Permalänk
Medlem

Psyborg, min Zen Touch håller jag i en hand, utan problem

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Psyborg, min Zen Touch håller jag i en hand, utan problem

Okej, den såg bara lite klumpig ut här.

Visa signatur

There is no future in timetravel.
site: undef.io - foto: bildad.se, flickr
Det enda vettiga är att sitta i en låda och dricka öl ur en hatt.

Permalänk
Medlem

Hade nu tänkt att önska mig en Creative Zen Micro i julklapp. Om någon har några extrema invändningar imot det här valet så säg gärna det.

Jag anser inte att design är lika viktigt som batteritid samt att man kan byta ut batteriet. Imedatt jag inte funderar på att köpa en ny förens om ett par år så vill jag fortfarande kunna ha bra batteritid, även li-ion batterier slits med tiden.

Permalänk

Har precis beställt en iPod i USA billigare än här 2100:- för 20 GB's versionen. Tröttnade rejält på min MD förra veckan skit programmen som följer med Sony's NetMD's suger fett =( så jag har nu gett upp. Hoppas den kommer innan jul bara.
Har också provlyssnat en hel del mp3 spelare dock är iPoden den enda som låtit lika bra som MD'n av dom jag provat hittils.

Visa signatur

PC:Intel i9 12900K, 32 GB DDR5, 4*2TB Corsair MP600 Pro, Nvidia 3090 FE, Win 11, Corsair HydroX, ASUS PA32UC & Aorus AD27QD | Kamera: Nikon D610 | Server: i5, 32GB, 7*18TB Debian

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bm
Om du har pengarna, en Sony NW-HD3.
20gb, mindre och lättare än en iPod och dessutom med 30 timmars batteritid.

http://www.gizmodo.com/gadgets/portable-media/sony/index.php#...

Gör inte det!
1. Den kostar skjortan
2. 30 Timmar MY ASS. (20 max) typ
3. Inga extrafunktioner AT ALL
4. Man kan inte ens göra playlists FFS! Man måste alltså byta låt när den e slut
5. Sony skriver att den kommer i ett flertal LCD Färger, men dessa varierar enbart per modell, man kan alltså inte byta färg själv
6. Sonic Stage (2.3 och 3.0) suger skit

Observera att jag har en NW-HD3 själv och hittar inte på detta

Visa signatur

3700+ 64 San Diego: Gainward 7800GTX: Asus A8N-E: 4x512 Corsair Vs: DiamondMax 200gb: Sonata II:

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skinnbaNjo
Gör inte det!
1. Den kostar skjortan
2. 30 Timmar MY ASS. (20 max) typ
3. Inga extrafunktioner AT ALL
4. Man kan inte ens göra playlists FFS! Man måste alltså byta låt när den e slut
5. Sony skriver att den kommer i ett flertal LCD Färger, men dessa varierar enbart per modell, man kan alltså inte byta färg själv
6. Sonic Stage (2.3 och 3.0) suger skit

Observera att jag har en NW-HD3 själv och hittar inte på detta

Jag tror att trådskaparen redan har sin mp3-spelare nu.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

röstinspelning ? finns det till ipod? isåfall till vilken? behöver det och tycker ipoden verkar klockren! men har den det?

hoppas...

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!