Termer när ni spelar?

Permalänk
Medlem

Termer när ni spelar?

Som topiq lyder.
Vill ha så många olika spel termer som möjligt.
lol, omg...ja allihopa.
Tack på förhand alla.

Permalänk
Avstängd

lo2 = lo-two = lotto, eller det tror jag i alla fall.

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem

Helikopterlök = Bra att skrika när något går åt helvete.

Permalänk
Avstängd

kant1=kanten... lo2=lotto.. lo2barn=lotto barn...

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk

lol
omg
lamer
cheater
ffs
bbl
brb
ahh, orkar inte skriva. Är inge bra på att komma ihåg saker, men det finns ju hur mkt som helst egentligen.

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk

GER!!!ONE!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

typ... tur

ska sägas som jag skrev det, litesådär tyst för sig själv

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Det tenderar till att man skriker att flaggbärarn går "blindtarm". Det är den vägen direkt till vänster om flagg på Extortion_CE i UT99. Annars brukar det vara nåt i stil med att man själv är så kass att det är äckligt.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Medlem

Sug min röv, ska sägas rätt högt på natten så grannarna kommer över.

Visa signatur

Den är inte lång, men den är smal
You're a towel -Towlie

Permalänk

lfA2t3-aut0L*

Kommer dock inte ihåg vad det betydde.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

wtfpr = what tha fuck pingis rack

Sägs i Fader @ war filmen asbra

Visa signatur

Winchester 3500+ , Corsair VS512MB400 1024, MSI K8N Neo2 Platinum, Leadtek 6800 gt 256 Mb

Permalänk
Medlem

Brukar skrika "trolig kille!!" om nån exempelvis drar ett svårprickat HS på mig i CSS. Skriver inte förkortningar som lol, omg och dylikt lika mycket längre som jag gjorde förr.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

Det enda jag säger är "Va fan, skitspel" varav jag pissar, tar en macka och försöker igen.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Mest MMORPG-termer. Brukar inte säga dem, men skriva. Tex "inc" (incoming), "pull", och "blame TS" (TS är andra personen som utvecklar CTMod med mig ).

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem

Tackar för alla svar. vill gärna ha fler

Permalänk
Hedersmedlem

"haha, nice d'a'r :D" så brukar jag skriva till folk som dödar mig lite otroligt, det känns lite onödigt att börja skylla på någonting bara för att man dör

Permalänk
Medlem
Permalänk

jadu...uttrycken

gl hf
OMG
lame -.-
re...
gg

brukar användas en del...gissa vilka spel jag spelar

sen mina personliga:

gah!
bah...
arf
Yarrrrrrrr!
hihi -.-
-.-
hax...

Permalänk
Medlem

wtf och Gurgelpinne!!!

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cide
Mest MMORPG-termer. Brukar inte säga dem, men skriva. Tex "inc" (incoming), "pull", och "blame TS" (TS är andra personen som utvecklar CTMod med mig ).

Offtopic
e du med o gör ct-mod , e skitnöjd med den

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

<FAQ>

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem

"heal"
"pull"
"inc"
"compa"
"wts"
"wtb"
"lfg"
"lfm"

osv

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk

HOPPLA!

Används friskt när jag lirar. Skulle nästan vilja påstå att jag missbrukar det ordet då jag på senare tid har börjar använda det IRL mer och mer.

//FotoBullen

Edit: Hell Yeah! används rätt ofta också.

Visa signatur

"My girlfriend always laughs during sex - no matter what she's reading." - Steve Jobs

Permalänk

didi dao

Visa signatur

Byt till svorak http://aoeu.info

Permalänk
Medlem


:/



lol
rofl
thx
np
plz
ty
m8
cya
nn
brb
bbl
wtf
btw
hi - lo - hey....
k (100k)
mil (2mil)
pvp
pve
wp
ca
aa
imp
plus en massa andra skumma förkortningr som jag inte kommer ihåg just nu

Permalänk
Medlem

Pulla
mob
och lite annat

Tack cide som gör så vi slipper använda cosmos eller gypsy mod!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Det enda jag säger är "Va fan, skitspel" varav jag pissar, tar en macka och försöker igen.

True dat. Brukar också säga "skitspel..." och bli sur. Sen går det över och jag avinstallerar skiten eller försöker igen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Det enda jag säger är "Va fan, skitspel" varav jag pissar, tar en macka och försöker igen.

Word. Du är fan min bror. Jag gör EXAKT samma sak. Speciellt "Va fan, skitspel" känns bekant.

Jag brukar även använda "Det är ju en felaktig bruksanvisning" i sann Yrrol-anda när det går åt h-e.

Visa signatur

Dator: Snabb som blixten.
Skärm: Asus G-sync 27"
Svart skrivbord med repor.