Playboy the mansion segt?

Permalänk
Medlem

Playboy the mansion segt?

hej! har redan kollat runt på sweclockers men har inte hittat nån med samma problem? DEt är så att på spelet playboy the mansion så laggar menyn och spelet så otroligt mycket så det går verkligen inte att spela? hur bra dator ska man ha egentligen? Har testat nyaste grafikdrivrutinen till ati 9600 pro? men det hjälpte inte?. Har en amd 2600+ så min dator borde ju klara av det spelet ganska galant i alla fall. För grafiken är ju ingen vidare omd et inte går att ställa om någonstans? Snälla hjälp?

Visa signatur

Intel i7 3770k @ 4,5ghz , gigabyte ga-z77x-d3h, radeon hd 6970*2 cf, 16 gb ddr3 1600Mhz, 7 terabyte sata 2, 256 Gb ocz vector ssd disk, 120 hz 23" samsung skärm, logitech 5,1 + roccat kave lurar

Permalänk
Medlem

Prova att köpa spelet..

Visa signatur

Hyvää Joulua!

Permalänk
Medlem

moddg33k att spelet går segt betyder det att man inte har köpt spelet?

Permalänk
Medlem

såklart att jag har köpt spelet. Men fattar inte varför det är segt. Har frågat em men får inget svar??

Visa signatur

Intel i7 3770k @ 4,5ghz , gigabyte ga-z77x-d3h, radeon hd 6970*2 cf, 16 gb ddr3 1600Mhz, 7 terabyte sata 2, 256 Gb ocz vector ssd disk, 120 hz 23" samsung skärm, logitech 5,1 + roccat kave lurar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av on1
moddg33k att spelet går segt betyder det att man inte har köpt spelet?

on1: Sicket sammanträffande... Polaren har samma problem och han har inte köpt det? Kan det vara slumpen må tro? hmmm.. =/

Visa signatur

Hyvää Joulua!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moddg33k
on1: Sicket sammanträffande... Polaren har samma problem och han har inte köpt det? Kan det vara slumpen må tro? hmmm.. =/

Har aldrig varit med om att spel går segt för att det är brännt.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lindquiz
såklart att jag har köpt spelet. Men fattar inte varför det är segt. Har frågat em men får inget svar??

Forum != Din personliga hjälpsupport, tänkte bara klara upp det...