Permalänk
Medlem

det är inte så himla dyrt längre. det finns packet pris med PSTwo + GT4 för ca 1800kr. Det som saknas då är ett minneskort för runt 200-300kr sedan har man en mycket bra konsol med ett brett spel utbud. Dessutom är det ju en DVD spelare (min har INTE chip men ändå spelar den region 1 och 3 DVDs).

Visa signatur

Dell Inspiron 7577

gammalt: Antec P180, AM3 X6 1055T@3,3ghz, Scythe Mugen2, Asus M4A87TD EVO, Samsung 830 128gb SSD, 4x2gb Gskill Ripjaws PC-16000, GTX 670, OCZ 600watt.

Permalänk
Avstängd

Big deal att MS stämmer Sony, Sony har ju dom bästa spelen ändå

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

En lite fråga bara, måste man ha ett minneskort för att kunna spara på en PS2?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

japp, 8mb minne kostar typ 300kr

Permalänk
Medlem

Några få bilder jag tagit nu när jag äntligen har skaffat USB-minne. Är det någon speciell bil ni vill se så kan jag försöka fixa.

Permalänk
Medlem

mer bilder

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk
Medlem

Jag ska lägga in mera bilder snart. Någon speciell bil?

Visa signatur

Main: i5 6600k|ASUS Z170-P|Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4
WindForce GTX970| 500GB evo850|Phanteks Enthoo EVOLV

Retro: S939 A64 venice 3000+@2826mhz|ASUS A8N-E|PoV 7800GT|1024mb Corsair XMS 450mhz|Aspire 520w

Permalänk
Medlem

Jäklars vad snyggt det är.
Går det att använda en Logitech PC ratt till ps2an tor ni? Känns lite drygt att ha 2 dyra rattar hemma.

Permalänk
Medlem

Fyfaan vad fint det ser ut Jag vill ha. Dock är det tunt i plånboken nu då jag sparar till långresa.. Måste låna ett ps2 av nån polare

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Jo det är jädrigt fint.:)funderar på att köpa en ratt för 449:- är det stor skillnad mot handkontrollen`med ratt?

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.