Permalänk
Medlem

Handla i London

Tja, min far skall till London nästa vecka med jobbet, han lovade att köpa en iTrip Mini till mig när han är där nere. Bara ett problem, varken han eller jag har en aning om var man kan köpa iTrip i London så jag hoppas att någon av er vet en bra affär i centrum som säljer iTrip Minis.

Permalänk

leta i nätet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Finns en apple-store på Oxford-street, största affärsgatan i London - omöjlig att missa.

Visa signatur

AMD 2000+@2100+, med en Volcano 7+ Silent Viking | 512mB Ram | 2x80gigs hd | GeForce Ti4600 | 17" monitor och en GRYM!!! låda | (NEON Light) | Telia ADSL 0.5Mbit med ett 802.11b
+lite andra datorer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobiazzz
Finns en apple-store på Oxford-street, största affärsgatan i London - omöjlig att missa.

jag missade den när jag var där !?

Permalänk
Medlem

FM sandare som iTrip ar forbjudna att anvanda har i Storbritannien precis som i Sverige. Den finns inte att hitta pa apples brittiska webshop sa jag tvivlar starkt pa att den finns att kopa i affarer i London.

Visa signatur

no sign

Permalänk
Medlem

Ajj :S, Jag som trodde att iTrip fanns att köpa i London :S...
Men vet ni om det finns något annat kul att köpa i London?

Permalänk
Medlem

Kan inte lata bli att tillagga att jag precis kopt en iTrip idag, dock inte i London utan i Taipei dar jag befinner mig just nu. Finns ratt mkt kul prylar att handla har

Visa signatur

no sign

Permalänk

bor i lonson och apple store ligger inte i oxford street, utan på regent street 20, den är nära oxford street

Permalänk

Den syns dock från Oxford Street. Ligger väldigt nära tunnelbanestationen Oxford Circus. Ta tunnelbanan dit, gå ut och gå åt vänster (går att gå upp på båda sidor men Frälsaren kom i allafall alltid upp ur samma hål). Snart syns Fcuk-butiken och ett stenkast längre ner på gatan (Regent Street) ligger Apple Store. Fet-fin butik!

Visa signatur

Frälsaren kommer inte längre besvara frågor angående hans sätt att skriva. Detta eftersom de diskussioner han deltar i snabbt övergår till pajkastning. Kommentarer skickas istället via PM.

Permalänk

FM sändare får användas i Storbritannien enligt en lag från 1949 tror jag att det var som säger att det inte är tillåtet att använda dom i närheten av militära objekt och andra skyddsobjekt.