Tja! Nintendo 8-bitars nintendo Problem!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killah2
en? jag tror det finns betydligt fler än så.

här är en lista på 315 famicomkloner tex:
http://hawanja.com/famiclones.htm

Du vet inte vad man kan tänkas få för en famicomklon med ett gäng spel i sverige?
(är det btw olagligt att sälja sådana spel som privatperson?)

Visa signatur

något fyndigt, alt. en skrytbeskrivning på min dator

Permalänk
Medlem

Jag vill få igång mitt NES oxå. Det känns psykiskt jobbigt att veta att man har ett NES som inte funkar

Eller funkar gör det men jag får en massa grafikfel hela tiden. Tror det är nåt chip som e utslitet kanske.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Synt4x_3rr0r
Jag vill få igång mitt NES oxå. Det känns psykiskt jobbigt att veta att man har ett NES som inte funkar

Eller funkar gör det men jag får en massa grafikfel hela tiden. Tror det är nåt chip som e utslitet kanske.

Blås i kasetten, sätt in den, och när du tryckt ner den, tryck kasetten åt vänster.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Krabba
Blås i kasetten, sätt in den, och när du tryckt ner den, tryck kasetten åt vänster.

Att blåsa förvärrar ju bara problemet på längre sikt. Bättre o prova ny connector.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mark501
Att blåsa förvärrar ju bara problemet på längre sikt. Bättre o prova ny connector.

Jag har blåst i kasetterna i 13 år, det har knappast blivit värre.

Permalänk

Det blir värre.

Visa signatur

"Linux is good because it keeps people out of real kernels"

Permalänk
Musikälskare

skumt hus men gulligt

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?