Lurad PÅ Blocket!!

Permalänk
Medlem

Lurad PÅ Blocket!!

Ingen här som har lust att åka å hota en kille på pengar som bor i Södertälje?

Har köpt/sålt grejer på blocket förut..utan några problem.

Skulle byta en mobil mot en annan. Men ja jag fick aldrig nån mobil själv.

Nu i efterhand så var jag väl jävligt dum....men ibland litar man väl på att andra är lika ärliga som än själv..

Så om nån bor i Södertälje eller omkring som har lust å hjälpa så skulle jag bli glad!!

Permalänk

Me back upp ya ass!

tell me more

Visa signatur

This plan is so perfect, It's retarded!

Permalänk
Medlem

oj oj.. en tråd i veckan

Visa signatur

detta är min nya sign!

Permalänk
Medlem

Skulle byta min Sony Ericsson S700i mot hans Samsung D500

Skulle skicka på posten med postförskott eller vad det heter..Och ja jag gjorde allt nen fick inte nåt tillbaka

Han heter *bort*

Ska göra en polisanmälan...men de lär ju inte göra ett skit.

Och jag vet inte alls hur jag ska få pengar av honom....dessutom är jag en tjej inte så lätt å åka å hota nån då haha!

Tacksam för hjälp!!!

Permalänk
Medlem

Sorry kurmit hur mycket jag än sympatiserar med dig så kan du inte uppmana till brott så ditt inlägg är anmält enligt regler som finns på detta forum som säger citat:
--------------------
§8 Uppmaning till brott
Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till olika sorters brott.
--------------------
slut citat.

Och nej kommer inte att hjälpa dig.

Permalänk
Medlem

Nej det var inte riktigt så jag menade. Är bara en aning upprörd. Det sura är att en polisanmälan inte gör nån skillnad..eller det händer i princip inget.även om de anmäler personen å allt sånt. Men man får ej tillbaka nåt

Permalänk
Medlem

Jo förstår at du är sur men tyvärr ska man byta grejer så ska man nog träffas personligen för att man ska vara säker på att det gåt rätt till.

Permalänk
Medlem

Jo jag har förstått det nu, men man lär sig av sina misstag iallafall

Permalänk
Medlem

bryter inte den här tråden mot PUL?

Visa signatur

Hur gammal heter du ifrån ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av traktorn
bryter inte den här tråden mot PUL?

Haha jo, spring och gör en anmälan direkt

Permalänk
Hedersmedlem

Att folk aldrig lär sig... *sigh*

Låst och rensad.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |