Permalänk
Medlem

är den dator prisvärd?

hejsan hittade denna dator på blocket undrar om man ska slå till?

vad tycker ni? Undrar också om den skulle klara world of warcraft

med det graffe kortet?

Länk:

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/bilddator.JPG

Permalänk
Medlem

WoW klarar den, min dator (se sign) klarar WoW på runt 30 fps med medel inställningar.. Kan dock vara bra att fixa 1024 mb om du inte vill att det ska fpsdroppa som fan där det är mycket folk..

Permalänk
Medlem

orka censurera länken. Tror du att någon annan ska köpa den eller?

Här är länken: http://www.blocket.se/view/5591893.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&c... I'm EVIL!

Permalänk

Köp ALDRIG en beg dator

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZuperZoniq
Köp ALDRIG en beg dator

Varför inte?

Visa signatur

Dator: MacBook Air 13" 2012 & Raspberry Pi

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av razkie
Varför inte?

Ja, nu börjar jag också undra eftersom jag också tänker köpa en beg. dator, ja, varför ska man inte köpa en begagnad dator?

Permalänk
Avstängd

detär inget fel på att köpa beg dator.

Permalänk
Medlem

hehe varför man inte ska köpa beganad för !!!
Klart priset är alltid rätt för en .

Sen är det Inga Garanti inte roligt att kasta ut 4000kr och sen pajar en sak och man måste köpa ny

Permalänk

Censuren kan ju iofs göra det svårare för folk att köpa den före dig, men varför censurera länkarna "Maila annonsören" etc? HAHA, höll på o kissa ner mig här..

Visa signatur

Gigabyte B560M Aorus Pro | i5 11400 | 16GB Corsair Vengeance DDR4 | FireCuda 520 M.2 NVMe 1TB | ASUS GTX 1080 8GB ROG STRIX | Corsair Strafe RGB mkII Cherry MX Red | Razer Deathadder V2

Permalänk
Medlem

Haha man ser ju att det är från Blocket och det är ju bara att söka på tex amd athlon 64 2800+ 9600se så hittar man den

Och för 3000 är den nog prisvärd. Men graffet är lite slött, men det går att köpa nytt. Och 512mb minne vore bra. Men minne är billigt...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum