World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mackan86
Vem ville bidda på essence of pure flame? haha Annars hade ni ganska flyt med era drops från ragnaros. Vi har inte fått något vapen från honom på fyra gånger, dock har vi sluppit den där skit trinketen

jag tar den, för den stackar med thorns, blir 35 skada när folk slår på mig

Grats downup, känslan är underbar

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
Försökte läsa lite om olika talent builds för min Shaman på EU forumet men det är ju helt omöjligt ?! Är ju bara sida upp och sida ner med "nerf posts"
Måste vara för att det är en klass som enbart horde kan spela.

Är det någon av alla som klagar som testat spela en shaman till lvl 50+?
Dingade 58 med min shaman igår och har då aldrig känt mig särskilt "overpowered". Däremot har den varit seg att levla med, om man jämför med t.e.x Warrior eller Rogue som bara köttar på
Prova dom själv alla ni som klagar, spela till lvl 60 och säg sen att dom är "imba"

Edit: Fick stryk av en lvl 60 paladin igår *skämms*

Vad har du på /played ?
Min warrior hade 20 dagars played när den dingade 60.
Och som sagt, ska du köra "testa den själv" argumentet borde du också göra det, dvs duel mot shaman t.ex.

Downup, du är ganska bra själv på att skryta om precis varenda jävla item du får btw (och ta 30 screenshots och posta), men det kanske du missade när du klagade på att andra skryter?

Permalänk
Medlem

atwa och downup, de stora "kolla vad jag fick"-grabbarna.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
atwa och downup, de stora "kolla vad jag fick"-grabbarna.

hrm, ja. men var la du det argumentet på nu?, jag sa att jag ville ha tirnketen när han frågade vem som ville ha den..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
hrm, ja. men var la du det argumentet på nu?, jag sa att jag ville ha tirnketen när han frågade vem som ville ha den..

Som Neco säger. Drar man en hastig blick genom tråden så förstår man förhoppningsvis vad jag menar. Syftade alltså inte på något speciellt inlägg nu. Inget illa menat dock. Kanske att det blir lite tjatigt ibland, men det är ändå kul att man får se lite fina items.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
Som Neco säger. Drar man en hastig blick genom tråden så förstår man förhoppningsvis vad jag menar. Syftade alltså inte på något speciellt inlägg nu. Inget illa menat dock. Kanske att det blir lite tjatigt ibland, men det är ändå kul att man får se lite fina items.

ok så det bara kom från ingenstans. ok nice, försök undvik mina och downups inlägg då.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

ok så det bara kom från ingenstans. ok nice, försök undvik mina och downups inlägg då.

Mjo läste igenom vad du skrev och tog bort men du hann citera, snabbis

Borde startas en tråd liknande den Diablo 2 har, slipper man oändligt skryt om loot. (Eller downup's egna ska ju tydligen ta slut snart enligt honom själv då han bara behöver ett item till)

Permalänk
Medlem
Citat:

jag tar den, för den stackar med thorns, blir 35 skada när folk slår på mig

Du kan väll inte tycka att den trinketen är värd allt jobb för Ragnaros iallafall? Om den inte droppade från ragnaros skulle ingen bry sig

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av isak88
Den gubben jag lirade då hette Nusrath, typ lvl 37 mage... troll... =)..

ah kom ihåg dig

och nej,tycker det e kul att se vad ni fick loot

Permalänk
Medlem

vet inte om den vart uppe förut (orkar inte bläddra allt) men den e så jävla rolig

http://www.yikers.com/video_world_of_warcraft_village_people....

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Mjo läste igenom vad du skrev och tog bort men du hann citera, snabbis

Borde startas en tråd liknande den Diablo 2 har, slipper man oändligt skryt om loot. (Eller downup's egna ska ju tydligen ta slut snart enligt honom själv då han bara behöver ett item till)

Klart man vill visa vad man får och vad man gjort. Jag skulle ju bli glad om du visade items du fått ifrån BWL eller MC. Alltid kul att få se vad andra fått..

Vad ska man skriva här då?.. Om hur Shamans är overpower och hur ska jag bygga mina talents points? Eller kanske om hur fuckad servern är?

Edit: Tror du ser mina inlägg mer eftersom jag lägger in direktbilder istället för länk Finns mycket mer folk som skriver om vad dom har fått.. fasst med länk..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
ordbajseri!

Jag kan börja.

Varför är är man som mest sugen att lira när de patchar servrarna? *gråter*

Någon som har ett tips vart man kan farma för guld till epic mount? (Som Horde Warrior)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furir
Too much text

Hehe. Så fort world server är så spammas det.. "JÄVLA BLIZZARD GAAAAAHHHH!!!1!!oneonetwo"

Vart du kan farma. Många är i Tyr'sHand typ alla classer så det är bara att hugga i. Men om du är en extrem warrior kan du farma i HearthGlen droppas mycket bättre där. Fick drygt... vet inte jag vågar säga inför Neco. Men jag fick 25g(inc gråa items) om man räknar gröna så är det nog ~40g på 1timme. Men jag är ju Rogue och kan nog döda dom lite fortare än en warrior men jag vet inte.
Varje mob släpper 10-26silver ibland även 30silver specielt han lvl61 gubben.
Mycket RuneCloth
Mycket gråa vapen ( 1-2g per styck )
Fått (Varning Neco ) 3epics på drygt 1månad som är ~4timmars farm per vecka.
Fått även 4 Blåa items
Och en jävla massa Gröna.. Så tips innan du åker dit är att tömma din Inventory.. Har alltid problem att plocka upp.

Permalänk
Medlem

Jag har hittat ett grymt bra sätt att farma pengar.
Springer in i Maraudon och dödar Goblinen, kör invite / leave group / logout / login grejen som en annan skrev.
En runda tar runt 5 minuter och han droppar item som e värda från typ 2.30g - 3.30g, körde det i typ en timme igår och fick ca 20-25g, minns inte exakt..
Men hade lite tur med loot, hittade 4 st Inventors Focal Sword och dom e värda typ 1g mer än dom andra 2 droppen.. slutade med att jag hade 4 inventors, 3 Rifles, 2 Sköldar..
Det kan vara lite svårt att soloa honom dock.. kräver nog att man e Range så han kastar bomber istället för att slå och så man kan first aida medans han ställer sig och sprutar sin eld.
Är Soul Link / NightFall Warlock och det går helt utan problem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Klart man vill visa vad man får och vad man gjort. Jag skulle ju bli glad om du visade items du fått ifrån BWL eller MC. Alltid kul att få se vad andra fått..

Vad ska man skriva här då?.. Om hur Shamans är overpower och hur ska jag bygga mina talents points? Eller kanske om hur fuckad servern är?

Edit: Tror du ser mina inlägg mer eftersom jag lägger in direktbilder istället för länk Finns mycket mer folk som skriver om vad dom har fått.. fasst med länk..

Du är inte ensam, det finns flera här som postar inlägg efter inlägg och således kväver de frågor som ligger flera sidor bak nu, kanske kan du svara på frågorna i stället för att posta item-länkar?

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
weee jag ÄLSKAR MIN GUILD! JAG ÄLSKAR VARA MT! Bindings Of The Windseeker droppade, jag hade 52p, mååånga hade fler poäng, sen säger roguen med mest poäng, "imho exerox should have it, he deserves it" och så håller i princip hela guilden med och jag får den för 70p och gick iofs minus, men iaf fan va glad jag är skakar i hela kroppen

Och det där itemet är bra för?
Vad är det för något?
Ser inga stats eller om den går att equipna!?

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem
Citat:

spam600

Är 31/5/15 Warrior, ska se hur de gå.
Se om de räcker med min 7k armor samt 130dps. Blir väl till att köpa en faaasligt massa potions

Guilden börjar dra ihop sig nu för MC/Onyxia och raider, skönt de, känns som de är dags när det är 2 guilder hittiils som dödat onyxia på Darksorrow.

Fråga, vad tycker ni är skönast, lowpop server eller highpop?

Själv bytte jag från Shattered Hands pga av alla spammande 12åga svenskar. Lirar på Darksorrow nu, kunde varit lite fler folk men annars är den toppen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Vad är det för något?

Läs kommentarerna på sidan.

When you combine the 2 bindings (left, right) you get a nice sword named: Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker.
http://thotbott.com/?i=40513 This is were you can find the sword

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Vad är det för något?

Fixar man questet får man
http://thottbot.com/?i=40513

hört att det ska kosta 100x acrane crystaller som kostar ~30g styck.. eller vad dom hette

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furir
Spamelite!!one!!five!

Tyr'sHand ligger i södra EPL
HearthGlen ligger i norra WPL

Vakterna står mera två och två i Tyr'sHand i HearthGlen står alla solo. Så det är ju en fördel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr
Du är inte ensam, det finns flera här som postar inlägg efter inlägg och således kväver de frågor som ligger flera sidor bak nu, kanske kan du svara på frågorna i stället för att posta item-länkar?

Han kanske inte kan svara på allt men vill väl ändå posta i forumet..
Jag gillar att du postar din eq, downup..
Det är ju det som är kul, att se vad folk har fått för sjuk equipment..
Själv så har Perdition's Blade droppats från ragnaros dom senaste 2 gångerna, ena roguen gör 1200-1300 dmg på varje backstabb nu

Jag har varit med och dödat ragna 4 ggr och 3 par Stormrage Legguards (Druid) och 3 par Legplates of Ten Storms (Shaman) har droppats men inte ett endaste par av Nemesis byxor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burman
Han kanske inte kan svara på allt men vill väl ändå posta i forumet..
Jag gillar att du postar din eq, downup..
Det är ju det som är kul, att se vad folk har fått för sjuk equipment..
Själv så har Perdition's Blade droppats från ragnaros dom senaste 2 gångerna, ena roguen gör 1200-1300 dmg på varje backstabb nu

Jag har varit med och dödat ragna 4 ggr och 3 par Stormrage Legguards (Druid) och 3 par Legplates of Ten Storms (Shaman) har droppats men inte ett endaste par av Nemesis byxor

Hoppades på att Perdition's Blade skulle droppas. Men ej Aja nästa tisdag smäller det

Själv gör jag ~1100crit med min GurGore ripper gjorde faktiskt en 1700crit med Ambush på en av sulfurons adds. Men dom verkar man critta hela tiden som om dom inte hade någon armor.

sphr: Någon här kanske skulle skriva en stor fet FAQ. Om alla vanliga frågor.. kanske även jag Ska försöka

Permalänk
Medlem

Hoppas dom kommer fixa Teir 3 setten..
Jämnförde Felheart Horns med Nemesis Skullcap och skillnaden var seriöst minimal, Felheart hade tom lite bättre stats men lite mindre skada än nemesis, bara löjligt att det e så..

http://synergy.cr0w.net/dkp/viewitem.php?i=263
http://synergy.cr0w.net/dkp/viewitem.php?i=506

Ursäkta konstiga länkarna .. kan inte posta från typ thottbot för det e blockat så jag postade från min guilds hemsida

Permalänk

tjena nån snäll som kan säga typ var ja kan göra en bra instance o få mkt xp o pengar sparar nämligen te en mount

Visa signatur

wdadadadwa

Permalänk

100 st Arcanite bars? Kostar 2600-3200 g plus att det säkert tar ett par-tre veckor att hitta säljare till så många.

Är väl bra att Blizzard jobbar på att minska inflationen i spelekonomin, annars skulle de stackare som köper spelet och startar sin första gubbe inte ha råd att köpa minsta skitsak på AH vid det här laget

Visa signatur

ABIT AN8 / 3000+ Winchester @2,31 Ghz / 2 x Corsair Value Select 512 MB / HIS Radeon X800XL / Creative Audigy 2 ZS / Tagan 380 W / Hyundai Q17

Permalänk
Medlem

kmr realmarna igång snart eller ?`:S

Visa signatur

| 8700K | ASUS Z370-F STRIX | Deepcool 240 EX | G.Skill Trident Z 16GB 3000Mhz | ASUS GTX 1080 Strix | SAMSUNG 970EVO 500GB | Evga 1600W P2 | ACER XB271HU | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem

Någon osm vet vart man ändrar font?
Ser att massa har typ tjockare font, grymt mycket lättare att läsa...

Vart skaffar man detta? Man måste väl inte vara en haxxor som downup för det eller? >.<

Permalänk

hmm har en fråg.. ja har en undead rogue och gorde inte den rogue q lvl 26 elite..
kommer inte ihåg va den heter nu när ja tänkte göra den så droppas inte den saken ja behöver:S den e grå för mejj

Visa signatur

wdadadadwa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NEooOXiDOS
hmm har en fråg.. ja har en undead rogue och gorde inte den rogue q lvl 26 elite..
kommer inte ihåg va den heter nu när ja tänkte göra den så droppas inte den saken ja behöver:S den e grå för mejj

Hur menar du?.. om Questet är grått för dig menas det bara att du är för höglvl (mycket lätt quest) knappt några XP men du kan göra questet ändå

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte kommer in på http://www.wow-europe.com ?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner
Bara jag som inte kommer in på http://www.wow-europe.com ?

Står och tänker för mig med. Men kom ihåg att det är maintenance(stava) idag sevrarna kommer 11:00