Ska nog starta en guild när min gubbe blir lvl 60, har bara 10 lvlar kvar
Ska finnas 2 regler vilka väldigt många kommer ha svårt att klara:
1, var mogen, ålder spelar ingen roll men hur mogen man är i huvvet.
2, kallar man någon annan noob, i guildchat eller i ett /y , kanal eller dylikt så är det "kick".
(självklart är newbie eller nybörjare tillåtet)
Är alliance då på Zenedar, mötte på 3st andra alliance i the slag pit då jag skulle döda sånna där dinosaurier för ett quest.
Då skriver ena /y stop killing them!! I NEED THEM!!
Så svarar jag med att jag behöver dom också för ett quest.
Då kör den en /y igen och blir ännu argare, om jag inte slutar döda dom ska han OWN me!!1One. (hans polare var dock trevliga)
Då svarar jag med att han äger inte det här stället, så jag dödar en dinosaurie här å där.
Yay, då ska han duellera. Skriver att han kan gå tillbaka o lira counterstrike för ingen vill ha honom där. Menade på att ingen jag känner vill det iaf.
Sånna där lol'ande, n00b1! pwn OWN personer hör inte hemma där.
Lirade betan, o koreanska. Då var det ALDRIG sånt där i början. Sa åt mina vänner att "fan det här kommer säkert bli som counterstrike med alla 12 åringar som kommer börja spela" dom svarade med "NÄ! fan heller, kommer inte hända".
Cheers! sitter man där i dag o lirar, stör sig på 90% av alla på servern och vill bara banna hela högen.
Föresten, var en 46 rogue som ville ha en duel med mig, då jag var 24! (också rogue)
Han drog en cheapshot, slog o slog, stun och sen dog jag. Han inte slå en enda gång..
Då skrattar han ut mig, kallar mig för n00b och påstår att min EQ suger?
Finns bara 2 sorts människor som beter sig sådär.
1, counterstrike fanatikern, som gör allt för att trycka ner andra bara denne tar sig till CPL och får Heatons autograf på en ak47 replika.
2, 12 åringen, som knappt hunnit spela sitt första spel, men ser att dom "tuffa" grabbarna beter sig sådär. Denne person bör även lära sig "LOL, n00b, pwn, own och stfu" före orden "mamma" och "pappa".
Seriöst, är less på alla idioter som spelar.