Permalänk
Avstängd

konto

ja pallar inte prezt heala hela tin så tenkte köpa acc på nån me annan en prezt,,, e less på 0 armor oxå så men ja vill jöra dmg så warrior e enda rätta vale tkr ja iaf. så tkr du ja ska köpa den här lr den här http://www.blocket.se/view/5646218.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&c... --- http://www.blocket.se/view/5645738.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&c... ???!! den andra e ju rätt n00b men d kanske e rätt sköj o fixxa gear o sånt om d nu finn bra guilds på Al Akir nån som vet? första e storm scale o hört d finns über guilds drä man joinar......ja e prezt nu nån som vill lira??? o NEEEEJ ja PALAR INTE POWER GRINDA ida så ja blir 60 (till alla wajners)

Visa signatur

snelprezt@hotmail.com
Noo i wont help you go plat teh game

Permalänk
Avstängd

ok...

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk
Medlem

precis...

EDIT: Nä de där går inte att tyda men jag hade lagt pengar på skolmaterial.

Permalänk
Medlem

När börjar kidsen skolan igen? Nu är det många rastlösa och uttråkade själar som spammar ner Swec.

Permalänk
Medlem

Allt som går sägas har redan sagts till/om honom, så nu låter vi tråden sjunka ner till botten och aldrig nämna den igen.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem

Jag förstod ingenting

Visa signatur

24 timmar kallt kaffe

Permalänk
Medlem

Radera tråden, Förmodligen killen som säljer accounten på blocket som fixar lite reklam.

Permalänk
Medlem

mig vetligen så får man inte sälja eller på något sätt överge ett acc, har för mig att det är kontraktsbrott eftersom det står i licensavtalet?

Visa signatur

Äktenskapet är det enda kriget där man sover med fienden...

Permalänk
Medlem

Kolla hans tidigare poster. Han stavar och skriver helt fel varenda post antagligen med flit stackare.

Permalänk
Medlem

Seriöst...
Vad är det för fel? Inte för att verka elak och så, Men börja jobba på gramatiken.

Visa signatur

nobody hates you more than your reflection.

Permalänk
Medlem

SÄgar som jag brukar göra i Sne|Prezts trådar..
Blir riktigt varm och glad när jag ser någon skriva på det viset, det visar att alla pengar vi betalar i skatt går till något nyttigt, tex skolan.

Sen fattar jag inte varför amn sak köpa en spelkaraktär för 3,5lök går inte spelet ut på att skapa karaktärer?

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Snälla snälla snälla ge fan i att bumpa såna här trådar.
ska det vara så omöjligt att bara vara tyst?

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem