Permalänk

ser mumsigt ut !

Visa signatur

Dator: a64: 3200+ s939, ABIT AN8-SLI, C3D x800GTO@ 16pipes, 1gb Elixir, 2*200gb S-ata.
Beware Of ONOFF: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=54085...

Permalänk
Medlem

Jag tänkte också fixa till chassit med epoxy.
Går det inte att slipa "vanligt" :S?

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Avstängd

Vill ha update (:

Permalänk
Medlem

Köp vanligt väggspackel, kommer sitta bra mycket bättre än det där och är billigt.

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk

Kommer det någon update någon gång? Kan knappt hålla mig

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RSLogn
Kommer det någon update någon gång? Kan knappt hålla mig

Vad händer om du inte kan hålla dig då?

Visa signatur

En gång, när en som jag känner var i Afrika för att vaska guld, då såg jag en svan!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
OfT: är jag den enda som roar mig med att lusläsa forumen på nätterna?

OnT: Coolt bygge, skall bli spännande att se fortsättningen, för att inte tala om resultatet...

OfT: Nej, du är inte ensam, May the force be with you!

OnT: Riktigt fräscht bygge, (LAN) Party Party
May the force be with you too!

Permalänk
Medlem

fan va nice!!

Visa signatur

There's no Irl only Afk!

Permalänk
Medlem

Tyvärr dröjer nästa update till nästa vecka, då jag har massor med jobb just nu och inte riktigt har tid med chassit :/.

sen é det ju sommar oxå, dvs konserter etc ;)... va på Lars Winnerbäck igår, riktigt riktigt bra!

men "håll ut" så kommer nästa uppdate om ca 1 vecka!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

håll ut säger han
spänningen är ju olidlig...
brutalt svårt att inte bara skrika efter en update ju

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

väldigt inspirerande bygge!

Sphere chassi ftw!

Permalänk
Medlem

papie machie (orka leta fram ordboken för att stava det, ni fattar ändå) kännns ju lite tveksamt, jag hade kört med vanligt väggspackel, inte så dyrt vad jag vet, slipat ner och sen täckt det hela med nån trevlig sprejlack eller nåt. Men men det artar sig ju.

Uppdate Uppdate Uppdate

Visa signatur

In murphy we trust, his law never fails.

Permalänk
Medlem

hade nog också använt vanligt spackel som aendy skriver. update hade inte varit fel nu.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killafew
Tyvärr dröjer nästa update till nästa vecka, då jag har massor med jobb just nu och inte riktigt har tid med chassit :/.

sen é det ju sommar oxå, dvs konserter etc ;)... va på Lars Winnerbäck igår, riktigt riktigt bra!

men "håll ut" så kommer nästa uppdate om ca 1 vecka!

hur går det för dig, har dröjt ett tag nu

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk

Va fan ska det var likt undrar jag bara?

Permalänk
Medlem

Får be om ursäkt för att det dröjer... men jag har haft fullt upp med jobb senaste tiden... jag vet, jag vet... jag har använt den ursäkten förut... hehe, men så é det under sommaren, det är då allting händer

Men dom goda nyheterna är iaf att jag precis redigerat klart det sista projektet idag... och nästa är ite planerat innan i början av nästa vecka... så jag har tills dess att arbeta på chassit. och ta tag i massa andra saker, men chassit först right?

Så update kommer imorrn eller på onsdag!

Och...

RaGnaR_RattmuFF: Måste ett chassi likna någonting?... det ser ut som det gör pga. att jag ville bygga en "sphere", men av praktiska skäl så blev det lite "utbyggnader" på den för att allting skulle få plats.

Keep rocking!

Edit: update kräver att någon skriver ett inlägg ;)...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Riktigt wierd bygge, i stil med GoTall's fantasi ;D

Permalänk
Avstängd

snälla update!!

Permalänk
Medlem

står det stilla här lr? väntar på update

Permalänk
Medlem

jadu, nu längtar man riktigt rejält på updaten

Visa signatur

[Datorn] Core2Duo E8400 3.0 ghz ][ Abit IP35 Pro ][ Gainward 9800GTX ][ Seagate Barracuda 200+300+500 GB ][ Crucial Ballistix 2x1024 MB ][ Tagan 480w ][ Gigabyte 3D Aurora

Permalänk
Medlem

vi vill se en till update på det här

Visa signatur

System:
Intel E4400, 4096Mb DDR2 RAM, 4x HDD tot: ~1100GB, Geforce 8800 GTS 640MB, NEC DVD Writer
Bärbar: Dell Inspiron 2200
System idag: Core i7 6700k, 2xGTX1080 SLI, 16GB RAM, SSD, HDD, m.m.

Permalänk
Medlem

Updaten ? vart äääär den ?

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

mm när kommer den`?

Permalänk
Avstängd

kom igen, det var två veckor sen du sa en vecka ^,^

Permalänk
Medlem

Jag har skummat igenom bilderna nu, utan att läsa nån text... och hade jag inte vetat att det skulle bli en dator av det där hade jag undrat vad i helvete du håller på med.

Intressant idé iaf.

Permalänk
Medlem

Sugen på en update på det grymma bygget

Keep going strong!

Visa signatur

Stolt Piratpartist!

Permalänk
Avstängd

men kom igen.. nu var det väldigt längesen du kom med update. och nästan 4 veckor sen du sa att det skulle ta EN vecka för update. tror nog du har lagt av med bygget eller så struntar du i oss sweclockare

Permalänk
Medlem

njae, riktigt så illa é det inte.... har dock vart sjuk i 3 veckor nu och inte kunnat jobba med chassit. och för närvarande verkar det bli stående ett tag till då jag har massor med jobb att ta igen, tyvärr.

men så fort som möjligt så kommer det en update!

/Rikard

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killafew
njae, riktigt så illa é det inte.... har dock vart sjuk i 3 veckor nu och inte kunnat jobba med chassit. och för närvarande verkar det bli stående ett tag till då jag har massor med jobb att ta igen, tyvärr.

men så fort som möjligt så kommer det en update!

/Rikard

Synd

Permalänk
Medlem

Fasen va najs arbete!

Vill gärna se det irl

Visa signatur

Med sunt förnuft.