Permalänk

Tomma snusdosor

Har framför mig en hög gamla snusdosor, fråga inte varför, men det hänger ihop lite med att jag ville se hur mycket jag snusade under en period. (visade sig vara ohälsosamt mycket )

Någon som har någon idé på något man kan göra med dessa? Behöver inte vara snyggt, men skiten borde ju vara nyttig till något kan man tycka.

Idéer mottages varmt, galna, konstiga eller riktigt bra. Så får vi se vad jag kan göra för något av det hela.

//Artful Slacker

Visa signatur

Hellre två katter än ingen cigarr

Permalänk

beroende på hur många du har har så kan du ju bygga staplar eller pyramider^^. Sen kan du nog fixa någon cool lampa om du borrar ur lite i mitten av alla dosorna och trycker ner ett ccfl rör:D

Permalänk

Hehe... kanske du kan bygga en luftbrygga. Du skärt ut bottnarna och lägger dem på varandra som ett rör som du drar från CPU kylare till chassiväggen där du gör ett hål. På så vis får cpu-fläkten färsk luft eller sprutar i alla fall inte ut varm luft vidare i chassi, beroende på vilket håll fläkten snurrar.

Permalänk
Medlem

Limma fast alla på ditt chassi...

Permalänk

Nice, Göteborgs Rapé kylning, skön arom sprider sig i rummet

tänkte för en sekund att man skulle bygga ett chassi, men då ramlar nog läppen av. än så länge är det inte så många, men i min takt så kan jag nog göra en mindre pyramid.

skall funta på det där med lufttunnel....*noterat*

andra förslag?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hehe om du behöver fler så har ja nånna sopsäckar fulla här med

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

jag har en hög med ca: 75 dosor staplade i en pyramid på skrivbordet av ungefär samma anledning

Visa signatur

Följer nu: Lost, The o.c, Family guy, American dad, That 70's show, Enturage, The war at home och Joey

Permalänk

Inte bara jag som har haft funderingarna märker jag

Vore ju synd att slänga något som kanske kunde komma till användning...;) Den kommenatren används dagligen, är nog därför det ligger så mkt bra och ha grejer hemma...

Visa signatur

Permalänk

varför spar ni dosorna? är de inte lättare att bara föra anteckningar?

jag har iofs oxå sparat dosor förr, byggde ett stort jävla torn med en lite lysdiod i toppen. sen åkte skiten på tippen

en bra sak gamla snusodosor är bra till är att samla skruv i.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [FOs]Draedon

en bra sak gamla snusodosor är bra till är att samla skruv i.

Faktist.. Har en hög doser lite övrallt här på rummet med "speciella" skruvar i

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk

Sammla många och bygg en soffa eller en fotölj av dom

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frithioff
Sammla många och bygg en soffa eller en fotölj av dom

haha ja det skulle vara ballt

Visa signatur

Följer nu: Lost, The o.c, Family guy, American dad, That 70's show, Enturage, The war at home och Joey

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Limma fast alla på ditt chassi...

lol

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem

bygg möss

Visa signatur

iLove iRiver

Permalänk
Medlem

gör ett chassi ^^

Visa signatur
Permalänk
Medlem

spara prillorna istället och bygg ett snushus!

Permalänk

limma ihop dem riktigt noga och låte det bli grynden till din alldeles hemmabyggda vattenkylning! som vatten tank alltså!

Permalänk
Medlem

Bygg en liten radiostyrd bil av dom. Slakta någon gammal radiostyrd bil och använd motor och styrning från den. Låt snusdosor vara däck också.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gOry
spara prillorna istället och bygg ett snushus!

En tnke, men så jäkla svårt att få in dosan under läppen... och så ger det ingen som helst tillfredsställelse vad jag kan tänka mig...:D

Visa signatur