har swec något emot wow..?

Permalänk
Avstängd

har swec något emot wow..?

eller ni kanske helt enkelt inte vill att folk ska besöka erat forum?

Permalänk
Medlem

Håller med. Varför inte låta en klistrad tråd vara uppe?..

Om någon spammar eller gör skit av tråden lås dom?

Permalänk
Medlem

Jag har skickat PM till GoTaLL angående en ny WoW-tråd för det var han som låste tråden.
Dom får göra en ny tycker jag för annars kommer det aldrig ta slut på strö WoW trådar.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk

Helt rätt att låsa en tråd som bara fungerar som lekplats för småbarn. Och det tycker jag trots att jag spelar WoW. Sen får man bara hoppas att alla småglin som förstörde WoW-tråden blir bannade och får sina IP spärrade från nya konton. Men som sagt, helt rätt agerat av moderatorn.

Permalänk

Ligger i swec's natur att stänga ner allt intressant...

Tack för mig, var nog sista gången jag besökte detta värdelösa forum

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem

?

Visa signatur

Thermaltake Armor | DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D | AMD 64 3200+ Venice @ 2.6GHz | TwinMOS SP 1024MB PC3500 BH-5 | Gainward 7800GT @ 500/1200 | 2xMaxtor 300GB SATA 16MB | NEC ND3550A | Hiper Type-R 580w

Permalänk
Avstängd

de finns ju 4 andra trodar om de:S

Visa signatur

ja ja har lite dyssleksi:( men inte mit fel juuh!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Helt rätt att låsa en tråd som bara fungerar som lekplats för småbarn. Och det tycker jag trots att jag spelar WoW. Sen får man bara hoppas att alla småglin som förstörde WoW-tråden blir bannade och får sina IP spärrade från nya konton. Men som sagt, helt rätt agerat av moderatorn.

Varför ska man låta några få omogna personer förstöra för några andra ?

Bättre att banna dom å rensa inläggen, för det är inte direkt ofta det händer. Just nu äre väl 2,3,4st som gaddar ihop sig på en lunchrast å vill förstöra för alla andra.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MystiX

Bättre att banna dom å rensa inläggen, för det är inte direkt ofta det händer. Just nu äre väl 2,3,4st som gaddar ihop sig på en lunchrast å vill förstöra för alla andra.

Men gotall har inte varit medlem så länge så han kanske inte vet hur det ska fungera på ett forum?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Men gotall har inte varit medlem så länge så han kanske inte vet hur det ska fungera på ett forum?

Han vet nog hur det ska gå till så det är nog ingen fara. Men fortfarande så är det inte dom som aktivt pratar i Wow-tråden för förstör den utan det är folk som medvetet går in med tanken att förstöra, varför ska dom som sköter sig få lida för det ? Ett sånt stort spel förtjänar en tråd, bara man kan hålla det omogna folket utanför.

Permalänk
Avstängd
Citat:

precis,varför ska tråden låsta för det? då dom har vunnit.

Men...om moderatorn har inte sätter upp ny klistrad tråd så alla kan fortsätter pratar i nordichardware forumet's klistrad WoW-tråden,inte lika aktivt som här men om när alla kommer dit så det kommer vara lika aktivt som på sweclockers.

jag menar OM moderatorn ska inte lägga upp en ny klistrad WoW-tråd.

url: http://www.nordichardware.se/forum/officiell-world-of-warcraf...

Permalänk
Citat:

Kollektiv bestraffning är visserligen inte särskilt demokratiskt, men det är ett effektivt sätt att få folk att hålla efter varandra. På lite längre sikt tror jag att det leder till högre nivå på inläggen och mindre jobb för moderatorerna. Självklart är det är synd att en del trådar måste stängas men som sagt, jag har full förståelse för en så drastisk åtgärd. Speciellt när det har gått så långt som i WoW-tråden.

Permalänk
Medlem

Varför måste WoW ha en klistrad tråd? Det är inte mer värt än något annat spel.

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
jag har full förståelse för en så drastisk åtgärd. Speciellt när det har gått så långt som i WoW-tråden.

vilken? har inte sett nåt bråk/spam på längre.vi snackar bara om loot,patch,talent,tips och etc. Som sagt det är bara några ungar som har kul på lunchrast.så vi ska låter dom förstöra för oss andra?
T.ex om jag och några till har tråkig så vi spamma t.ex tråden "För de intresserade: --> BF2-kväll varje kväll för oss på sweclockers" under en rast så moderatorerna ska låsa tråden med? det FUNKAR inte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tartin5

Nej, men det finns fler idioter som spelar WoW än andra spel, det är iaf den enda förklaringen jag kan komma på för innan det fanns en tråd så skapades det över 20 WoW trådar om dagen, och efteråt så skapades det väl en 10st i veckan.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Citat:

Precis. Varför har inte Cuntz0r Strik33 en klistrad tråd ?
Själv är jag inget fan av någon av dessa, men swec brukar ju ha klistrade trådar när det är ett stort spel och detta är "på sin topp", för att undvika 30 st likadana trådar i formuet.
Och wow har ju utan tvekan passerat sin "topp", därför ser jag ingen som helst anledning till att klistra det.
Börja hänga på wow forum om ni nu vill diskutera wow. Eller ?

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk

Varför ska inte GTA : SA tråden vara klistrad? Varför ska inte Bf2 tråden vara klistrad?
Wow tråden gick överstyr

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem
Citat:

Antagligen för att det är så många som spelar det.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

jo wow forum är bra men man kan inte skryta om loot/gear/kill eller lägga upp screenshot

Permalänk

Det jag undrar är om man får skapa trådar gällande ett särskilt ämne inom WoW? (om de håller en seriös nivå)

Vad hände med WoW-tråden egentligen? :S

Permalänk
Medlem

Inte för att jag tycker att wow-tråden nödvändigtvis ska vara en klistrad tråd, men att 3-4 personer spammar WoW-tråden och gör massa nya trådar osv och sen att folk verkar tycka att alla som skriver i WoW-tråden sen tidigare är idioter osv... Känns ju inte som att sweclockers vill ha "oss" här Var ju en asschysst och trevlig tråd för detmesta tidigare... Dom där idioterna som förstörde för oss andra blev ju bannade. Ta bort alla gamla trådar och gör en ny så vi kan snacka igen, ser inget problem med det... Att folk som inte bryr sig om WoW, en WoW-tråd osv kommenterar här och skriver nedsättande saker tycker jag dock är totalt onödigt, tillför inte ett dugg

Marshmallow: Nej det gjorde den inte, 3-4 användare gick in och spammade sönder den. Som förbannad säger, om några gjorde det på BF2 tråden skulle ni då vilja att den togs bort för alltid?

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

WOW-tråd #2 är upplåst igen.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||