Permalänk
Medlem

Project The Thing Goes Wtx Convertering

Tjenare va ett tag sen jag höll på att modda.. nu fick jag nå flipp och skulle bestämt ha en wtx låda.. fast ville inte skaffa ny..
så jag plockade fram min dremmel. och gick lös på alla nitar som satt fast i min chieftec låda.. och resultatet en så länge ser ut så här

kommer inte bli mycket till worklog utan kommer mer bli lite då och då när jag har tid att ta bild att det kommer up en..

Visa signatur

§1. Aldrig jag som börjar att har fel eller gjort något fel. §2 Skulle det mot förmodan vara så se §1

Permalänk
Medlem

Ser ut som du bara har vänt uppoch ner på lådan, asså att den står på locket. Ser att du har vänt och satt dit en 3,5" hdd hållare. Men de ser helt ok ut!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robe90
Ser ut som du bara har vänt uppoch ner på lådan, asså att den står på locket. Ser att du har vänt och satt dit en 3,5" hdd hållare. Men de ser helt ok ut!

har updaterat lite fler saker nu.. men ja det är i prinsip vänt burken up och ner.. fast fronten är som den ska.. dock syns det inte tack vare lurvret:P men det kommer mera bilder senare.. har några i digital kamran

Visa signatur

§1. Aldrig jag som börjar att har fel eller gjort något fel. §2 Skulle det mot förmodan vara så se §1

Permalänk
Medlem

hur gjorde du med "taket" ???

Visa signatur

"Arguing on the internet is like running in the special olympics.. Even if you win you're still retarded"-
JRR shut the fuck up foundation

Permalänk
Medlem

Det är bara att borra bort poppnitarna som håller bottenplåten och toppplåten och byta plats på dom då dom är näst intill identiska.
Gjorde det själv en gång men det vart snett och eländigt när jag satte ihop det igen..

Men det blir riktigt nice annars!

sen är man tvungen att göra nya skenor till cd/dvd spelarn också.

Visa signatur

2600k@ 4,4 Vattenkylt med en Noctua 120mm @ 7v. 16 gig Corsair Dominator. GTX 1050 Ti Passivtkylt. Corsair RM550 80 Gold. Corsair M4 ssd 256 gig. Asus Sabertooth p67. (Takfläkten låter mer än själva datorn).

Permalänk
Medlem

Finns det någon fördel?
Jag ser bara nackdelar med att ha det så.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

fördelarna blir att man får undan pci korten fast du skulle haft ett stacker eller liknande så att du kiunde haft 2 fläktar som blåser ut där uppe... stackern kan ju ha 2 80mm o en 80mm i toppen plus en 12a där back o 3 12or där fram och en 80 isidan o lite mer fläktar om man fulmoddar

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thunderinternet
fördelarna blir att man får undan pci korten fast du skulle haft ett stacker eller liknande så att du kiunde haft 2 fläktar som blåser ut där uppe... stackern kan ju ha 2 80mm o en 80mm i toppen plus en 12a där back o 3 12or där fram och en 80 isidan o lite mer fläktar om man fulmoddar

Dock har han ingen Stacker, så jag förstår förtfarande inte riktigt vad som skulle vara bättre.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?