Första uploadade hemsidan, omdöme tack!

Permalänk
Medlem

Första uploadade hemsidan, omdöme tack!

Som topic lyder så har jag nu lagt upp min första sida och vill gärna veta vad folk tycker om den!

http://hem.bredband.net/nutty/index.html

Den är inte hela klar ännu men de flesta huvudsidorna fungerar samt även sidan med wallpapers. Den fungerar med alla webläsare som jag provat (IE,FF,Opera). Om det finns någon som har problem med någon av dessa eller nån annan läsare så hade det varit gött att få veta de.

Sen något som inte rör topic men som jag ändå skulle vilja fråga om är vad det finns för hyffsade gratis webhotell och även alternativ till .tk så man kanske skulle kunna fixa en sida med en normal adress men utan reklam.

Visa signatur

Dator: MacBook Pro 16 M1 Max
Tangentbord: Totem, Sweep, Kyria
Layout: Colemak-DH + Canary

Permalänk
Medlem

Ett tips är att även erbjuda textlänkar så man lättare kan navigera mha tangentbordet.

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.

Permalänk
Medlem

Väldigt snyggt tycker jag!

Permalänk
Medlem

grymt seg med 56k..men annars väldigt snygg

Visa signatur

Det är inte farten som dödar! Det är smällen. Eller som vi säger på engelska: It´s not the fart that kills it is the smell!

Permalänk
Medlem

Gillade inte länkarna men annars var den snygg ^^

Visa signatur

ZedeX säger: Detta var inlägget denna gången... :D

Permalänk
Medlem

Trevlig, jag skulle gärna velat se ett litet mellanrum mellan 'scroll-baren' och texten, så att det inte blir så himla trångt. Men är ju inget allvarligt problem.
Jag hade också gärna sett att galleriet och wallpaper sectionen inte öppnades i en ny sida, utan kan som thumbs i den rutan där du har nyheterna och informationen, sedan så hade den bilden man valt att titta nogrannare på öppna i en pop-up, ja.
Men bortsett från det, helt okej första sida! Fortsätt så!

Permalänk

Varför i hela friden ha sidan på engelska?

Permalänk
Medlem

tack för kritiken,ska försöka göra lite ändringar även om jag inte vet hur jag ska åtgärda vissa saker

Don John
har faktiskt ingen aning om varför det blev så

Visa signatur

Dator: MacBook Pro 16 M1 Max
Tangentbord: Totem, Sweep, Kyria
Layout: Colemak-DH + Canary

Permalänk
Medlem

polhemskolan stavas så här

-har själv gått där-

http://www.polhem.lund.se/

Permalänk
Medlem

Har inte så mycket att tillägga men jag kan i alla fall säga att den funkar klockrent i nyaste Konqueror