Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [KIL]FarmoR
http://www.siliconfactor.com/images.php/28/40

Same shit different url.

Men nej det är inte sak samma, desto fler bilder desto bättre
Man vet ju aldrig hur bild 36 ser ut i stort format, tänk kanske någe jätte härligt som man går miste om

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Och dom av oss som är 22 eller äldre? Sluta vara så jävla politisk korrekt

Ja, tänk om männskligheten hade kommit längre med den här uber fjantiga politiska vänster korrektheten i detta landet. Give it a f*cking rest.. Sex säljer, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Vad drar dig till båsen? En gammal 900 reptil med läderhuva eller

Vadå politiskt korrekt? Politik kunde jag inte bry mig mindre om. För övrigt så finns det även oskulder som är över 22 år. Faktiskt.

Mja. Vad som drar mig till båsen, det är i alla fall produkterna. Själv?

Visa signatur

AMD 2500+ Barton | 512mb x 2 pc2700 | Radeon 9800 Pro | Gigabyte GA-7VA | Aopen 350W @13012p i 3Dmark01

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gimpster
Vadå politiskt korrekt? Politik kunde jag inte bry mig mindre om. För övrigt så finns det även oskulder som är över 22 år. Faktiskt.

Mja. Vad som drar mig till båsen, det är i alla fall produkterna. Själv?

Politiskt korrekt i detta fallet är denna feminist debatten.. "Ohh nej, stackars flickor som tvingas utsätta sig för detta ..... ala vänster stuck".. Vad är det för fel med halv nakna brudar på teknik mässor.. Har man en tråkig produkt så är detta det perfekta lockbetet.

Vad som drar mig till båsen? Produkten, men skulle där stå en halv naken kvinna så är motivationen en anning större...

Edit: Har alltid tyckte japanerna har schysst reklam, så här ska de se ut: http://www.sjukast.com/go/?id=1163

Permalänk

Mest skabb tyckte jag...

Visa signatur

A64 3500+ | DFI LP NF3 Ultra-D | 1024MB | 120GB | TruePower 480W | 6600GT 256MB | SB Audigy | Copperhead | G15
AMD Athlon64 X2 4600+ säljes! http://marknad.sweclockers.com/visa_annons.php?aid=31316

Permalänk

Synd att alla stora företag inom denna sektor måste spara pengar..........annars hade de ju haft råd till snygga modeller.

Fula brudar som tror de har Jessica Alba utstrålning är ju pinsamt. Sen kan man ju undra vilka neandertalare som köper slutsteg eller plasma för att det står en halvsnygg shemale i montern!!!

Visa signatur

Corsair 4000X | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | XFX RX 6800 | Kingston Fury Beast 2x16GB | WIN 11 PRO

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Politiskt korrekt i detta fallet är denna feminist debatten.. "Ohh nej, stackars flickor som tvingas utsätta sig för detta ..... ala vänster stuck".. Vad är det för fel med halv nakna brudar på teknik mässor.. Har man en tråkig produkt så är detta det perfekta lockbetet.

Vad som drar mig till båsen? Produkten, men skulle där stå en halv naken kvinna så är motivationen en anning större...

Edit: Har alltid tyckte japanerna har schysst reklam, så här ska de se ut: http://www.sjukast.com/go/?id=1163

Dumt att bara tanka porr istället?

Visa signatur

AMD 2500+ Barton | 512mb x 2 pc2700 | Radeon 9800 Pro | Gigabyte GA-7VA | Aopen 350W @13012p i 3Dmark01

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gimpster
Dumt att bara tanka porr istället?

Jag har fortfarande inte hört dig säga vad som är fel med halv nakna kvinnor på dessa mässor? Inte ett enda argument för detta har du lagt fram. så låt höra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Jag har fortfarande inte hört dig säga vad som är fel med halv nakna kvinnor på dessa mässor? Inte ett enda argument för detta har du lagt fram. så låt höra

Faktumet att det står helt inkompetenta gatuflickor och marknadsför ett företags produkter? Det hela verkar som att de försöker locka dit de där kunderna som aldrig sett en halvnaken brud. Jag tycker bara det hela är smutsigt. Blir man lockad av sådant så är man desperat och troligen oskuld. Men det är förstås min personliga åsikt.

Tacka vet jag kunnig personal.

Visa signatur

AMD 2500+ Barton | 512mb x 2 pc2700 | Radeon 9800 Pro | Gigabyte GA-7VA | Aopen 350W @13012p i 3Dmark01

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gimpster
Faktumet att det står helt inkompetenta gatuflickor och marknadsför ett företags produkter? Det hela verkar som att de försöker locka dit de där kunderna som aldrig sett en halvnaken brud. Jag tycker bara det hela är smutsigt. Blir man lockad av sådant så är man desperat och troligen oskuld. Men det är förstås min personliga åsikt.

Tacka vet jag kunnig personal.

Lol, så de som inte är oskulder kan inte vara desperata? Jag förstår verkligen inte ditt resonemang.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flamso
Lol, så de som inte är oskulder kan inte vara desperata? Jag förstår verkligen inte ditt resonemang.

Nu läser du allt mellan raderna va? "Despererat och _TROLIGEN_ oskuld"

Visa signatur

AMD 2500+ Barton | 512mb x 2 pc2700 | Radeon 9800 Pro | Gigabyte GA-7VA | Aopen 350W @13012p i 3Dmark01

Permalänk
Medlem

Tycker det verkar ganska naturligt att man blir attraherad av det motsatta könet i sådanna kläder. Blir man inte det ska man nog ta och kolla över hur det ser ut i verkligheten. Människan har en sexuelldrift och lite svårt att bara låta den försvinna så där...

Aja tycker det är nog tjaffsat om detta ämne nu som inte kommer komma någonstans

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikHK
http://www.siliconfactor.com/images.php/28/60 <-- wtf???

My eyes! The goggles, they do nothing!

Permalänk
Medlem

Silicon Factor haha

ja det här kallar jag nyheter:p

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

*fap fap fap fap*

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gimpster
Faktumet att det står helt inkompetenta gatuflickor och marknadsför ett företags produkter? Det hela verkar som att de försöker locka dit de där kunderna som aldrig sett en halvnaken brud. Jag tycker bara det hela är smutsigt. Blir man lockad av sådant så är man desperat och troligen oskuld. Men det är förstås min personliga åsikt.

Tacka vet jag kunnig personal.

Så för att de står som modeller så är de inkompetenta gatuflickor? Men tjena..... Det är faktiskt rätt många som inte får jobb som motsvara den utbildning de har. Kan man bland annat se på Las Vegas dokumentärerna de har haft på discovery från och till. Vissa är utbildade matemtiker men jobbar som gogo-flickor.

Att hud och sexig utstyrelse lockar är väl en jävla självklarhet. Undrar om du inte är munk, katolsk präst eller t o m vänd på andra hållet ifall du inte tycker om sånt.

Smutsigt? Tycker förmodligen min farmor också, men hon är närmare 90 och kristen fundamentalist.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr Avalanche
He he snyggaste iaf: http://www.siliconfactor.com/images.php/28/31

Humor är viktigt.

Annars så får dom gärna se ut som den här tösn: http://www.elva.nu/ Men det hör ju inte riktigt hit.

Håller med till 100%.

Annars var det några riktigt kräsna jävlar här

Är inte tösabitarna överklockningsbara eller har för lite minne så duger dom tydligen inte

Visa signatur

Antec P180/ Asus A8N-E / A64 X2 3800+ / 2x512 Corsair value select / Gainward GS 7800GT /SB audigy 2 /Antec neopower 480W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twoedge
Håller med till 100%.

Annars var det några riktigt kräsna jävlar här

Är inte tösabitarna överklockningsbara eller har för lite minne så duger dom tydligen inte

Vem vet.. du kanske kan stoppa i dem mer ram

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Vem vet.. du kanske kan stoppa i dem mer ram

Allt går att stoppa i dem, det handlar om defenition

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Psionicist borde ha gjort tråden till en omröstning på en gång.
http://www.siliconfactor.com/images.php/28/10 Hon till höger faller mig i smaken.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Vem vet.. du kanske kan stoppa i dem mer ram

Jojo... Kärt barn har många namn

Visa signatur

Antec P180/ Asus A8N-E / A64 X2 3800+ / 2x512 Corsair value select / Gainward GS 7800GT /SB audigy 2 /Antec neopower 480W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gimpster
Vadå politiskt korrekt? Politik kunde jag inte bry mig mindre om. För övrigt så finns det även oskulder som är över 22 år. Faktiskt.

Mja. Vad som drar mig till båsen, det är i alla fall produkterna. Själv?

Luktar lite Jean Pierre Barda här ?

Visa signatur

Antec Three Hundred INTEL-i5-760 @ 4,1 Ghz / MSI P55M-GD45/ Radeon R9 280X / 8GB Corsair XMS3 1600mhz / Corsair TX 650W / Kingston SSDnow v300 120gb (old version) / Samsung Spinpoint F3 1TB / BenQ M2700HD 27" / SuperPI 10,249 Sek

Permalänk
Medlem

jag skäms för alla er små fluktare, kvinnor är inte objekt. När ni inser detta kommer ni kanske ni kan få en tjej! gå in på www.frees*x.com och chatta med resten av snuskgubbarana där istället!

Visa signatur
Permalänk
Discokungen

Sen blir ju tyvärr dessa kvinnor objekt eftersom de valt att stå lättklädda i en hårdvarumässa.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MOrKiz
Jag har fortfarande inte hört dig säga vad som är fel med halv nakna kvinnor på dessa mässor? Inte ett enda argument för detta har du lagt fram. så låt höra

Det finns tre olika svar på den frågan.

1. Dom anser att jag är en idiot som inte kan förstå varför deras produkt är bra.
2. Dom anser sig själva vara idioter som inte kan förklara varför deras produkter är bra.
3. Deras produkter är inte bra.

Är det nån av dom här svaren som gör att du ser positivt på företagen som använder billiga flickor för att sälja sin skit?

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tempel
Det finns tre olika svar på den frågan.

1. Dom anser att jag är en idiot som inte kan förstå varför deras produkt är bra.
2. Dom anser sig själva vara idioter som inte kan förklara varför deras produkter är bra.
3. Deras produkter är inte bra.

Är det nån av dom här svaren som gör att du ser positivt på företagen som använder billiga flickor för att sälja sin skit?

1 - Hur många idioter och ikke tekniska personer känner du som går på en teknik mässa?
2 - Eller så använder dom bara den enklaste metod för att locka kunder, genom sex....
3 - Ferrari, Nec, Samsung, Intel (dåligt ex), AMD, IBM m.m Använder den metod, tror faktiskt inte du kan hitta ett enda företag som inte använder den.... I så fall kan du inte ha andra produkter en sten och mackadamp hem till att förgjylla din dag.

Är det någon av dessa svaren som får dig att begripa varför man använder lätt klädda damer i reklamen?

Citat:

jag skäms för alla er små fluktare, kvinnor är inte objekt. När ni inser detta kommer ni kanske ni kan få en tjej! gå in på www.frees*x.com och chatta med resten av snuskgubbarana där istället!

Du kanske skulle gå in på den sidan själv, eller kn*llkontakt, eller helt enkelt besöka krogen. Kvinnor är inte så där jävla oskyldiga själv när det gäller att framställa män som objekt.

Eller vad var de nu alla våras kära Gudrun en gång sa "Alla män är talibaner och hustrumisshandlare"

Permalänk
Medlem

MOrKiz, med tanke på de svaren du har gett så fattade du inte alls vad jag menade.

Det tar fokus från deras produkter och det kan ju inte vara det företagen eftersträvar eller menar du att mässorna bara är till för att förpubertala pojkar skall få se på lite runkobjekt.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tempel
MOrKiz, med tanke på de svaren du har gett så fattade du inte alls vad jag menade.

Det tar fokus från deras produkter och det kan ju inte vara det företagen eftersträvar eller menar du att mässorna bara är till för att förpubertala pojkar skall få se på lite runkobjekt.

Skulle snarare säga tvärt om. Kvinnorna i detta fallet är en led i marknadsföringen.

Vad fångar din uppmärksamhet? En sten liggandes på golvet, eller en som hålls av en lättkläd kvinna med D-kupa.... 99% kan nog svara på den frågan, kan du?

Och tillbacka med det här om förpubertala pojkar. Du har uppenbarligen inte förståt det här med marknadsföringsbiten.

Permalänk
Medlem

Om jag går på en mässa och det finns 10 företag och i 9 av dom så står det en kvinna med d-kupa som håller en sten och i det 10 så ligger stenen på en sammetsduk med lite sjysst belysning. Vilket företag besöker jag? Det som tror på sin produkt eller dom som behöver en d-kupa?

Fundera på sen om det är tuttarna eller produkten du är intresserad av...

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tempel
Om jag går på en mässa och det finns 10 företag och i 9 av dom så står det en kvinna med d-kupa som håller en sten och i det 10 så ligger stenen på en sammetsduk med lite sjysst belysning. Vilket företag besöker jag? Det som tror på sin produkt eller dom som behöver en d-kupa?

Fundera på sen om det är tuttarna eller produkten du är intresserad av...

Uppenbarligen tror nästan inget företag på sina produkter enligt din vackra beskrivning då..

Vad då? Kan man inte vara intresserad av både bröst och teknik, du kan väl multitaska

Permalänk

Intressant diskussion det här måste jag säga.

Våldsamt vad diskussioner rörande detta ämnet tenderar att blossa upp, men vet aldrig var moralväktarna och viktigpettrarna håller hus förr än en sådan här händelse inträffar

Det måste vara jobbigt att ta allt på så stort allvar, jag ser inte det farliga i denna typ av marknadsföring.

Personligen tycker jag inte det är är något att höja ögonbrynen för, det sker säkerligen på de flesta mässor och det här marknadsföringskonceptet är urgammalt men det fungerar.

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination