Film: Finnish it -- ett måste

Permalänk
Medlem

Film: Finnish it -- ett måste

Har du den minsta tendens till att gilla fragfilmer är den här nysläppta filmen ett måste. Är en UT2004-film men man behöver verkligen inte lira eller ens gilla spelet för att uppskatta filmen

http://www.own-age.com/vids/video.aspx?id=7066

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk
Medlem

Finland FTW!

Permalänk
Medlem

Funkar ju inte att kolla med nått program. Har testat

VLC
Mediaspelaren
Mediaspelaren classic
BS Player

men inget funkar, har lagt till FFDshow som följde med filen men ändå funkar det inte. Vad saknar jag?

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Ja fick igång den med VLC utan problem, har du senaste VLC?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SiD
Funkar ju inte att kolla med nått program. Har testat

VLC
Mediaspelaren
Mediaspelaren classic
BS Player

men inget funkar, har lagt till FFDshow som följde med filen men ändå funkar det inte. Vad saknar jag?

Funkar utmärkt med VLC här, borde göra det för alla då VLC har en inbygd H.264 decoder.

Om inte så kan du väl bara ladda ner Xvid versionen, deras site ger sjukt höga nerladdnings hastigheter.

Lite för mycket titta-så-tur-jag-hade-som-träffade-han-i-luften-med-min-raket som man redan sett massvis med gånger men en mycket bra film var det, bör ses av alla som gillar FPS.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Woot! Finland FTW! Hmm... ska kolla den, men det tar ju en bra stund att ladda ner den...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Ja fick igång den med VLC utan problem, har du senaste VLC?

Ingen aning, så då misstänker jag att jag inte har de. Ska dra hem den och testa

EDIT: Funka att uppgradera VLC. Tack för tipset.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

den snyggaste fragfilmen jag sett så jävla nice

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem

Den där var RIKTIGT fin. Den hamnar i arkivet

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk

Är det ingen som har en länk till en annan UT-film som jag sett för ett par år sen. Det är alltså första UT, och den är riktigt nice.

Jag kommer ihåg att den slutar något i stil med:
"God Bye UT, we loved you but won't miss you."

En låt som är med är Main Offender med Hives.

Det vore grymt om någon hade en länk till den filmen, för den är mycket bättre än den här.

Permalänk

snabb sida iaf. tankar i 2mb/s

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

Grym film! Vissa av dem är ju helt otroliga med Lightning Gun!

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Get Quaked 3 tycker jag är en snyggare/bättre fragmovie. Men denna var också bra. Nästan i samma klass

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_beast*
Är det ingen som har en länk till en annan UT-film som jag sett för ett par år sen. Det är alltså första UT, och den är riktigt nice.

Jag kommer ihåg att den slutar något i stil med:
"God Bye UT, we loved you but won't miss you."

En låt som är med är Main Offender med Hives.

Det vore grymt om någon hade en länk till den filmen, för den är mycket bättre än den här.

http://www.own-age.com/vids/video.aspx?id=195 - duger den?

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Permalänk
Medlem

.mp4 då passar den rätt bra i en psp eller varför inte mobilen.
riktigt najs gjord film.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av phz
http://www.own-age.com/vids/video.aspx?id=195 - duger den?

Jo fooze är ju i en klass för sig ^^ Inte när det gäller editering eller fragsen i sig... som UT-spelare blir jag nästan lite emotionell när jag ser den faktiskt

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ska bli kul att kolla, och jävlar så här fort har inte mitt internet gått på flera år känns det som.

1.78 MB/sek stabilt.

EDIT: Telia 24Mbit

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Väldigt snyggt editerad!

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av phz
http://www.own-age.com/vids/video.aspx?id=195 - duger den?

Där var den! Fast den var mycket sämre än vad jag kom ihåg. Men det var ju ett par år sedan jag såg den senast

Permalänk
Medlem

Re: Film: Finnish it -- ett måste

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nosnos
behöver verkligen inte lira eller ens gilla spelet för att uppskatta filmen

Musiken var ok...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

"I had a dream, about a man. He is not from our world. He came down from the skies, and he said : I HAVE THE ENEMY FLAG!"

Permalänk
Medlem

Inga superfrags men fint redigerad. Helt klart värd att tanka.