Permalänk
Medlem

Tradera

Hur skickar man medelanden till någon som bjudit på en saker?

Jag kommer in på personen "sida" men finns inget sätt att kontakta honom/henne där vad jag kan se.

Permalänk

Tror inte att du kan kontakta honom/henne innan auktionen är slut, då får du fram kontaktuppgifterna.

Visa signatur

Antec 300, Corsair vx450 w, Asus P5Q-E, Intel C2D 8400 3,0 ghz, Corsair xms2 Twin 2048-6400, Geforce GT 240

Permalänk
Medlem

De är alltså jag som har auktionen och nu är den slut, jag vill kontakta en av dem som bjöd på min pryl. Men fattar inte hur

Permalänk
Medlem

Provat titta på Traderas hjälp sidor?
http://www.tradera.com/service/sell_ended.aspx

Permalänk
Medlem

Om det inte var personen som vann auktionen du vill kontakta så går det inte rakt av. Det du kan göra är att se om peronen i fråga har några aktuella auktioner och då leta fram valet: ställ en fråga till säljaren angående auktionen och på så vis komma i kontakt med denne.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

nicklasf: nae de är typ 100 ggr jobbigare. Sen står säkert inte ens min fråga med där.

Redan fått de svar jag misstänkte så.