Permalänk

RF online fråga

Eftersom jag va den sissta som skrev i RF online tråden så kan jag inte bumpa den så jag blir tvungen att göra en ny tråd =/

jo nu e det så att jag har spelet vid min sida och har installerat det och patchat. men går det änns att spela om man har visa electron? man blir ju hänvisad till paypal och man verkar inte kunna registrera ett electronkort :(. hur ska jag göra för att få min fria månad!?

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Visa elektron är ett värdelöst kort. Du kan inte använda det på internet. Så du får skaffa paypal eller skaffa dig på ett eller annat sättt ett riktigt visa kort. Du kan inte låna dina föräldrars?

Visa signatur

The world is made of murderers dreams

Permalänk

näe låna morsans skulle aldrig gå o farsan bor inte direkt med oss så det skiter sig. men jag ska vel få min gratismånad endå? o kan man inte använda nå slags prepaid kort eller nått i den stilen som man kan köpa i affären?

Edit. har fixat ett paypal konto nu men fattar inte ett jota hur jag ska använda det... kan man på nått sätt stänga det kontot och radera alla uppgifter? funderar på att skita i allt och sälja skräpet

Visa signatur

flamin bag'o shit