Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Wow - Rank 14 - ÄNTLIGEN!!!! [liten film]

Permalänk
Medlem

Oj, nice :). Gav upp vid 12 eftersom det var mer eller mindre omöjligt att stiga i rank tillräckligt snabbt då fixed alliance/horde-teams utbytte vinster i WSG. Hur många kilo har du lagt på dig under nötarperioden eller har du inte haft tid att äta heller?

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

hehe näe jag har nog gått ner 4-5kg under tiden ;p sådant man får ta, nu är det tillbaka till gymmet igen

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk

Haha! Ja du, ska man skratta eller gråta?
Jag tror jag gör det förstnämnda...

Visa signatur

Lyrics: Wasted time between solos

Permalänk

Finns det någon sida där det står vad man kan köpa för items (vart) och vid vilken lvl.

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av babel haffo
Finns det någon sida där det står vad man kan köpa för items (vart) och vid vilken lvl.

http://www.thottbot.com/

Permalänk

Hittar inget typ PVP weapons, jag är rakn 2 nu, kan jag köpa något isf vart.

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av babel haffo
Hittar inget typ PVP weapons, jag är rakn 2 nu, kan jag köpa något isf vart.

Jag tror man kan köpa en trinket eller något i stormwind old city.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av babel haffo
Hittar inget typ PVP weapons, jag är rakn 2 nu, kan jag köpa något isf vart.

OFFTOP:
HAHHA! www.wow-europe.com/ och kolla PVP ranks där...
*edit* ifall du är en sån som inte kan leta själv så har du direktlänk här -> http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/images/pvpminisite/e...

ONTOP:
Palla nöta 16h/dag... sacrefice your life! men det förståss. tala om för barnbarnen att du en gång i tiden vart rank 14 på wow =), det kan ju va en hörvärd historia..! inte.:confused:

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

jag som var på konsärer och härjade loss vid ålder 14 ://

roligare att säga att man såg metallica vild 14års ålder än att man grindade 16 per dag

men grattis iaf till bedriften! för det är verkligen det

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
jag som var på konsärer och härjade loss vid ålder 14 ://

roligare att säga att man såg metallica vild 14års ålder än att man grindade 16 per dag

men grattis iaf till bedriften! för det är verkligen det

Roligast av allt är nog att kunna stava till KONSERT.

Visa signatur

Just do it.

Permalänk

Bra jobbat..
Kräver koncentration, motivation och framför allt tålmodighet

Men asså, ge er med "höhö! palla nöta bort 16h/d, ska du säga till dina barnbarn att du var rank 14 i wow höhö"

Va fan gjorde ni som var så viktigt under den tiden t.ex?

Uträttade storverk kan jag tänka? Alla har vi sätt att genomlida denna korta tid vi har på den här planeten.. Spela spel är ett av dem, leka att man är ett socialt underverk ett annat.

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk

Sånt här ger brudar va :D?

congrats.

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk

Japp mycket bra jobbat, det har du allt gjort dig till förtjänst
Lycka till med dina feta grejer

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Vilken realm är detta? Endel realms är ju något lättare än andra... finns folk på stormscale som har två personer som lirar 24/7 för att få rank 14...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Vilken realm är detta? Endel realms är ju något lättare än andra... finns folk på stormscale som har två personer som lirar 24/7 för att få rank 14...

HAr för mig att han lirar på "Agamaggan" (Eller hur de stavar)

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Vilken realm är detta? Endel realms är ju något lättare än andra... finns folk på stormscale som har två personer som lirar 24/7 för att få rank 14...

Jag lirar på Agamaggan, vet inte hur lätt/svårt det var har inte testat på någon annan server, och kommer aldrig någonsin spela ab/wsg igen

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk

Finns det någon annan sida än WoWGuru som man kan kolla vilken rank man förväntas kunna ta sig till, hur lång tid det kommer ta osv?

www.wowguru.com uppdateras nämligen nästan aldrig

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem

är inte agamaggan den dära spanska servern som det inte går att vistas på, för att alla snackar spanska? fyfan o lira där isf

Visa signatur

arrwhh

Permalänk

Dags att börja pressa mc och bwl för armor då, nu har du ju spelets bästa vapen (möjligtvis med undantag för asscandy och sulfuras), dags att skaffa armor som ger mer än stamina också? Grattis iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
är inte agamaggan den dära spanska servern som det inte går att vistas på, för att alla snackar spanska? fyfan o lira där isf

Jo det är det. Skapade en char där en gång när Ravencrest var nere och när jag varit inloggad i 2 min så fick man frågan ifall man var spansk. 90% av texten i general var även på spanska.

Permalänk
Medlem

var det inte jobbigt o nöta till rank 14 med en arcanite reaper?

Permalänk
Avstängd

Jag undrar det här med Sword/Axe spec ? Alla som är rank 14 vill byta till sword istället för axe skulle någon kunna förklara varför ?

5/5 yxa - 5% crit
5/5 svärd - 5% till extra swing

Hur hänger det ihop ? Förstår inte riktigt, vad är det som gör sword spec bättre ?

Visa signatur

• • Gigabyte GA-Z97X SOC Force • Intel i7 4790K Haswell @ 5.0GHz • EK Supremacy Cpu Block • Alphacool NexXxoS Monsta 480mm *2 / EK Vardar 1450rpm *16 • EVGA GeForce GTX Titan X @ 1550mhz • G.Skill Trident X 16GB 2900MHz • Samsung SSD 850 Pro 1Tb *3 i Raid 0 • Corsair AX 1200W 80+ Gold PSU • Asus 27" SWIFT PG278Q 144Hz G-Sync • Phanteks Enthoo Primo Black • Windows 10 x64 Pro • Bahnhof 1000/1000mbit • •

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatZiie

ONTOP:
Palla nöta 16h/dag... sacrefice your life! men det förståss. tala om för barnbarnen att du en gång i tiden vart rank 14 på wow =), det kan ju va en hörvärd historia..! inte.:confused:

Sådana kommentarer är ju bara komiska att läsa.

Du kan ju dock berätta för dina barnbarn om dina språkkunskaper som du, trots att du inte nött 16h/dag, inte haft tid att utveckla.

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adriano18
Roligast av allt är nog att kunna stava till KONSERT.

nja kanske för dig .. var roligare att se metallica

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweCarl
Jag undrar det här med Sword/Axe spec ? Alla som är rank 14 vill byta till sword istället för axe skulle någon kunna förklara varför ?

5/5 yxa - 5% crit
5/5 svärd - 5% till extra swing

Hur hänger det ihop ? Förstår inte riktigt, vad är det som gör sword spec bättre ?

Bägge slagen kan critta, bättre burst damage.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Findah
Bägge slagen kan critta, bättre burst damage.

men att förlora 5% i crit är ganska mycke, om man går ifrån 30% till 25% med svärd tex ?

Visa signatur

• • Gigabyte GA-Z97X SOC Force • Intel i7 4790K Haswell @ 5.0GHz • EK Supremacy Cpu Block • Alphacool NexXxoS Monsta 480mm *2 / EK Vardar 1450rpm *16 • EVGA GeForce GTX Titan X @ 1550mhz • G.Skill Trident X 16GB 2900MHz • Samsung SSD 850 Pro 1Tb *3 i Raid 0 • Corsair AX 1200W 80+ Gold PSU • Asus 27" SWIFT PG278Q 144Hz G-Sync • Phanteks Enthoo Primo Black • Windows 10 x64 Pro • Bahnhof 1000/1000mbit • •

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rince
Sådana kommentarer är ju bara komiska att läsa.

Du kan ju dock berätta för dina barnbarn om dina språkkunskaper som du, trots att du inte nött 16h/dag, inte haft tid att utveckla.

hahaha exakt min mening xD

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem

Ruskigt stark bedrift, härlig självkontroll, skulle fan inte palla, även om det hade varit coolt

Stort Grattis!

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
nja kanske för dig .. var roligare att se metallica

Handlade du nån hammare då?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Ett stort grattis!!

Försökte med samma sak men jag orkade bara till mesiga rank 5-6 innan jag lessnade.

Visa signatur

PSN: Rnann.
Xbox Live: Rnann.