Jaws Unleashed - Tugga människor som vithaj

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Såg för övrigt en film på Discovery channel där ett antal vithajar kalasade på ett valkadaver *mums* *mums* Såg riktigt vidrigt ut, ett ruttet gammalt vallik. Jag har för mig att dom bet i varandra också i ivern att få bita loss ett stort ruttnande späckstycke

Såg det där också var riktigt jävla ballt!

De hade hittat ett dött valkadaver på nån strand i sydafrika, så tja varför inte bogsera ut det till ön där alla sälar håller till..:D

Ni kan själva tänka er vilken feeding frenzy det blev! Alla hajar runt ön kom dit och turades om att ömson ramma kadavret i full sula och slita loss 40kg späckstycken för att sen ta en ny vända.

Skoj var det också när fotografen fick för sig att sätta sig ute på valkadavret och filma fan upp i näsan på hajen när den ramma det, han fick dock bråttom därifrån när det började svaja efter att en fet vithaj rammat lite hårt.:p

Förövrigt så vart det väääldigt lugnt runt ön i flera dagar efteråt, ungefär som efter midsommar i Sverige..:p

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk

lol

fan det vill jag se
finns det streamande eller som avi nånstans?

Visa signatur

DISCLAIMER: The statements above has been written by a certified idiot and should not be taken seriously.

Permalänk
Permalänk

hmm,1 smäll sen exploderade båten?rama en hel platform så exploderar plattformen?rama pelarna så rasar hela huset?såg lite överdrivet ut.
dock så gillade jag själva simma runt och käka upp en massa mäniskor delen:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Mhm såg lite väl överdrivet ut Sen såg hajen för snabb ut också. Det här spelet blir nog kalkon mer än haj.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

nintendo 64 någon?

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk

WOW, såg iallafall bättre ut än på de där screenshotsen.

Vill spela

Visa signatur

DISCLAIMER: The statements above has been written by a certified idiot and should not be taken seriously.

Permalänk

Skulle inte detta släppas i mars :S Mars e ju snart slut

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Skulle inte detta släppas i mars :S Mars e ju snart slut

http://www.webhallen.com/prod.php?id=54023

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

kej, fiskare med automatgevär........lite jamesbond-känsla över d hela?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Broyyen
Haha..

Spelet i sig kan säkert vara roligt, men grafiken känns verkligen inte som att den passar till ett pc-spel som kommer 2006. Fast det är väl så när de blir konsolportar.

Precis, ser väldigt konsol ut, och då suger det på pc i 99% av fallen

Visa signatur

CCNA sedan juni 2006

Permalänk
Medlem

Vilket sorgligt spel. Snacka om att spä på folks hajnoja som är totalt obefogad.
Dessutom köra det med grafik som först får en att må lite lätt dåligt sedan framkalla Voodoo2-vibbar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dunde
Vilket sorgligt spel. Snacka om att spä på folks hajnoja som är totalt obefogad.
Dessutom köra det med grafik som först får en att må lite lätt dåligt sedan framkalla Voodoo2-vibbar.

hmm tror du missade den ironiska tonen i spelet. Den spär nog inte på folks hajnoja.. snarare driver med den

Visa signatur

sad panda

Permalänk

Hehhe nee, jag tror inte jag spenderar 369kr + frakt på det här liret. Lär ju lagga som fan med mitt gamla 6800GT

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
hmm tror du missade den ironiska tonen i spelet. Den spär nog inte på folks hajnoja.. snarare driver med den

Oj, då har vi en ny spelgenré, "ironiska-spel" Tänk vad kreativa folk är nuförtiden.

Om man skulle göra ett spel för att gynna hajars tyvärr extremt utsatta och i många fall nära utrotningshotade läge så skulle man göra ett grafiiskt snyggt spel som informerade om hur hajar egentligen lever och fungerar.

Det är tyvärr du som har förväxlat ironi med människors drift att tjäna snabba penger på uppseendeväckande saker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dunde
Oj, då har vi en ny spelgenré, "ironiska-spel" Tänk vad kreativa folk är nuförtiden.

Om man skulle göra ett spel för att gynna hajars tyvärr extremt utsatta och i många fall nära utrotningshotade läge så skulle man göra ett grafiiskt snyggt spel som informerade om hur hajar egentligen lever och fungerar.

Det är tyvärr du som har förväxlat ironi med människors drift att tjäna snabba penger på uppseendeväckande saker.

Dessutom skulle man förmodligen göra ett fruktansvärt tråkigt spel.
Bajsa, sova, äta, bajsa, sova, äta, sova, äta, äta, äta, bajsa, bajsa, bajsa, bajsa, sova, bajsa, äta, sova....

Sen kanske man kunde bli skjuten av en harpun ibland för att visa hur dumma och hemska fattiga, afrikanska fiskare är. De mördar minssan för nöjes skull. Inte för att fixa pengar till sin familj.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fragTore
Sen kanske man kunde bli skjuten av en harpun ibland för att visa hur dumma och hemska fattiga, afrikanska fiskare är. De mördar minssan för nöjes skull. Inte för att fixa pengar till sin familj.

Tror han menar kineser bla som klipper av hajfenor för att ha i sin soppa sedan kastar i hajen och låter den klara sig bäst den vill utan sina viktiga fenor som den behöver för att simma med.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Medlem

Jag menade fattiga människor lite här och där. Jag bryr mig mer om att vithajen överlever som art än att en liten gubbe i kina eller afrika gör det. Men man måste förstå kinesen som vill åt fenan också. Den kanske tryggar hans familj ekonomiskt i en vecka eller så. Sen om han kastar tillbaka hajen levande eller inte är ju inte vesäntligt. Klart att den hajen plågas, men det är ju arten i det stora vi pratar om nu, inte enskilda hajar.

Permalänk

Nu håller vi på att gå åt helvete off-topic.
Det är ett spel om en haj i en film och ni lyckas vrida det till nåt mumbo jumbo om bevara hajarna?

Ska ni inte klaga på hur vargar och björnar framställs i spel också?
Finns väl inga rollspel där man kan stöta på en björn i skogen utan att behöva försvara sig alt. fly?

Det är ett spel om en film-serie.

Lite som att rädda willy inte är ett bra exempel på späckhuggare det är bara en film.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Någon som spelat detta än? Blev sugen när jag såg ett Scarfaceklipp!

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Medlem

ni glömder det viktigaste, visst det kanske inte är så realisktiskt, men säg mig exact hur många spel finns det där man simmar runt som ett av världens mäst effektiva rovdjur och får käka människor?

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16