Permalänk
Medlem

Så, svarat även jag. Är nyfiken på vad denna korta studie leder till, var inte speciellt många frågor så jag tvivlar på att undersökningen leder till något revolutionerande. Men men, det är alltid kul att svara på frågor

Permalänk
Medlem

Färdigt ^^,

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

*bump*

Visa signatur

http://hurvilo.blogspot.com
Fem myror är INTE fler än fyra elefanter. Elefanterna är stora ju!

Permalänk
Hedersmedlem

Bumpa inte tråden! Nu har ni gjort en bra undersökning, men en gång till och tråden låses

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Svarat, även jag har slutat spela =(

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk
Medlem

Svarade jag med fast jag har ett lite break just nu

(Kan tillläga att jag hadde svårt att sluta, jävla beroendframkalde MMO spel... )

Permalänk
Medlem
Permalänk
Entusiast

svarade, men fanns inget 'har spelat men slutat' så fyllde i typ <2 timmar det lägsta på dom sakerna. lycka till med undersökningen.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

En miss i undersökningen svarar man att man har spelat spelet så förutsätts det att man fortfarande gör det. La själv ner efter 3mån...

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HappySatan
En miss i undersökningen svarar man att man har spelat spelet så förutsätts det att man fortfarande gör det. La själv ner efter 3mån...

Samma här 3-4 månader.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt. Pepper
Jag testade det i en vecka, men det var för simpelt och tillrättalagt för min smak.

Suck..

Bara för att level 1-30 var enkelt så vet du ju att alla endinstancer är enkla, och att du kommer få allting på en enda "runda".

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Klar

Visa signatur

You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. -Tyler Durden "Fight Club"

Permalänk
Medlem

finito ^^

Visa signatur

// Pv

Permalänk
Medlem

done

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
Suck..

Bara för att level 1-30 var enkelt så vet du ju att alla endinstancer är enkla, och att du kommer få allting på en enda "runda".

Jag lirade till 55, 43 och 30 med 3 gubbar och håller med att spelet är för simpelt. I Anarchy Online tex så tog det tid och var bra mycket svårare att levla vilket i sin tur gjorde spelet roligare.

Känns som att allt serveras på silverfat i WoW.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

När folk säger att WoW är ett enkelt MMO spel så syftar man oftast inte på själva svårighetsgraden ispelet heller utan på hur det är uppbygt.
Ett exempel är ju te.x. att man inte får nått "straf" om man dör i WoW som man får i många andra MMO spel.

Permalänk
Medlem

Klart.

Slängde in en egen komentar som ett litet bonus

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SCHiZOx86
Jag lirade till 55, 43 och 30 med 3 gubbar och håller med att spelet är för simpelt. I Anarchy Online tex så tog det tid och var bra mycket svårare att levla vilket i sin tur gjorde spelet roligare.

Känns som att allt serveras på silverfat i WoW.

Men fortfarande, det ÄR enkelt att levla en gubbe till level 60, det tar bara lite tid. Det kan jag hålla med dig om att det är enkelt.

Men det är i endinstancerna (MC / ZG / BWL) som man måste börja "pay attention". Då är det massa taktiksnack och du måste vara på din vakt hela tiden.

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)