Frispark på Fifa 06??

Permalänk
Medlem

Frispark på Fifa 06??

är det helt omöjligt att göra mål på en frispark i Fifa 06 till PC eller?.. jag har försökt å försökt men träffar bara ribban hela tiden.. jag brovar med skruvar, skjuta olika hårt å allt möjligt men bollen vi bara inte in i nätet...

nån som har nåt tips hur man gör?..:)

Mvh aaby

Visa signatur

Bynn

Permalänk

Hetaste tipset är väl att spela pro evolution istället. Det är ju ett fotbollsspel iaf

Vad gäller frisparkar i fifa. Det går iaf att göra mål i gamecubeversionen, på frispark alltså.

Permalänk
Medlem

tror nästan att det är omöjligt, lyckades träffa stolpen en gång

Visa signatur

men ja!

Permalänk
Medlem

Det är nästintill omöjligt, det går endast att göra mål på "practice" även om man får upp mätaren på fullt i den där lilla grejen så blir det jättelöst och målisen plockar ned med lillfingret.
förresten, hur skruvar man frisparkar :S ?

Permalänk

Det är svårt. Men det är MÖJLIGT. Man måste bara sikta lågt, precis så bollen går över muren, sen gäller det att ha lite tur också verkar det som Siktar man för högt skjuter de löst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkegus
Det är nästintill omöjligt, det går endast att göra mål på "practice" även om man får upp mätaren på fullt i den där lilla grejen så blir det jättelöst och målisen plockar ned med lillfingret.
förresten, hur skruvar man frisparkar :S ?

man skruvar på detta viset.. håll in Shift sen trycker du antingen åt höger eller vänsterpil beroende åt vilket håll du vill skruva..:D

Visa signatur

Bynn

Permalänk

Håller med föregående talare om att Pro evolution soccer 5 ska spelas istället
Där kan man göra grymma frisparksmål.

Visa signatur

Arbetsdator: Imac 27" Core I3@3,2 Ghz, 1TB HDD. Backup: Scaleo home server 2205 2+2TB
GamerPC: Core i7 2,8 Ghz, 6GB DDR3, Geforce 2x680 Sli, 128GB Samsung 830 SSD, Corsair 750W nätagg, W7 Ultimate.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BerraJobb
Håller med föregående talare om att Pro evolution soccer 5 ska spelas istället
Där kan man göra grymma frisparksmål.

Okej, hehe.. får snart hem Pro Evolution soccer 4 är d bra det med eller?..:)

Visa signatur

Bynn

Permalänk
Medlem

jooo 4an är i princip samma som 5an så

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk

Har man inte spelat PES5 så duger det för att testa vad serien går för, men PES5 har smartare domare och överlag bättre AI och även bollfysik. Men spelar man Fifa så kommer man bli överraskad över hur pass mycket bättre fysik det är i PES serien

Visa signatur

Arbetsdator: Imac 27" Core I3@3,2 Ghz, 1TB HDD. Backup: Scaleo home server 2205 2+2TB
GamerPC: Core i7 2,8 Ghz, 6GB DDR3, Geforce 2x680 Sli, 128GB Samsung 830 SSD, Corsair 750W nätagg, W7 Ultimate.

Permalänk

Femman är mycket bättre än fyran ja. Men fyran är redan mycket bättre än något fifa-lir. Iaf om man vill spela fotboll.

Men testa fyran, se hur underbart det är. Köp femman, lira över internet, älska det, spela mer, se ditt liv rinna förbi, fria till din pes-dvd, adoptera ett barn tillsammans med din spelkontroll, köp sexan när den kommer, börja om från början.

Permalänk

Känner igen det där Lord Moses

Visa signatur

Arbetsdator: Imac 27" Core I3@3,2 Ghz, 1TB HDD. Backup: Scaleo home server 2205 2+2TB
GamerPC: Core i7 2,8 Ghz, 6GB DDR3, Geforce 2x680 Sli, 128GB Samsung 830 SSD, Corsair 750W nätagg, W7 Ultimate.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lord Moses
Femman är mycket bättre än fyran ja. Men fyran är redan mycket bättre än något fifa-lir. Iaf om man vill spela fotboll.

Men testa fyran, se hur underbart det är. Köp femman, lira över internet, älska det, spela mer, se ditt liv rinna förbi, fria till din pes-dvd, adoptera ett barn tillsammans med din spelkontroll, köp sexan när den kommer, börja om från början.

men då låter på er som d är bra iaf då..:).. d låter ju kanon iaf.. men d är inte säkert att jag får hem just det.. för jag har bytt in mitt N64 å några spel mot några spel till PsTwo.. så jag kunde byta till mej 3 spel, sen om inte något av dom tre förstahandsspelen fanns inne fick man även välja 3 i reserv.. jag valde Burnout 3:Takedown, Tony Hawks Underground 2 och Silent Hill 4:The Room sen i reserv vart det Need For Speed Underground 2, Resident Evil: Code Veronica och till sist Pro Evolution Soccer 4..:)

Visa signatur

Bynn