playstation i bilen!!

Permalänk

playstation i bilen!!

tjo.. sitter här å funderar på hur amn ska hade i bilen, tänkte slänga in ett playstation i hanskfacket å koppla in till cd/dvd men vet inte riktigt.. på den gamla modellen matas ju skivan ut som på en pc vilket jag är ute efter då ja vill ha den i hanskfacket, undrar lite om den nyare versionen av ps2 också kan mata ut skivan på de sättet. Har sett bilder då den öppnas ungefär som ps1 och de funkar inte i mitt läge, undrar lite om grafiken mellan versionerna me, skiljer de sig någor från den gamla ps2 versionen jämfört med den nya??

//tack för alla svar ja kan få

Visa signatur

-Intel Core2duo E7500, 2x2GB corsair ddr2 800mhz, xfx geforce 9800gtx+, gigabyte matx, windows xp x64.

- Acer aspire one A150, 1gb ram, Vista ultimate.

Permalänk
Testpilot

Den nya lilla har exakt samma grafik som den stora PS2:an, precis som det var med första PlayStation och PSone.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

Hm, varför skriver du "playstation i bilen!!" som trådnamn när det är en Playstation 2 (eller Playstation Two) vi pratar om?
Är det PSX eller PS2/Two du vill ha i bilen?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

ps2.. står förklarat.

Visa signatur

-Intel Core2duo E7500, 2x2GB corsair ddr2 800mhz, xfx geforce 9800gtx+, gigabyte matx, windows xp x64.

- Acer aspire one A150, 1gb ram, Vista ultimate.

Permalänk
Avstängd

Varför sa han inget mer?.. Villa han bara märka ord eller?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

men seriöst, orka spela i en bil, kommer bara att må illa och få huvudvärk om du sitter o stirrar in i en skärm under en svängande och guppande biltur

Visa signatur

// Pv