Permalänk
Medlem

Error code = 5

Program Error
ccApp.exe has generated errors and will be closed by windows. You will need to restart the program. An error log is being created.

Dr Watson Fatal Error
Dr Watson was unable to attach to the process. It is possible that process exited before Dr Watson could attach to it.

Windows 2000 returned error code = 5
Access is denied.

Foljande error uppkommer varje dag och haller pa att driva mig till vansinne, skulle uppskatta hjalp med att fa bukt med detta irriterande problem. Oroar mig om jag har ngt virus eller vaerre?

Tack pa forhand.

Mvh

Permalänk
Medlem

Lättast för att faställa om du har blivit smittad är att köra igenom datorn med ett uppdaterat antivirus/antispywareprogram eller online-scan.

Kör igenom med te.x denna >> eTrust Antivirus Web Scanner

Skriv gärna ner lite mer info om din dator.
Operativ , säkerhetspaket.

ccApp.exe = Symantec Common Client CC App > Länk

Prova att ominstallera om Symantec.Det verkar som Dr Watson anropar någon felaktig fil,därav felmeddelandet.Eller prova med ett annat program,te.x Avast som är även gratis.Se om felmeddelandet uppstår.

Visa signatur

6 X Apple MacBook Pro 16" M3 Max chip M3 Max / 16.2" / 3456 x 2234 / 1 TB / 16-kärnor / 48 GB / Apple M3 Max 40-core / Silver / Space black

Permalänk
Medlem

Tack for ditt svar.

Nu har jag redan re installerat NIS utan framgang, jag far fortfarande samma felmeddelande. Jag har bett symantec om hjalp och det enda dom kan gora ar att be mig aterinstallera och det hjalper som sagt inte.

Jag har windows 2000 och Norton Internet security 2006. Sen scannar jag regelbundet med Adaware och Norton Antivirus. Jag uppdaterar ocksa windows naer det kommer nytt.

Tacksam for vidare hjalp.