Permalänk

P990 på fredag!

Alla har väl fått nog av rykten om rykten och framflyttade releasedatum vid det här laget, men i alla fall...
Fick just reda på att min beställda P990 kommer till butiken på fredag. Om den verkligen kommer återstår att se, men eftersom jag känner säljaren väl så är det nog troligt. Stämmer bra med det SE sa förra veckan också.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hur länge sedan var det de visade upp den? Måste varit sjukt längesedan.

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk

Sjukt var nog ordet... oktober 2005. Skulle komma i januari, mars, maj och i andra kvartalet... Hoppas det är värt väntan iaf.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ge oss bilder då, det är det viktigaste.

Permalänk

Ska försöka hinna med det på fredag, annars blir det nästa vecka.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

89e plats i kön på Katshing.
Har i och för sig inte bestämt mig om jag ska ha den eller w850, men det får väl bli lite på impuls när p990 släpps.

Kul iallafall att den äntligen är på väg.

Visa signatur

This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends.
(Citera mig om du förväntar dig svar)

Permalänk
Medlem

Kom den?

Permalänk
Medlem

Skulle kommit ut några ex förra fredagen men när jag pratade med leverantören så sa de att den blivit uppskjuten några veckor. inte helt oväntat när det gäller p990..

Permalänk
Medlem

vecka 31 var det senaste jag hörde.

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 7 5700X3D | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | GeForce RTX 4070 Dual OC 12G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av moddelkaj
vecka 31 var det senaste jag hörde.

Jag tror mer på en samrelease med Duke Nukem: Forever.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lucifr00
Jag tror mer på en samrelease med Duke Nukem: Forever.

Aldrig alltså?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lucifr00
Jag tror mer på en samrelease med Duke Nukem: Forever.

haha dagens cred för den

Visa signatur

no signature.

Permalänk
Medlem

Obekräftat igen enligt SE.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk

Hmm så kul detta är... men v31 är det datum jag fått nu.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Den är fortfarande obekräftad. Sen kan ni som räknar med att köpa en bara ställa er i kö. Det är sjuka väntelistor på dessa telefoner. Ytterligare så lär den första batchen ens täcka hälften av kölistorna.

Bara att avvakta. Köp M600 istället. Den är mycket mindre, smidigare och billigare. Om ni nu inte helt tvunget måste ha 3G och WiFi.

Permalänk

Det är ju därför jag vill ha just en P990... visa mig en Smartphone med lika bra kamera som K750, 3G och WiFi så...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hmm, på Sony Ericssons hemsida så har dom tagit bort "Kommer snart" under p990, så den kanske kommer ut snart i butik då? *hoppas*

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Medlem

Mina kollegor var på infomöte med Sony Ericsson och dom sa, med lite flyt så kommer den detta år.

Visa signatur

Ferrarimissbrukare

Permalänk
Medlem

Tjo!

Här kommer fler spekulationer från mobil.se .

Själv har jag byggt upp höga förväntningar på den, är rädd för att jag kommer bli besviken.

//C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gustavs
Mina kollegor var på infomöte med Sony Ericsson och dom sa, med lite flyt så kommer den detta år.

Hahaha.. Kan tro det internt börjar bli tjabbel. Oerhört taffligt skött detta. När den väl kommer så är det ju en lysande telefon alldeles säkert men vadå ge folk förhoppningar hela tiden liksom.
När jag var i slutet av maj sa de "kommer snart". Sen skulle den komma slutet av juni. Då var det nästan säkert. Och nu kommer vi hinna iallafall halvvägs in i augusti om inte september för stora massan.
Något har gått väldigt fel helt klart.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Hahaha.. Kan tro det internt börjar bli tjabbel. Oerhört taffligt skött detta. När den väl kommer så är det ju en lysande telefon alldeles säkert men vadå ge folk förhoppningar hela tiden liksom.
När jag var i slutet av maj sa de "kommer snart". Sen skulle den komma slutet av juni. Då var det nästan säkert. Och nu kommer vi hinna iallafall halvvägs in i augusti om inte september för stora massan.
Något har gått väldigt fel helt klart.

Jaa verkligen.. Asså jag är inte så insatt på det här med telefoner och lanseringar och så, men är det vanligt med sånna otroliga förseningar? Om en telefon är satt till Q3 när kan man förvämnta sig att den finns ute? Q1 nästa år?!?

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Medlem

Förseningar är extremt vanliga. Sony Ericsson och Nokia är fruktansvärt bra på papperslanseringar.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk

Re: P990 på fredag!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PHermansson
Alla har väl fått nog av rykten om rykten och framflyttade releasedatum vid det här laget, men i alla fall...
Fick just reda på att min beställda P990 kommer till butiken på fredag. Om den verkligen kommer återstår att se, men eftersom jag känner säljaren väl så är det nog troligt. Stämmer bra med det SE sa förra veckan också.

Kommer den snart eller? Verkar ta en väldans tid!!

Visa signatur

Sqwee

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Förseningar är extremt vanliga. Sony Ericsson och Nokia är fruktansvärt bra på papperslanseringar.

Över 2 månader hör ändå till ovanligheterna. Mig veterligen är det bara typ Nokia N91 som gjort samma tavla.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Över 2 månader hör ändå till ovanligheterna. Mig veterligen är det bara typ Nokia N91 som gjort samma tavla.

Det är ju fem månader sen denna "skulle" komma. när dem lanserade P990 i okt föra året sa dem att den skulle komma i mars.

Men det är vanligt att SE flyttar på lanseringar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shinzon
Det är ju fem månader sen denna "skulle" komma. när dem lanserade P990 i okt föra året sa dem att den skulle komma i mars.

Men det är vanligt att SE flyttar på lanseringar.

Är det inte Q2 som gällt hela tiden?

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Är det inte Q2 som gällt hela tiden?

Det kan ju vara det, mitt minne är ju inte det bästa. men den är ändå försenad.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hmf, när denna mobil släpps.. är den inte typ omodern då? Omodern kanske är fel ordval, men alla har ju väntat på den så jävla länge och under tiden har väl de andra tillverkarna passaerat Sony Ericsson när det gäller utveckling av mobiltelefoni?

... dock är jag sugen på den. Helt klart. Den har allt som jag behöver utom pekpenna, eller det kanske den tillochmed har? Om jag nu skall "boka" den, vart bör jag göra det? Vart är störst chans att jag får hem den relativt snabbt då den lanseras?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orutix
Hmf, när denna mobil släpps.. är den inte typ omodern då? Omodern kanske är fel ordval, men alla har ju väntat på den så jävla länge och under tiden har väl de andra tillverkarna passaerat Sony Ericsson när det gäller utveckling av mobiltelefoni?

... dock är jag sugen på den. Helt klart. Den har allt som jag behöver utom pekpenna, eller det kanske den tillochmed har? Om jag nu skall "boka" den, vart bör jag göra det? Vart är störst chans att jag får hem den relativt snabbt då den lanseras?

Den har väl ändå visst pekpenna?

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Medlem

Klart den har pekpenna

Visa signatur