Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Över 2 månader hör ändå till ovanligheterna. Mig veterligen är det bara typ Nokia N91 som gjort samma tavla.

Neonode, där snackar vi år.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Här är en lite "annorlunda" review med massa bilder...

http://www.bengalboy.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id...

Visa signatur

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ettis
Här är en lite "annorlunda" review med massa bilder...

http://www.bengalboy.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id...

Bästa reviewn som jag har läst...;) Ne rycker lite i prylbögsnerven när man ser den...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Telenor får in mobil kommande vecka och Komplett får den, med största sannolikhet, den 8;e. Återstår och se när Katshing får in den i deras lager.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orutix
Telenor får in mobil kommande vecka och Komplett får den, med största sannolikhet, den 8;e. Återstår och se när Katshing får in den i deras lager.

Kan berätta att P990i ligger och väntar plock hos leverantören nu... Borde komma till butiken på måndag

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp
Kan berätta att P990i ligger och väntar plock hos leverantören nu... Borde komma till butiken på måndag

Hur vet du det? Och vilka butik tror du får den först?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja, hur har du fått tag i dom uppgifterna? Preliminärt 6.550:- på komplett, är inte det lite saftigt?
Ligger på preliminärt 5 685:- på katshing (billigast på pricerunner och prisjakt), den kommer att gå lös på över 5k iaf.?

Visa signatur

| Live long and prosper |
MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kicken
Preliminärt 6.550:- på komplett, är inte det lite saftigt? Den kommer att gå lös på över 5k iaf.?

Tycker du? Jag tycker det låter som ett kap. Det här blir min billigaste telefon som jag köpt på länge. (Jag är en telefonnörd, och lägger "gärna" en hel del pengar på det nöjet)

Inwarehouse listar den för 6 113 (inkl), så jag tror att telefonen hamnar i prisläget du nämner, dvs 6-7k.

Tycker det är mycket överkomligt pris för en high-end telefon som dessutom är rykande färsk (om det nu finns några, än har vi inte sett dem 8-) ).

//C

Permalänk
Medlem

Nu undrar ju man bara vilken affär som får in den först och vart man skall lägga en ev. order för att få hem den så snabbt som möjligt. Vart tror ni?

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag kollar hos leverantören och ser att den ligger på plock. Easy as that

Ja, jag vet inte hur Posten kör, men du får väl kolla på Eniro och sedan beräkna vilken väg Posten troligast tar...

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Nej, den gamla hederliga P910i räcker absolut!

Permalänk
Medlem

Lite bilder på P990

Fick min idag, ska testa den senare när jag kommer hem från arbetet.

http://web.mac.com/mikaelto/iWeb/Webbplats/Bilder.html

Permalänk
Medlem

Re: Lite bilder på P990

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mikaelto

Tack för bilderna! Kul att du fått din!

Nu är bara frågan vart jag ska köpa min någonstans. Frågan är vilka som har den inne eller vilka som kan leverera den snart.

//C

Permalänk
Medlem

Re: Re: Lite bilder på P990

Citat:

Ursprungligen inskrivet av conio
Tack för bilderna! Kul att du fått din!

Nu är bara frågan vart jag ska köpa min någonstans. Frågan är vilka som har den inne eller vilka som kan leverera den snart.

//C

Finns det någon butik som har den? I sådant fall köper jag den på direkten..

Permalänk
Medlem

Re: Lite bilder på P990

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mikaelto

OMG, som att man inte var nog sugen :P. Tack för bilderna, väntar med iver på nästa "leverans" (av bilder dvs.) :D. Får man fråga vart du beställt ifrån? Nu är det i valet och kvalet slå till på p990, k800 eller vänta på w950, känns som att tålamodet börjar ta slut...

EDIT: MooDHooDs gav mej en tankeställare, nån som vet vad det är för prolle i nya p990, är det samma som i p910?

Visa signatur

MBP 13" Retina early 2015 (config. 2.6Ghz Haswell, Intel Iris 5100, 16GB RAM, 256GB SSD)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Är det inte Q2 som gällt hela tiden?

Läste pressrelesen och där står det q1.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shinzon
Läste pressrelesen och där står det q1.

Snacka om försening dåe :D.

Visa signatur

Permalänk

Mmm fick just MMS... Ett av fyra beställda ex har kommit till 'min' butik. Har ett halvt löfte om att få köpa den *hoppas*.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tjo!

Var och frågade efter P990:n både på The Phone House på Sveavägen och Teliabutiken på Kungsgatan (de ligger i princip bredvid varandra) i Stockholm. Föga förvånande så hade ingen fått in den.

The Phone House trodde på slutet av månaden och säljaren på Telia sa att de beställt och skulle få den så fort Sony Ericsson skickar några, men han själv trodde inte att han skulle se några förän i september.

Mitt bidrag till letandet efter telefonen 8-).

//C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av conio
Tjo!

Var och frågade efter P990:n både på The Phone House på Sveavägen och Teliabutiken på Kungsgatan (de ligger i princip bredvid varandra) i Stockholm. Föga förvånande så hade ingen fått in den.

The Phone House trodde på slutet av månaden och säljaren på Telia sa att de beställt och skulle få den så fort Sony Ericsson skickar några, men han själv trodde inte att han skulle se några förän i september.

Mitt bidrag till letandet efter telefonen 8-).

//C

och jag var i Solna och frågade i Telenor-butiken; i mitten av Augusti. Komplett får dock in den imorgon enligt deras sida och det bådar ju gott.. ;D

Permalänk

Ja lägger man ihop ryktena om en begränsad första leverans med att 'min' butik fick ett av fyra ex så ser man att det inte skickats ut särskilt många telefoner. Jag kan ju tänka mig att ganska många telefoner i första batchen köps av säljarna så det är nog en fördel att ha kontakter...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PHermansson
Ja lägger man ihop ryktena om en begränsad första leverans med att 'min' butik fick ett av fyra ex så ser man att det inte skickats ut särskilt många telefoner. Jag kan ju tänka mig att ganska många telefoner i första batchen köps av säljarna så det är nog en fördel att ha kontakter...

Det är ju synd för mig som inte har några kontakter inom den branschen. Men du, Komplett skriver på sin sida att dom får in ca. 34 stycken imorgon. Vad grundar dom den siffran på? Och tror ni dom får in?

Permalänk
Medlem
Citat:

Det är ju synd för mig som inte har några kontakter inom den branschen. Men du, Komplett skriver på sin sida att dom får in ca. 34 stycken imorgon. Vad grundar dom den siffran på? Och tror ni dom får in?

De har förmodligen fått leveransbesked helt enkelt

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

Komplett har nu ändrat datum till den den 30;e. Vad fan är problemet? Nu när den har kommit ut och dom flesta börja få den är det väl bara o köra ut resten?

Permalänk
Medlem
Citat:

Komplett har nu ändrat datum till den den 30;e. Vad fan är problemet? Nu när den har kommit ut och dom flesta börja få den är det väl bara o köra ut resten?

Frågan är vilka volymer de pytsar ut. Enkelt sätt att slippa tjat är att säga "nu är den släppt" och sen har de skickat ut 100 ex i sverige tex. Den är släppt säger de bara. Sen att antalet är sjukt lågt det tar man ingen hänsyn till. Jag minns när jag köpte min W800. Det var brist på den i stort sett från augusti till Januari! Priserna var upp över 5000kr pga bristen. Sanslöst.
Ska man leverera får man se till att man kan producera med. Jag sålde min W800 en månad efter inköp för samma pris som jag gav för den pg.a detta. Bra för mig men inte för de som ville köpa nytt.

Någon kanske har mer koll på vilka volymer de fått ut av P990?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

.. Och vilka butiker som säljer den.

Permalänk
Medlem

Jag fick in 7 st och de är redan slut. Bokade av företagskunder förra året t o m

Har inte ens hunnat pilla på den. För att man skulle få av första sändningen gällde det tydligen att man beställde samma dag som den lades upp hos leverantören. Lite roligt att de stora kedjorna som köper in telefoner centralt inte fått den än

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp
Jag fick in 7 st och de är redan slut. Bokade av företagskunder förra året t o m

Har inte ens hunnat pilla på den. För att man skulle få av första sändningen gällde det tydligen att man beställde samma dag som den lades upp hos leverantören. Lite roligt att de stora kedjorna som köper in telefoner centralt inte fått den än

Hur mycket är 7 st för er kedja? Knappast mycket antar jag mot vad ni önskar få?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Att Pricerunners forum är nere gör det inte mycket enklare..