Permalänk
Medlem

Spel Med Andra Land

Asså jag köpte "guild wars factions" i Budapest o jag får det inte att funka
när man skriver in koden (cd keyn). Men kan det va att jag köpte det vid ett annat land?

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Medlem

Det funkar inte var en otroligt bra beskrivning må jag säga. Gör ju det verkligen mycket lättare att svara på din fråga. Du skulle inte vilja vara så snäll och förklara lite mer exakt vad det är som inte funkar?

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

asså det är så här va...jag kom hem skulle installera det så gick allt bra tills jag kom till ditt man skrivia in koden

"Guild wars factions was unable to connect to any login servers. Thise is very likely caused by an internet routing issue.

If thise problem persists, please visit the guild wars support webbsite."

så det kanske är landet därför jag har testat "öppna portar" + att det inte är nå brandvägg elr antivirus grejer...

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0s0
asså det är så här va...jag kom hem skulle installera det så gick allt bra tills jag kom till ditt man skrivia in koden

"Guild wars factions was unable to connect to any login servers. Thise is very likely caused by an internet routing issue.

If thise problem persists, please visit the guild wars support webbsite."

så det kanske är landet därför jag har testat "öppna portar" + att det inte är nå brandvägg elr antivirus grejer...

Mitt GW installerade jag felfritt (köpte mitt i Sverige), Dock detta med "Guild wars factions was unable to connect to any login servers. Thise is very likely caused by an internet routing issue."

Har jag hört förr, så de behöver inte vara för du köpt det i utlandet.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Låter som du måste öppna dina portar i routern om du har nån.. annars får du kika i configen på modemet ditt.

Det där har ingenting att göra med att du köpt spelet i utlandet utan det har helt enkelt att göra med att spelet inte kan komma åt login servern.

Kolla dina brandväggar, routrar, spyware program, antivirus, modemet.
Allt i datorn som blockar på nåt vis internet och i värsta fall kontakta spelsuppen för vilka portar du ska låsa upp.

Jag vet tyvärr inte vilken det är men nån snäll guildwars snubbe bör veta.

Ha de

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf