Warhammer eller Lord of the rings online?

Permalänk
Medlem

Warhammer eller Lord of the rings online?

Tjena alla vad tror ni kommer bli bästa Online spelet utav warhammer online och Lord of the rings online?
Sjävl tror jag warhammer kommer slå lord of the rings ganksa hårt faktist
Men vad tror ni?

Permalänk
Medlem

Age of Conan

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Warhammer kommer nog ha roligare gameplay eftersom LOTR inte har PVP.
Men det är svårt att säga innan man testat spelen.

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Medlem

Fick precis en Alpha 3 invitation till Lord of the rings, ska bli kul att testa...

Permalänk

Lätt "LOTRo" (oerhört ful förkortning btw) Har längtat efter LOTR sen snacket om middle-earth online!

Visa signatur

"You cannot kill the Messiah" - C&C3 Tiberium Wars

Permalänk
Medlem

Warhammer, lätt. Det har charmig grafik, PvP och utspelar sig i Warhammer-världen... WAAAGH!!!

LotR saknar PvP, har ful grafik rent designmässigt, enligt mig. Utvecklas av Turd-bine.

Visa signatur

.

Permalänk

Warhammer!

Permalänk
Medlem

Warhammer kommer ALDRIG kunna mäta sig med tolkien Om dom inte tabbar sig nått rejält!

Visa signatur

Det som gäller är DS + G6 lite :D

Permalänk

lol, det är ett spel... licensspel dessutom.

Bottennapp är det man gissar på.

Permalänk
Medlem

Warhammer Online kommer nog bli ganska bra... imo.

Visa signatur

PC anno 2012: (orkar inte uppdatera signaturen):

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem

rp liare väljer väl LOTR, medan vi andra ej RP väljer ett spel som kan ge oss lite action WARHAMMER !

Visa signatur

Win XP | ATI Raedon 800x | AMD Althon XP 3000+ |Multiply: 10.5 FSB: 225|| DDR 512 | Asus A7V600-X |

/FaeN - Feel No Fear

Permalänk
Medlem

yes, alla rp are till lotr, och alla gankers leets skitungar, pls kör warhammer

skämt åsido. fast det vore trevligt..

återstår att se vad det blir av båda. tror dock lotr online kommer kunna bli bra. Har följt det i år, och helt skräp ser det inte ut.

Visa signatur

Permalänk

Jag är RP:are

Warhammer Online ftw

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av silva
Warhammer kommer ALDRIG kunna mäta sig med tolkien Om dom inte tabbar sig nått rejält!

aldrig kunna mäta sig? har du läst på deras hemsida förhuvudtaget om vad mythic har spånat på idéer eller? om inte så bör du göra det, plus att det är skaparna från Daoc som gör spelet så pvpet kommer vara sjukt bra.

plus att de har fina idéer på zone pvp. jag menar, jag sitter inte här och favoriserar WO, faktum är att jag snart får beta nyckel till lotr, men vad jag hört och läst änså länge så kommer WO vara revulotionerande.

peace

Visa signatur

"hey litsen!"

Permalänk

Låter inte direkt revolutionerade atm, bara väldigt väldigt bra

Permalänk

Äh, om det hade varit Warhammer 40K hade det varit intressant...

Visa signatur

In a rose tattoo
Signed and sealed in blood I would die for you

Permalänk
Medlem

jag har hört ordet revloutionerande massor gånger, och jo, jag har läst sidan. Men det är man fri att tro vad man vill om. Känner mig inte imponerad.

Hittils har det, för mig iaf, när det kommer till kritan, hängt på storyn. AO, WOW, DAOC, FF11(eller vilket nummer det nu var) osv. Har spelat dessa och spelsystem kan vara inovativa hur mycket dom vill med pvp osv. Men allt sånt blir enformigt efter ett tag, om det inte finns en bra story till det, som gör det lite mer meningsfullt.

På den punkten kan Warhammer INTE mäta sig med tolkiens mytologi. Enligt mig då. Och jo, jag kan en del om warhammer, innan någon frågar.

Summan av allt då? LOTRO har potential att bli riktigt bra, hur vida dom fångar den? Det återstår att se.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det är väl just det, dom har inte ett färdigt spel så allt dom säger kan ju vara rent skitsnack :>

När man läste WOW och deras futures så lät det jäkligt mäktigt med, men sen när man körde igång det så va det inte direkt något jätte speciellt. Visst att det var/är ett kul MMO fast riktigt så häftigt som det lät på pappret va det ju inte.

Visa signatur

*-'