Sökfunktionen öppnas när jag öppnar en mapp

Permalänk

Sökfunktionen öppnas när jag öppnar en mapp

Japp, har ett konstigt problem. När jag dubberklickar på en mapp får jag upp sökfunktionen för att söka igenom den mappen. För att öppna själva mappen måste man högerklicka>öppna. Hur fixar jag tillbaks till det vanliga? Kör XP Home.

Visa signatur

/Mattias

Permalänk
Medlem

har du testat ens att kolla i faq?

Citat:

Varför öppnas sök när jag dubbelklickar på en mapp?
Här finns bot: http://www.dougknox.com/xp/scripts_desc/xp_folder_open.htm

Visa signatur

I min värld är det ofta redan för sent, det är fullt av brända skepp och raserade broar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av j0jj3
har du testat ens att kolla i faq?

Tydligen inte.

Edit: fattar inte hur jag ska göra det där.

Visa signatur

/Mattias

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I min värld är det ofta redan för sent, det är fullt av brända skepp och raserade broar.

Permalänk

Men allt jag får upp är en ruta med text? Är det nått fel på länken eller är det nått jag verkligen inte fattar?

Visa signatur

/Mattias

Permalänk
Medlem
Citat:

older_open.vbs and save this file to your hard drive. Navigate to where you saved it and double click the file. A confirmation dialog will appear when finished. This script can be viewed in Notepad or any text editor, as to the specific Registry key and value that are updated.

Visa signatur

6 X Apple MacBook Pro 16" M3 Max chip M3 Max / 16.2" / 3456 x 2234 / 1 TB / 16-kärnor / 48 GB / Apple M3 Max 40-core / Silver / Space black

Permalänk
Medlem

Höger klicka sen spara länken

Permalänk

Listade ut det nyss tack :D.

Visa signatur

/Mattias

Permalänk
Hedersmedlem

§2.1 - Läs den F.A.Q. som finns i varje forum innan du ställer frågor.

§2.2 - Använd sökfunktionen. Din fråga kan mycket väl redan vara ställd och besvarad av någon annan.

*Tråd låst*