Hej har precis gjort en hemsida där jag ska sälja tshirts.
nu sulle jag vilja ta hjälp utav er med att kritisera och ge tips på vad jag kan förbättra mm.
kortfattat så ser menyn och texten ovanför något malplacerade ut, och bygg aldrig aldrig aldrig en sida på en font som inte är någorlunda standard om inte den sekundära ser bra ut, vilket det inte gör i detta fallet.
Ehm... jag gillar färgerna, men på nåt sätt så passar de inte till formen och layouten. Så... öh... vi har lite av ett problem här
Tycker du ska bestämma dig för vilken profil du har. Som det är just nu är det bara en massa form, inget koncept, om du förstår hur jag menar. Det saknas en röd tråd i det.
Du har en otroligt lång väg att gå innan du har en vettig webshop.
Först, varför frames?
Som tidigare nämnt, använd inte en font som inte är standard, otroligt dumt drag.
Jag har svårt att se varför du använder en bild för texten i logo, varför inte styles på det också?
Och du, om jag var du skulle jag hoppa över hela "copyright by.." grejen, ingen legal innebörd och gör bara att det ser oseriöst ut.
Ursprungligen inskrivet av philen har en sekundär men den funkar inte. helvetica..
och varför funkar inte helvetica? Jo, för att det är en standard Mac font och inte windows. Du kan däremot köpa fonten till windows, men då är frågan: Är det värt att köpa en font bara för att se din sida på ett vettigt sett i Windows?