Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk
Robot

DiBoss 32" (^_^)

Här är då min hörna med min "lilla" skärm (^_^).

Skärmen är en DiBioss 32" LCD TV, dock så kan den inte ge högra upplösning än 1366*768@ 60hz, men jag tycker bilder är bra ändå så det är roligt att se film och spela spel nuför tiden.

Min dator:
TT Shark
DFI lanparty UT cfx3200-dr
AMD San Diego 4000+@3ghz
2*512mb Geil Ultra-X @ 240mhz 2-2-2-5
Sapphire x1900gt @ 650/650
2*36gb Raptor
2*200 + 2*250 gb lagring
Creative Audigy Z2

Kylning:
Zalman 9500 Led
Zalman vf900

För övrigt så har jag ett hemma byggt 2,1 ljudpaket
En annan sak som kan vara värt att nämna är att jag kommer få ett glas bord om 1-2 veckor så då försvinner mit nuvarande bord

Besök albumet: DiBoss 32" (^_^) av Lord.Bonde

Permalänk
Medlem

humm... varför har du en bild på tux som BG när du kör windows?

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Medlem

Jag hade satsat på ett nytt datorbord.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gego
humm... varför har du en bild på tux som BG när du kör windows?

ja du, tycker bilden var roligt bara den är inte kvar nu. men jag hade den då jag knäppte kortena varför vet jag inte.

panGA, gällande data-bord så har jag beställt ett glas bord som kommer snart, men jag ville lägga upp bilden på TV ändå, men borde kanske väntat.

Visa signatur

[TT Shark][Traktor Datorn]

Permalänk

läckert! vilken bamsing till skärm

Permalänk

Schyst val av chassi o cpu kylare! Samma här.

Mycker rent med sladdar o sånt! Kanske ska ladda upp min. Har moddat den lite (Thermaltake sharken då. Fast jag har svart )

Visa signatur

Dator spec ;
Har ingen dator! :|

Permalänk

wtf... Tvivlar på att det är varken nice eller hälsosamt att sitta så nära en sådan stor skärm... o.O

Nice anläggning dock

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Använde också min 32" LCD som datorskärm förut men kör nu med till dubbla 19, mycket skönare. Eller det kanske bara är jag som får huvudvärk av att sitta så nära en stor skärm?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moomin
Använde också min 32" LCD som datorskärm förut men kör nu med till dubbla 19, mycket skönare. Eller det kanske bara är jag som får huvudvärk av att sitta så nära en stor skärm?

ja, hur det är för synes har jag ingen aning om, men jag trivs bra och det är det som räknas, dessutom är jag redigt när synt så jag kan nästan sitta utan glasögon det tycker jag är skönt

Visa signatur

[TT Shark][Traktor Datorn]

Permalänk
Medlem

bara synd att DiBoss är värsta skitmärket som finns.. Förutom det så verkade det ok.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoddan
bara synd att DiBoss är värsta skitmärket som finns.. Förutom det så verkade det ok.

är upp till dig att tycka det, då ekonomin inte till lät en tv som jag verkligen ville ha så landade valet på tv n som man fick mest för pengarna. och gällande bild kvalitet och kvalitets tjänsla av tv n så tycker jag det är över förväntan.
jag är ialla fall riktigt nöjd, om du nu anser diboss vara skit så skulle jag vilja fråga om du haft en diboss själv?

det är itne det bästa märket och itne det sämsta, men tv n är helt klart värd pengarna tycker jag, den fungerar hur bra som helst.

Visa signatur

[TT Shark][Traktor Datorn]

Permalänk
Medlem

hehe jag ha samma rigg som dig fast en c2d och 4 st 15 tums basar som datorhögtalare.. fast jag har samma placering som dig fast med htpc chassi skönt med need for speed

kan även tillägga att en diboss är på 8ms och klarar 1366x 1024 och har en matt skärmyta så det blir ALDRIG reflektioner.. och jag jämförde i många veckor innan jag köpte en tv.. och jag har stor budget.. så gnäll inte på tv:n

Visa signatur

Utbildad datortekniker/elektriker.
Pluggat Optoteknik.
Eget företag under konstruktion.

Permalänk

(^_^) kul att någon delar min åsikt om den fina tv

Visa signatur

[TT Shark][Traktor Datorn]

Permalänk

jävligt nice skärm asså men fan se till att lägga lite pengar nästa månad på ett skrivbord :/ det ser as fett ut så ska en sån skit sak som din ihop snickrade dator pedistal o ditt skrivbord sabba en sån sak ? 4p för att det förstör verkligen så mkt

Visa signatur

AMD 2700x @ Stock | Asus B450-F Strix ROG | HyperX 2x16GB @ 3,6ghz | EVGA 980ti SC+ ACX+ | Corsair HX750w | 2x1TB Intel p660 M.2 | 3x1TB Seagate HDD | Corsair 300R

Permalänk
Medlem

Ser väldigt trevligt ut!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

oj oj oj

skrivihop.nu

jag tror aldrig jag har sett så många särskrivningar i en och samma tråd.

- - -

jag gillar dock din rigg. fint och städat, precis som det ska vara!

Visa signatur

CPU Intel core i9 9900K COOLING NZXT Kraken X62 RAM 32Gb Corsair 3200Mhz GPU Asus RTX 2070 STRIX SSDs Corsair Force GT 120GB | Samsung EVO 500GB PSU Corsair AX 1200W 80+ GOLD CASE Fractal Design R5

Permalänk
Medlem

Fin tv, äckliga högtalare:P Lite väl stora va?^^ Men tv:en får du plus för. Inte många som vågar(eller inte vill) köpa större än 22".

Visa signatur

Galijang

Permalänk
Medlem

Stödkrage inför en kvälls lirande?

Visa signatur

I/O-Master 5000 @ 77GHz - 512kb tvärlatensminne - VengeanceXtremeDeathboard Socket-666 - Radeon RV100 DDR