Twilight princess Wii Fråga !

Permalänk
Medlem

Twilight princess Wii Fråga !

Fick min Wii i torsdags och har spelat Zelda oavbrutet
Mycket bra spel....Men nu till min fråga, i templen får jag en kompass som visar alla kistor. Men till min förvåning så försvinner inte kistorna från kartan efter att jag öppnat dom...Irriterande....

Permalänk
Medlem

Re: Twilight princess Wii Fråga !

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Worexon
Fick min Wii i torsdags och har spelat Zelda oavbrutet
Mycket bra spel....Men nu till min fråga, i templen får jag en kompass som visar alla kistor. Men till min förvåning så försvinner inte kistorna från kartan efter att jag öppnat dom...Irriterande....

Det är en kompass, ingen röntgen-maskin
Jag vet faktiskt inte om de ska försvinna, men jag har svårt att tänka mig att nintendo skulle gåra en sån miss i ett zeldaspel, så de ska nog vara kvar, även om det är irriterande. Kompassen visar ju som sagt kistorna, inte innehållet.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Jag spelar det på Gamecube, och där försvinner åtminstonde kistorna från kartan när jag öppnat dem. Är du säker på att du inte öppnar nån kista med pengar i som inte får plats i din money bag?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lassekongo83
Jag spelar det på Gamecube, och där försvinner åtminstonde kistorna från kartan när jag öppnat dem. Är du säker på att du inte öppnar nån kista med pengar i som inte får plats i din money bag?

Där sa du nåt..kan faktiskt vara så. Det är ju rätt många kistor som innehåller pengar.

Tack

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Worexon
Där sa du nåt..kan faktiskt vara så. Det är ju rätt många kistor som innehåller pengar.

Tack

Erkänn att du bara ville skryta med att din money bag är full... stekarjävel

Visa signatur

peace

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av analog
Erkänn att du bara ville skryta med att din money bag är full... stekarjävel

Inget att skryta med direkt.

Visa signatur

Please place the Weighted Storage Cube on the Fifteen Hundred Megawatt Aperture Science Heavy Duty Super-Colliding Super Button.

Permalänk
Medlem

Nån som har nån uppskattning på hur många timmar det tar att klara spelet ? Har hört över 100h!

Permalänk

fan pengar har man ju fullt av hela tiden, blir så trött på pengakistorna faktiskt

Visa signatur

joråsåatte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Worexon
Nån som har nån uppskattning på hur många timmar det tar att klara spelet ? Har hört över 100h!

den källan vill jag se..
dom flesta recensenter säger mellan 30-40 timmar ifall du rushar igenom 60-70+ timmar ifall du inte har bråttom..
tror dock att jag måste slöa ner och utforska litegrann jag

Visa signatur

det är ingen riktig dator föränn du har sligt en buckla :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cymon
fan pengar har man ju fullt av hela tiden, blir så trött på pengakistorna faktiskt

Håller med !

Permalänk
Medlem

Jag ligger på ungefär 24 timmar nu och jag har klarat 6 slott. Känns som om det inte är så jätte långt kvar nu. Jag skulle gissa att jag hamnar runt 30 timmar. Tycker inte jag rusat igenom det heller.

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av analog
Erkänn att du bara ville skryta med att din money bag är full... stekarjävel

haha word! ^^

Visa signatur

Intel Core i5-3570K (Corsair H60) | ASUS P8Z77-V | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB | ASUS 680 DCUII TOP | Corsair HX 850W 80+ | Samsung SSD Basic 830-Series 256GB, Western Digital Caviar Green 2TB | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tjalve
Jag ligger på ungefär 24 timmar nu och jag har klarat 6 slott. Känns som om det inte är så jätte långt kvar nu. Jag skulle gissa att jag hamnar runt 30 timmar. Tycker inte jag rusat igenom det heller.

Hur mkt sidequests har du gjort? när jag klarade första gången hade jag 19hjärtan, hittat alla golden bugs och nästa alla poes, 53timmar tog det

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Hur orkar man hitta alla golden bugs? Jesus! Du ska ha creds!

För att återgå till frågan så tog det mig dryga 35 timmar att klara. Men då hade jag inte alltför bråttom men så stannade jag inte allt för länge och utforskade heller. Man kan säga att jag spelade "normalt". Men däremot är slutstriden nåt att verkligen se fram emot, jag tyckte att den var dunder!

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Medlem

Ligger på 30h nu, känns som det är ett tag kvar, gissar på 40h, kanske 45.. satt och fiskade i typ 2 timmar igår

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Har spelat 10½ timme, har precis kommit in i 2:a templet... Räknar den tiden när jag pausar (öppnar någon meny) och kollar på tv? Dock försöker jag verkligen kolla allt

Permalänk
Medlem

Ligger på 20h och skall nu till snöberget....
tror att jag skall slöa lite för jag vill gärna inte vara detta spelet för snappt ´, för då har jag inget mer att se fram emot hehheheheheehh

skall försöka göra lite sidequests

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem

en sak som jag tycker är rolig, gå och snacka med spåkvinnan, be henne spå om LOVE så visas stället var det finns en hjärtdel

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
en sak som jag tycker är rolig, gå och snacka med spåkvinnan, be henne spå om LOVE så visas stället var det finns en hjärtdel

Du har inte lust att berätta hur slutet är också?
Ärthjärna

Visa signatur

Ruby (on rails) är fint!