Nästa leverans av Wii - Tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RippaN
Absolut, jag har så otroligt dåligt tålamod när de gäller sånt här... suttit och refreshat posten sidan i 1 vecka nu, blir galen om de inte händer nåt idag.

haha vi kanske är tvillingar

Permalänk

det lär ju det inte göra undra om mina 15 dagar på fakturan tickar hahaha

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TurboFinnen
det lär ju det inte göra undra om mina 15 dagar på fakturan tickar hahaha

Mm, undrar desamma... vore skönt om jag kunde betala efter lönen.

Permalänk

jo lönen kommer ju den 23:e för mej så det ordnar sej Det roliga är att typ 3 timmar efter att jag beställt nintendo wii så får jag ett mail från komplett.se där dom grattar mej till första pris vinnare på deras spelhysteri tävling vann en xbox 360

Permalänk
Medlem

"SPELBUTIKEN I HALLAND AB, Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren"

börjat bli trött på det nu....

Permalänk
Medlem

jo, skojar du... står lika för mig. Någon som fått sitt skickat från spelbutiken? eller tänker ringa in och gnälla?

Permalänk

Står samma sak för mig.

Tycker det är sanslöst att dom har mage att skicka ut mail att dom har skickat grejerna till mig när dom inte ens har grejerna hemma...

Nåja, får väl vänta till nästa vecka nån gång då... suck..

Permalänk
Medlem

Ne, var det igentligen någon som fick bekräftelse på att dom hade fått in konsolerna igår? Dom sa väl bara att dom "skulle få" in dom igår.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TurboFinnen
jo lönen kommer ju den 23:e för mej så det ordnar sej Det roliga är att typ 3 timmar efter att jag beställt nintendo wii så får jag ett mail från komplett.se där dom grattar mej till första pris vinnare på deras spelhysteri tävling vann en xbox 360

Haha, fy fan. Vissa har det bra
Grattis

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Beställde från spelbutiken 9/3 då de enligt sidan hade den i lager men sitter i samma situation som alla andra här. Kommer aldrig spendera mina pengar i den pajasbutiken igen.

Permalänk
Medlem

väldigt seriösa dom var då... usch

Permalänk
Medlem

www.spelbutiken.se

De har inte skickat något.

De har tagit upp beställningar utan att ha en enda maskin att skicka.

Nu sitter dom i Varberg o skrattar åt alla som söker sina kollin på posten.

Sen skickar dom mail och som är fulla med lögner tydligen.

Jag var i telefonkontakt med dem och de hävdar bestämt att alla deras wii kunder få sina skickade denna veckan. De skickar de sista idag.

Det verkar skakigt...

Om man inget ser på posten i helgen så är det lika bra att kräva en avbokning på måndagen. Man vill inte gynna ett sådant företag.

Permalänk
Medlem

Ok, skickade dom några konsoller igår överhuvudtaget?

Om dom nu skickar ut idag kommer dom levereras över helgen då?
vore skönt om man kunde hämta ut i helgen isåfall... brukar oftast bara ha 1 dag leveranstid.

Och ja, avbokar nästa vecka om det inte händer något.

Ingen mer som har ringt in och kollat läge?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RippaN
Ok, skickade dom några konsoller igår överhuvudtaget?

Om dom nu skickar ut idag kommer dom levereras över helgen då?
vore skönt om man kunde hämta ut i helgen isåfall... brukar oftast bara ha 1 dag leveranstid.

Och ja, avbokar nästa vecka om det inte händer något.

Ingen mer som har ringt in och kollat läge?

Nej du kommer inte kunna hämta ut i helgen, visserligen kör nog posten på helger men det stannar nog vid postcenter eller liknande. Tidigast måndag om du beställer idag.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk

Ja fan det lutar åt en avbokning för min del iallafall... tänker aldrig mer beställa från den här firman nån mer.... Riktigt ruttet att behanda kunder såhär... Ljuga o snacka skit hela tiden, o lova o lova men aldrig hålla nått...
Hur många e vi som "beställt" därifrån nu då? tiotal??? O ingen har fått, har någon som har beställt wii därifrån fått en överhuvudtaget ????????????????????????????????????

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TurboFinnen
Ja fan det lutar åt en avbokning för min del iallafall... tänker aldrig mer beställa från den här firman nån mer.... Riktigt ruttet att behanda kunder såhär... Ljuga o snacka skit hela tiden, o lova o lova men aldrig hålla nått...
Hur många e vi som "beställt" därifrån nu då? tiotal??? O ingen har fått, har någon som har beställt wii därifrån fått en överhuvudtaget ????????????????????????????????????

Tycker också att det är helt värdelöst, informationen på postens hemsida har inte uppdaterats sen i måndags Och så säger de att de har skickat paket och så stämmer det icke! Har inte informationen uppdaterats på måndag så ringer jag och avbeställer. Sista gången man köper nåt därifrån.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Dom ljuger helt enkelt, ytterst tveksam till att de skickat nån konsol öht nu i veckan då ingen här fått nån uppdatering på kollit hos posten.

Min egen teori är att de har haft sparsamt med bokningar/beställningar på wii då de ligger ett par hundralappar över de största elkedjorna och tar till detta mycket fula försäljningsknep och hoppas på att merparten låter beställningen ligga kvar för bekvämlighetens skull istället för att sitta i telefonkö i en evighet.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Nu ska jag faktiskt komma med ett tips här.

Stadium XXL (Göteborg Sisjön, ÖPPNAR 23 mars)

Stadium kommer att sälja 30st Nintendo Wii !

För fotbollsintresserade så säljer dom även adidas 50+ Tunit för 699 med stadium card (1799kr ordinarie pris, 100st i lager)

nästa fredag som sagt...

Permalänk

kan man avboka nu då????????? eller e det försent? nää?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TurboFinnen
kan man avboka nu då????????? eller e det försent? nää?

Du kan ju ringa och fråga, har de fortfarande inte skickat paketet så borde det icke vara några problem.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Pratade precis med dem i telefon och de sa att de fått in en större leverans i förmiddags. Alla innestående ordrar ska enligt deras uppgift nu vara skickade.

Angående avbokning så hänvisade de mig till ångerrätten då mitt paket redan var skickat. Posten säger dock "SPELBUTIKEN I HALLAND AB, Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren" fortfarande så vi får väl se hur det slutar

Permalänk
Medlem

Ringde dem igen och han sa att alla skickats idag. Han var inne på mitt konto och kollade att den verkligen var skickad.

Leverans tisdag/onsdag.

Ingen uppdatering på posten ännu och har inget hänt på måndag kommer jag att kräva en avbokning. man blir verkligen trött på dom om de ljuger om detta. vi får se på måndag.

Permalänk

Ja jag avbokar direkt..... ifall dom inte dyker upp på tisdag

Permalänk
Medlem

Om konsolerna nu är skickade kommer förändelsen på posten.se att updateras över helgen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RippaN
Om konsolerna nu är skickade kommer förändelsen på posten.se att updateras över helgen?

Japp, det ska uppdateras.

Permalänk
Medlem

jag ringde idag igen vid 11 tiden och då garanterade han att alla kunder som hittils beställt ska få sin enhet skickad och få den senast i mitten på nästa vecka.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muraren
jag ringde idag igen vid 11 tiden och då garanterade han att alla kunder som hittils beställt ska få sin enhet skickad och få den senast i mitten på nästa vecka.

Sa man inte att alla enheter redan hade skickats? Det låter som ett företag jag inte skulle ge mina pengar till.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem

Eftersom dom sagt till flera av oss som ringt idag att att alla som beställt ska få sina maskiner skickade idag så får väl vi hoppas att det är så. Händer det inget tills på måndag så avbeställer jag min.

Permalänk
Medlem

Ja, och om de är skickat så borde de väl inte dröja länge innan förändelsen på posten.se updateras.

Permalänk

Hehe deras telefon lär gå bra varm