Nästa leverans av Wii - Tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [VXU] CATO
5st wii fanns kvar på toys r us i växjö kl 10 idag efter min flickvän köpt mig en.

Köpte mig ett wii där jag med, efter att ha läst ditt inlägg:)

Visa signatur

Msi p67a-c45 / i5 2500k + Nh-d14 / 2x4096 corsair xms 1.5v / Msi 560 ti oc + Thermalright shaman / Corsair hx 650W

Permalänk
Medlem

gött mos! besiktigade min gamla volvo 945 utan anmärkning i torsdags, passade därför på att bränna reparationspengarna på att beställa ett wii idag!

Permalänk
Medlem

Discshop har skickat mitt wii.
Bokningsdatum: hmm ser det ingenstans på sidan men det var någon utav de första dagarna i november.

Snart kan man äntligen damma av sitt zelda som legat på hyllan

Permalänk
Hedersmedlem

För er stockholmare så kan jag berätta att Ica Maxi Nacka har 10-11st wii på lager, men de börjar nog inte säljas förrän imorgon. Då kommer de kosta 2995:- inkl. 2 spel förstod jag det som, varav det ena spelet troligtvis är Wii sports.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r0bber
Precis, vill de ta marknadsdelar från PS3-folk så borde de ju bara pumpa ut så många Wii's det bara går, så att alla som är i konsolköpartankar redan har en konsol när PS3:an kommer.

Hehe Nintendo tillverkar just nu ungefär 1 miljon Wii i månaden vilket är ganska många.
Dom har sålt runt 5 miljoner enheter vilket är mer än hälfen av vad Microsoft lyckades sälja på ett år med sin 360.
Microsoft hade skeppat 10,4 miljoner Xbox 360 för ungefär 1 månad sen så dom har antagligen inte sålt 10 miljoner än.

Wii är fortfarande svår att få tag på världen över.

Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Magixx
Köpte mig ett wii där jag med, efter att ha läst ditt inlägg:)

Var på toys'r'us här i Växjö för en stund sen och det stod minst ett Wii på hyllan vid kassan så det är bara att handla Fick nästan lust att köpa ett

Permalänk
Medlem

Jag läste det om Ica Maxi ovan och tog nyss en tur på vinst eller förlust till Ica Maxi i Solna Business Park där jag fick tag på deras sista exemplar.

Jag har stått i kö hos Komplett.se sedan 4 januari och ännu inte fått något från dem, så det här kändes riktigt bra.

Permalänk
Medlem

Re: www.Spelbutiken.se har wii på lager

Citat:

Ursprungligen inskrivet av HanSolo2
2895 kr är ett par hundra dyrare än dustin men då slipper man vänta till april.

spelbutiken skickade min nu efter att jag läste tipset från HanSolo2

Permalänk
Medlem

Samma här, fick min skickad idag + en extra Wii remote och Nunchuck sen i slutet av månaden blir de till o beställa WiiKey.

Permalänk
Medlem

Verkar ju som man ska undvika dom större internet företagen...
Själv har jag haft en beställning från webhallen sen 21 januari, börjar bli lite smågrinig nu.

Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Barak
Verkar ju som man ska undvika dom större internet företagen...
Själv har jag haft en beställning från webhallen sen 21 januari, börjar bli lite smågrinig nu.

Haha. Prova 20 december... Då lade jag min beställning hos webhallen... Sugo.

Permalänk
Medlem

Slut hos spelbutiken

Då var det slut där. Skönt att man har fått ett kolliid;-)

Det ska köras lite Excite Truck till helgen

Permalänk
Medlem

Re: Slut hos spelbutiken

Citat:

Ursprungligen inskrivet av HanSolo2
Då var det slut där. Skönt att man har fått ett kolliid;-)

Det ska köras lite Excite Truck till helgen

ajemän!!

EDIT: tack för tipset btw!

Permalänk
Medlem

Re: Slut hos spelbutiken

Citat:

Ursprungligen inskrivet av HanSolo2
Då var det slut där. Skönt att man har fått ett kolliid;-)

Det ska köras lite Excite Truck till helgen

Efter att ha läst ditt tips tidigare om spelbutiken.se så beställde jag ett omedelbart i lördags och fick idag mail om att ett st wii är skickat till mig, Underbart.

Permalänk
Medlem

Re: Re: www.Spelbutiken.se har wii på lager

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axxiz
spelbutiken skickade min nu efter att jag läste tipset från HanSolo2

Beställde också därifrån, tackar för tipset! Wii+Zelda on ze way!!! Hoppas jag får den på onsdag bara, är ledig på Fredag så det blir Wii för hela slanten då

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Någon som har hört något från dustin? står att nylagda ordrar ska komma i början på april. Men min order från 1 januari har fortfarande inte kommit, börjar bli väldigt frustrerad..

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk

har inte hört ett ljud om mitt kolli id eller nått.. trots flera mail jag har skickat och frågat..Jag beställde den 3:e o folk som beställt efter mej har typ redan fått hem sina. Rekommenderar verkligen inte denna firma o kommer aldrig mer att beställa från spelbutiken.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
Någon som har hört något från dustin? står att nylagda ordrar ska komma i början på april. Men min order från 1 januari har fortfarande inte kommit, börjar bli väldigt frustrerad..

Jag beställde 11:e december, men har ännu inte fått något. Jag har inte så bråttom dock.

Permalänk
Medlem

Fick ett tips på http://spel.feber.se/feber/art/13335/fler_wii_p_mndag att det fanns 10 Wii på BR leksaker i Kista i fredags.
Jag köpte den sista igårkväll, (måndag).

Permalänk
Medlem

www.spelbutiken.se har på lager igen. Dock måste man bundla med två spel. Trist av dom...

Permalänk
Medlem

Fick nyss mail från DVDirect!

Citat:

Nu är det dags!!!

Vi kommer att få in 40 st WII Konsoller med WiiKey installerat, som vi
kommer att sälja till otroligt bra pris.
Dessa kommer att kunna levereras under slutet av nästa vecka.
Maskinerna är otroligt svåra att få tag på, så först till kvarn....

Detta är nog nåt av de roligaste vi testat på. Man lär sig fort hur
"handkontrollen" fungerar. Det är inte bara kul att spela, det är även
roligt att se hur andra beter sig framför TV´n

I paketet ingår:

• Wii spelkonsol (vit)
• Wii Remote med
• Nunchuk
• Wii AC adapter
• Wii Stereo AV kabel
• Wii Stand
• Wii lStand Plate
• Wii Sensor Bar
• Sensor Bar jStand
• AA Batteri
• Wii Sports - spel (baseball, tennis, bowling, boxning, golf)
+ WiiKey installerat
3795:-

Maskinerna är Europeiska med 1 års garanti

Obs!!!!!!!!!!!
Frågor eller beställningar tas ej emot på detta utskick, utan maila på dvdirect@dvdirect.net

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

ah vafan tvinga en att köpa 2 spel.. suck

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
ah vafan tvinga en att köpa 2 spel.. suck

Det var ju bara det ena paketet. Valde man det andra (som var nån hundring dyrare) behövde man ju inte göra det.
Jag körde det andra, hundra kronor dyrare, eftersom jag inte vill ha något av de spelen just nu, och valde till Rayman Raving Rabbids eftersom jag faktiskt vill ha den.. Så nu har jag beställt en! Får se om den dyker upp. Lite märkligt att jag kan beställa rakt av såhär från spelbutiken.se när min beställning hos webhallen som jag lade i december fortfarande inte har hänt något med...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loranga
Fan jag vet inte om jag är dum i huvudet men jag har nyss betalat 229.40 EUR (ink frakt) för en begagnad tysk wii utan att ens ha provspelat wii någongång.
Håll tummarna att jag verkligen får ett fungerande wii och inte en bunt med bratwurst.

iof är inte 229 EUR en hutlöst stor summa om jag nu skulle få ett packe bratwurst.

Nu har jag fått paketet, som inehöll......

ett stycke fungerande wii.

Permalänk

Nu e mitt Wii på väg beställde för ca 1 vecka sen...
Beställde också Wii Play och kororinpa eller vad det nu heter

Permalänk
Medlem

Ni som beställde Wii ifrån spelbutiken den här veckan, hur går det med era leveranser? Jag har följt min sen den skickades första dagen.

"SPELBUTIKEN I HALLAND AB, Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren"

står det när jag kollar på posten.se, börjar bli orolig. Har skickat efter prylar många gånger då paketet alltid varit framme vid den här tiden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RippaN
Ni som beställde Wii ifrån spelbutiken den här veckan, hur går det med era leveranser? Jag har följt min sen den skickades första dagen.

"SPELBUTIKEN I HALLAND AB, Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren"

står det när jag kollar på posten.se, börjar bli orolig. Har skickat efter prylar många gånger då paketet alltid varit framme vid den här tiden.

Posten har alltså fått ett meddelande om att de kommer att lämna in paketet. I ditt fall verkar det inte ha skett.

Permalänk
Medlem

Blev tvungen att ringa, tydligen hade dom fått in en för liten leverans som jag inte han få ett exemplar utav. Imorgonbitti kommer nästa leverans och tydligen skulle dom skicka mitt exemplar då!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RippaN
Blev tvungen att ringa, tydligen hade dom fått in en för liten leverans som jag inte han få ett exemplar utav. Imorgonbitti kommer nästa leverans och tydligen skulle dom skicka mitt exemplar då!

Samma sak för mig, jaja man får la hoppas att Wiit kommer innan helgen, har ju lång helg så man vill ju njuta utav den.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RippaN
Ni som beställde Wii ifrån spelbutiken den här veckan, hur går det med era leveranser? Jag har följt min sen den skickades första dagen.

"SPELBUTIKEN I HALLAND AB, Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren"

står det när jag kollar på posten.se, börjar bli orolig. Har skickat efter prylar många gånger då paketet alltid varit framme vid den här tiden.

samma här