Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haunted-
Förklara gärna varför :P.

Köpte nyligen Akat Long Bow, som är 'very slow', och jag tycker det funkar perfekt. Dödar mobs i min egen level på 3-5 pilar utan crit, vilket jag knappast hade klarat med den snabbare/svagare varianten.

För att när du kör solo så är det lättare att "kita" med en snabbare båge, i PvP så tar en skill som redan är seg ännu längre tid med en Very slow båge.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem

Okej, har lirat på en *host* server tidigare. Men vill nu bli laglig, och spela på äkta servrar.

Och då kommer lite frågor:

Det är C5 jag ska ha, va? (Länka gärna.)

Är det som WoW att man kan köpa gamecards, eller är det en fast månadsavgift?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xterminator
Okej, har lirat på en *host* server tidigare. Men vill nu bli laglig, och spela på äkta servrar.

Och då kommer lite frågor:

Det är C5 jag ska ha, va? (Länka gärna.)

Är det som WoW att man kan köpa gamecards, eller är det en fast månadsavgift?

http://www.lineage2.com/

Där finns all info du kan tänka dig, och du kan betala både med kredit kort eller time cards.

Permalänk
Medlem

jo Problemet är att få tag på time cards, dock ALLA NCSoft timecards, kvittar till vilket spel fungerar på alla deras spel (bara en gång så du kan inte fylla alla spelen med kortet )

Lättast är igentligen att betala med kort.

Samt C5 clienten, den mirrorn de listar är riktigt kass, själv rekomenderar jag gamespots: http://www.gamespot.com/pc/rpg/lineage2thechaoticchronicle/do...

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Tack för svaren

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är lite konstigt att folk som inte har nått alls på Retail servrarna byter till dom alltså. Jag menar, när spelet var nytt och man inte visst om allt så var det ju "spännande" och då borde ju privata servrar vara som att förstöra spelet lite.

Men men... det kanske är bara jag som tycker så xD

Permalänk
Inaktiv

måste fråga är det nån som har testa om L2 funkar i Vista 64? och vista 32?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
måste fråga är det nån som har testa om L2 funkar i Vista 64? och vista 32?

För mig fungerade C4 men inte C5.
Men jag har läst på diverse forum att C5 ska fungera bra på både 32- och 64-bitars versionerna.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
måste fråga är det nån som har testa om L2 funkar i Vista 64? och vista 32?

http://boards.lineage2.com/postlist.php?Cat=0&Board=gentech

Finns massor av trådar om just det här.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

Psst mugi, posta lite screens på din EE

Permalänk
Medlem

Någon som vet vart man kan få tag i ett trialkonto?

Permalänk
Medlem

Tuvärr inte, senaste trial kontona har gått ut, lär nog inte bli några fler heller för den delen.

--

Samt min EE, Spelar hon inte längre, inte gjort det på över 1 år Det enda hon är är min dualboxade Healer, och det är allt

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Tjena alla jag undrar om lineage2 kommer att fungera på min laptop?

Se hit: Packard Bell EasyNote MZ35-V-019D

Intel Celeron M 1.73ghz
DDR2 1024
Realtek ALC260 HD Audio
Integrated ATI Radeon Xpress 200M

Vet inte om jag måste skriva mer

mvh johan x]

Visa signatur

i´am the creator of jet.....

Permalänk
Medlem

Med tanken på att du kan spela spelet på en 1Ghz burk med 512MB ram samt Geforce 2mx så ja.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Tack för svaret mugi. Har lite fler frågor , Tror du att det kommer lagga mycket på datorn och kan jag göra med någorlunda bra grafik runt 800*600? Sista frågan nu jag funderar på att köra up en BD eller TK får man party osv? Jag vill kunna köra pvp så jag vet inte vilken av dem jag ska välja

Visa signatur

i´am the creator of jet.....

Permalänk
Medlem

TK lär du inte få mycket party's med nej ^^ specielt ftersom det är den sämsta 'tanken' i spelet ^^ BD åt andra sidan är en väldig populär klass, du lär inte få så mycket kills med en BD men dina party buffs gör så att alla i hela partyt blir bättre så.

Du borde kunna spela i 800x600 ja, största problemen lär bli vid castle sieges men det laggar för alla ^^.

L2 är inte så vidare system krävande mer en ram minne ^^ och du vill hällst ha ca 1GB som du har som sagt va

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Hellre BD än TK ja.. men en BD är inte något speciellt i PvP, kanske när man får tredje klass med dom, men inte annars. Dom är dock alltid välkomna i party

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Inaktiv

fan vad skönt snart 75 ) men hur e det med Subb questen e det den man moste doda 4 raid bossar???

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
fan vad skönt snart 75 ) men hur e det med Subb questen e det den man moste doda 4 raid bossar???

Du behöver bara vara med på dom... Baium behöver du bara slå på så du får "blooded pipette knife" sen är det bara att soa.

Rätt dryg quest faktiskt, väntan på raidbossarna kan vara skitjobbigt. Ibland har man tur ^^

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twizz
Du behöver bara vara med på dom... Baium behöver du bara slå på så du får "blooded pipette knife" sen är det bara att soa.

Rätt dryg quest faktiskt, väntan på raidbossarna kan vara skitjobbigt. Ibland har man tur ^^

ok så ena kan jag springa fram o slå på så får jag det jag ska ha? och dom andra ska dö eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timeless Visions
ok så ena kan jag springa fram o slå på så får jag det jag ska ha? och dom andra ska dö eller?

Nej, alla utom Baium måste dö, det spawnar en kista när dom dött som du måste öppna. Men du måste inte vara med och döda någon av dom, bara hinna till kistan innan den försvinner.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem

Mmm... precis, kistan är framme typ 1min tror jag eller kanske 2. Inte mycket tid iaf så man måste nästan vara där under raiden så man inte missar den.

Permalänk
Medlem

tänk på att din inventory inte får överskrida 80% som vanligt för quests

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
tänk på att din inventory inte får överskrida 80% som vanligt för quests

hehe, det där har jag varit nära att missa questen på... en polare gjorde det iaf. han blev ju måttligt glad. ^^

Permalänk
Inaktiv

fy fan vilken skit quest kommer fan ha svårt att få ihop en raid till det

Permalänk
Medlem

Vilken server är du på Timeless?

Permalänk

finns de inget slags demo eller nått så man kan testa lite? vill inte pröjsa för nått som kanske suger:D

Visa signatur

Amd64 3500+ , Epox nForce4 SLI, 2Gb, 200Gb segate barracuda , Asus Nvidia GeForce 7800GT

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av roadspig
Vilken server är du på Timeless?

kör på Gustin.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av robban2222
finns de inget slags demo eller nått så man kan testa lite? vill inte pröjsa för nått som kanske suger

det finns att få tag i nu 14dagars från fileplanet annas e det inte så mycket pengar att lägga ut då 149kr så får du spela gratis i en månad, eller om du köper från deras sida blir väll runt 160kr tror jag eller nåt,

vad tycker ni alla om Interlude då? har tråden dött eller?

Permalänk

snälla behöver hjälp fort:D när ja sprang ner för ett stup så kom ja under hela världen:S hur kommer ja upp igen?

*edit* kom på hur man gjorde:D

Visa signatur

Amd64 3500+ , Epox nForce4 SLI, 2Gb, 200Gb segate barracuda , Asus Nvidia GeForce 7800GT

Permalänk
Medlem

/unstuck

Visa signatur

Om du någonsin får en bra ide' glöm den!