Permalänk
Korsordsguru

Mitt kylskåp fyllt med diverse förnödenheter. Det är ett gammalt hederligt Elektro Helios.

Visa signatur
Permalänk
Musikälskare

När får man se det första moddade kylskåpet med lysrör/fönster och skit!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Kylskåp är som med vin och kvinnor, ju äldre desto bättre!

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaLys
http://www.geting.se/image.php/34830-PICT0001.JPG

Mitt kylskåp fyllt med diverse förnödenheter. Det är ett gammalt hederligt Elektro Helios.

Har för mig att det är ett Elektro Helios här hemma också.

Visa signatur

Desktop|i5 3570k(@4,4GHz)|Asus P8Z77-V|AMD 6950|12GB RAM|Crucial BX500 480GB|Manjaro|
Laptop|Lenovo T440s|i7|8GB RAM|Debian Jessie|
Server|Fujitsu Primergy TX1310|G1820|8GB RAM|15TB|Unraid|
Ring, lånad mail

Permalänk
Hedersmedlem

Får väl posta en bild på mitt kylskåp. Det är ett Electrolux Inspire ERE31301W -97 års modell. Temperaturen ligger på cirka 10 grader och det finns även en liten frys inuti vilket är smidigt som attans ibland. Överklockade det tidigare, men det gjorde att det betedde sig instabilt och varorna inte höll lika länge, eller rättare sagt, de frös.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr^PacMan
Får väl posta en bild på mitt kylskåp. Det är ett Electrolux Inspire ERE31301W -97 års modell. Temperaturen ligger på cirka 10 grader och det finns även en liten frys inuti vilket är smidigt som attans ibland. Överklockade det tidigare, men det gjorde att det betedde sig instabilt och varorna inte höll lika länge, eller rättare sagt, de frös.

[ur.l]http://walkabout.mine.nu/temp/kylskap_swec_1april07.jpg[./url]

Du vet att det går fortare att tillaga maten på spisen va? (tänker på kastrullen som står på botten utav ditt kylskåp)

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

haha!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk

Hela hushållets kylskåp, överdel:

Hela hushållset kylskåp, underdel (sval):

Min egna, för tillfället rätt tomma kyl:

Ni får klara er utan bilder på frysarna, för där ligger bara go-tchöttä

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr^PacMan

http://walkabout.mine.nu/temp/kylskap_swec_1april07.jpg

10 grader! Det är lite för varmt, Kör du stock kylning?

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus