Permalänk
Medlem

DRM-skada

Hejsan!

Upptäckte i morse att jag inte kunde använda en fil som vanligt. Tog fram filen och initierade frukost.sys. När jag sedan försökte återställa filen till kylskåpet, gick det inte ställa in den. Är gott om plats för filen i kylskåpet, men får bara fram "åtkomst nekad".

Försökte lägga filen i ett annat kylskåp, men det gick ej heller...

Upptäckte efter en liten stund att filens "bäst före datum" hade gått ut. Är det någon som vet hur jag återställer bäst före datumet, i likhet som man läst om att det går att göra på nya elvispen "Windows Vispa".

Av min kunskap, tror jag det rör sig om en DRM-skadad (Dödligt Retande Mat)-fil.

Någon som har några tips hur jag löser problemet?

Permalänk

Tror du måste ladda ner en Kylskåp Genuine Advantage Validation {March 2007 For Fil}

Permalänk
Medlem

Låter som om du kör nya Windows Winter. De har satt in spärrar mot gammal fil i filsystem, så du lär inte får stoppa in din gamla fil. Och att återställa datumet på filen är nästintil omöjligt, tror tyvärr att bästa metoden är att kasta filen och köpa en ny. Windows Winter kommer ändå att känna igen filens md5summa, och därmed märka att du har ändrat datum.

Permalänk
Medlem

Har försökt att dra hem KGA, men det kommer bara ut mängder med bubblor ur kylskåpet med meddelandet att filen inte är en äkta "Arla"-produkt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mroslin
Har försökt att dra hem KGA, men det kommer bara ut mängder med bubblor ur kylskåpet med meddelandet att filen inte är en äkta "Arla"-produkt.

vet av erfarenhet att just Lidl produkten strular i din modell, ladda ner patchen A-fil och ge den adminrights till ditt kylskåp så kommer du märka att filen aldrig surnar.

Permalänk
Medlem

Nollställ tidochdatum.exe och mata in manuellt det datum som är äldren själva filen så kan du fortfarande köra programmet frukost.exe ett tag till.
Sen måste köpa en ny för att kunna få tillgång till alla smakupplevelser för det dära är bara ett Demo.

Visa signatur

..MK:P8Z77-V DELUXE..
......Cpu:3570K@4,7......
....Ram:Ballistix 16gb....
..Hdd@:SSD 840 PRO..
........GPU:GTX 760........