Gta 3 - Spelhjälp (Ny tråd = Varning)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Carbinite
Varför kan jag inte spara för?

Köp spelet...

Permalänk

På tredje ön finns ju två stycken tunnlar som är igenbommade. Någon som vet vad det är för något eller hur man får upp dem?

Permalänk
Medlem

GÅr inte få upp dom.. men kanske kommer expansioner senare.. läste nått sånt...

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Vart hittar man en Lobo på andra ön..
ska ha en sån på ett uppdrag.. men jag hittar inte bilen..

EDIT: Found it

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Carbinite
Varför kan jag inte spara för?

har du "mina dokument"

så det inte heter nåt annat?

Visa signatur

RIP: IBM 46.1Gb, Geforce 2 PRO, Proview 17" CRT, ATi 9800pro 128mb

Permalänk
Medlem

Hähä man kan köra båt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M33P

Vet inte om vi menar samma då, för de ser exakt likadana ut.
Jag menar han på toan samt han i en lyxig lägenhet som spinner första gången man träffar han tror jag.

Nej polisen i toaletterna å gubben som spinner i början är itne samma person.
gubben som spinner heter Love och är ägare av Radio kanalerna i Liberty City iaf några av dom.

----

Det kommer en uppföljare eller vet inte om man ska kalla det upföljare, iaf heter det GTA3 - Vice City och kommer utspela sig i 80tals miljö.
Man får aldrig nå uppdrag av nån på 3e ön förutom av gänget som ger en telefon uppdrag

*** Spoil***

Ni som frågade efter vad man ska med alla pengar till så ska man behålla så man har 500 000 minnst när man ska betala av colombianerna.

***/Spoil***

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Det e ju skitsköj att flyga dodon
flög lite fram o tbx mellan öarna... sköjigt värre

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dave84
Det e ju skitsköj att flyga dodon
flög lite fram o tbx mellan öarna... sköjigt värre

Det är nog inte lika kul med ett TNT2 Ultra förmodar jag ... Väntar tills jag får mitt GF3

Visa signatur

"I don't claim credit for the graphics, I used that well know web designing technique known as surf 'n' steal."

Permalänk
Medlem

E det så dålig graffe med TNT? Jag har geforce 3 ti 500 och jag har inga problem

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

Jo... det laggar en hel del från och till. Att kolla uppåt är ingen hit, och det blir riktigt jobbigt när det regnar.

Men snart så! Kort är beställt, borde komma i dagarna!

Edit: Grafikkortet i sig är väldigt bra (mjoo... överdrift, men det funkar i alla andra spel). Men GTA3 är väl för krävande/för dåligt programmerat för TNT2-korten.

Visa signatur

"I don't claim credit for the graphics, I used that well know web designing technique known as surf 'n' steal."

Permalänk
Medlem

Hur fan ser en Yardie Lobo ut?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robhed08
Hur fan ser en Yardie Lobo ut?

Det e dem bilarna med leopardklädsel och fjädring som höjer sig och sänker sig när man tutar... svårt att förklara men du kan noga hitta dem vid byggplatsen tror jag...

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

Kan man sätta på sirenerna med utryckningsfordonen? Gick ju alltid förut med tutaknappen men inte så nu

Visa signatur

Tidigare medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeB
Kan man sätta på sirenerna med utryckningsfordonen? Gick ju alltid förut med tutaknappen men inte så nu

Jo om man klickar 3ggr så verkar det funka.

Permalänk
Medlem

Bara att klicka snabbt på TUT knappen..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Så, nur har jag klarat spelet, i alla fall sotry-delen. Måste säga att slutet är riktigt bra.

Vet inte om jag orkar fixa resten. (Hidden packeges, taxi mm)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeB
Kan man sätta på sirenerna med utryckningsfordonen? Gick ju alltid förut med tutaknappen men inte så nu

Beror på hur snabbt man trycker.

Visa signatur

MCP and CCNA

Permalänk
Medlem

som jag sa lite längre upp..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

E där inga uppdrag på 3e ön eller måste man svara i telefonen för att få en massa uppdrag av maffiagubbar?

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dave84
E där inga uppdrag på 3e ön eller måste man svara i telefonen för att få en massa uppdrag av maffiagubbar?

uppdragen som ska göras på tredje ön får du på andra ön....det finns bara en telefon på tredje ön som man kan svara i...

Visa signatur

Bra sås reder sig själv!

Permalänk
Medlem

Visste ni att den snabbaste bilen är infernum. Sen kommer cheetah...
Nu vet ni

Sweclockers - mot bättre vetande

Visa signatur

|| Intel Quad Core i7 @ 2.8GHz || Corsair XMS3 DDR3 1.6GHz 4GB || ATI HD4350

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gibson
Visste ni att den snabbaste bilen är infernum. Sen kommer cheetah...
Nu vet ni

Sweclockers - mot bättre vetande

Trodde att Banshee var snabbast.

Permalänk
Medlem

Tredje ön verkar vara rätt bull, kom precis ditt. Mäkta besviken

Visa signatur

[ P4 3.2HTI 1024 PC3200 I 2x 200gb S-ATA Barracuda IV @ RAID0, 200gb Barra IV S-ATA 80gb barra IV IDE I NEC3510A I Gainward 7.1 I 9700 Pro I Samsung 17" 757DFX]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gibson
Visste ni att den snabbaste bilen är infernum. Sen kommer cheetah...
Nu vet ni

Sweclockers - mot bättre vetande

Fernum? den är väl rätt så trött eller?
Bansheen är väl den snabbast i kurvorna och ligger lika med Beasten rakt fram

Permalänk
Medlem

varför kan jag inte öppna sparade spel i gta 3. måste starta ett nytt varje gång. om jag väljer "load game" så går mätaren tilll max ocxh stannar sen där. nån som har liknande problem?

Visa signatur

DAW: CPU: C2D e6420@2,6 | Mobo: Asus P5B-plus | RAM 2Gb PC2-6400 800MHz | Grafik: Asus Extreme GeForce 7600GS | Powersupply: Corsair HX 520w | HD: 700Gb 7200rpm | Chassi: Antec P182 | Ljud: M-audio Delta Audiophile 192

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dj_cyqo
varför kan jag inte öppna sparade spel i gta 3. måste starta ett nytt varje gång. om jag väljer "load game" så går mätaren tilll max ocxh stannar sen där. nån som har liknande problem?

Naa wow!!

Köp orginal spelet!!

När Deviance släppte ISO'n råkade de göra ett fel så det inte går att loada. Det finns en patch och den funkar. Fråga var den finns och du blir avstängd/varnad. Läs de andra trådarna med ett mera passande namn tex: GTA3 Problem, och det står nog till och med i GTA3 FAQ. Dessutom kan man söka på SweC. Det var ett vanligt problem.

Köp orginal spelet!!

Visa signatur

MCP and CCNA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cosmo
Så, nur har jag klarat spelet, i alla fall sotry-delen. Måste säga att slutet är riktigt bra.

Vet inte om jag orkar fixa resten. (Hidden packeges, taxi mm)

[host]Spelbög[/host]

Visa signatur

MCP and CCNA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av viceman
Tredje ön verkar vara rätt bull, kom precis ditt. Mäkta besviken

Håller med dig! Allting verkar vara framjäktat på 3e ön... dem andra e mycket bättre gjorda + att gator och sånt e ju bara slängt ut... helt omöjligt att hitta ju!
Men dodon e kulig att flyga

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majesty
Fernum? den är väl rätt så trött eller?
Bansheen är väl den snabbast i kurvorna och ligger lika med Beasten rakt fram

Vilken är Beast? Infernus är den som ser ut som Lamborgini, Cheetah är Ferrari och Banshee är Viper. Sen så finns det väl en Porsche-kopia men den är inte så snabb...