Gta 3 - Spelhjälp (Ny tråd = Varning)

Permalänk

Kör om då
Det finns ju en hel del underhållning i att följa igenom storyn och alla missions.

Förresten, vet nån varför jag inte ser några såna där 9ers med lila jackor i Wichita??

Permalänk
Medlem

Det har hänt nåt konstigt med mitt gta... det kraschar totalt och hela datorn startas om... sen skyller det på att det e fel på grafikkortet men jag har inte ändrat nåt med det... konstigt tycker jag

Edit: det var grafikkortet som var för varmt... fläkten gick inte igång

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreasdr
Kör om då
Det finns ju en hel del underhållning i att följa igenom storyn och alla missions.

Förresten, vet nån varför jag inte ser några såna där 9ers med lila jackor i Wichita??

Arsh, orkar inte göra alla hjärndöda ambulansuppdrag och liknande igen. Det får bli någon annan gång, då man känner sig sugen igen. Kanske på jullovet, då har man nog tid att sträckspela det igen.

Permalänk
Medlem

Nån so lyckats fixxa alla 6 "polisstjärnorna"? Har bara fått 5st... Het j*vla omöjligt att få alla 6...

Visa signatur

MalZon: ASUS G771JM - i7 4710HQ - 16Gb DDR3 - GTX860M - 128Gb SSD + 1Tb - 17,3"
GARAGE: ASUS P5Q PRO - C2Q Q9650 - 8Gb DDR2PC8500 - 8800 GTS - 256Gb SSD - 22"
MAP: Dell E6410 - i5 M460 - 4Gb - nVidia 3100M - 320Gb SATA - 14,1"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MalZon
Nån so lyckats fixxa alla 6 "polisstjärnorna"? Har bara fått 5st... Het j*vla omöjligt att få alla 6...

Du måste komma till tredje ön först.. efter det kan du ställa dig varsom helst i hela spelet och börja bete dig ohyfsat

Rekomenderar ett ställe är en bit upp så inte polisen skjuter ihjäl dig (det ska ju vara tvärtom )

Rekomenderad beväpning.
Massor av raketer(helikoptern), massor av molotovs(för tanksen) och sedan kan du ha lite vad som helst...

Visa signatur

||Vanligt sunt förnuft är inte särskilt vanligt ||

Permalänk
Medlem

Har ett uppdrag där jag ska hämta in 3 bilar till ett garage...
Sentinel, Stallion (dem med eldflammor på) och en Yakuza...
problemet är att jag inte har en aning vilken som är en Yakuza ?

Ber om ursäkt om jag missat detta i denna tråd, men jag orka inte gå igenom 18 sidor...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falcon
Har ett uppdrag där jag ska hämta in 3 bilar till ett garage...
Sentinel, Stallion (dem med eldflammor på) och en Yakuza...
problemet är att jag inte har en aning vilken som är en Yakuza ?

Ber om ursäkt om jag missat detta i denna tråd, men jag orka inte gå igenom 18 sidor...

det e den gängbilen som bygger på stingern (porschen asså) den finns nere vid lägenheterna där du får uppdrag av asuka och där båtarna finns, grå och röd bil...

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dave84
det e den gängbilen som bygger på stingern (porschen asså) den finns nere vid lägenheterna där du får uppdrag av asuka och där båtarna finns, grå och röd bil...

Oh, ok, tack för det snabba svaret

Permalänk
Medlem

Jag har börjat spela om gta 3 för jag tänkte det kunde va kul att klara hela utan att fuska... nu undrar jag var man kan hitta en pansarvagn utan att skriva in fusket. Hos armenissen på andra ön fanns där en när man gjorde uppdraget "arms shortage" men där finns ingen längre, nån som vet var jag kan hitta den?

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

Klara hela spelet så kommer pansarvagnen finnas där upplåst och nyvaxad

Visa signatur

||Vanligt sunt förnuft är inte särskilt vanligt ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curse
Klara hela spelet så kommer pansarvagnen finnas där upplåst och nyvaxad

mm, men jag har sista uppdraget kvar och när man ska jaga efter helikoptern vid dammen så sprängs bilen ganska fort och därför tänkte jag parkera en pansarvagn utanför för att köra in med sen

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk

min grafik är råful, ja tror att det beror på nån dll konfilkt som nämns i readmean. Där finns även en länk till en microsoft sida där man kan ladda hem den fast då måste ja ha XP engelsk, går det att lösa på annat sätt tro?

Visa signatur

"Så din säd på morgonen, men låt inte armen vila på kvällen" (citat från bibeln)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dave84

mm, men jag har sista uppdraget kvar och när man ska jaga efter helikoptern vid dammen så sprängs bilen ganska fort och därför tänkte jag parkera en pansarvagn utanför för att köra in med sen

Men skaffa 6 stjärnor och sno en av militären? Ska det vara så svårt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rektorn
min grafik är råful, ja tror att det beror på nån dll konfilkt som nämns i readmean. Där finns även en länk till en microsoft sida där man kan ladda hem den fast då måste ja ha XP engelsk, går det att lösa på annat sätt tro?

LOL!
Ladda hem den svenska filen kanske?

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klabbe

LOL!
Ladda hem den svenska filen kanske?

ja hittar den inte!? har du den? isåfall är du min enda och eviga gud

Visa signatur

"Så din säd på morgonen, men låt inte armen vila på kvällen" (citat från bibeln)

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet vart garaget där man lämnar emergency veichles (ambulanser, snutbilar m.m.) är?

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem

I Hamnen, det är inget garage utan en kran smo lyfter upp dom på en båt.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

är det nån som kan tipsa mig vart jag hittar gta3 save fixen!! har problem me det..plz!½!!

Visa signatur

Jos terva, kalja tai sauna ei auta niin kuolema on lähellä.
Finskt Ordspråk!

Permalänk
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Molotov]
I Hamnen, det är inget garage utan en kran smo lyfter upp dom på en båt.

Japp, området där kranen hämtar är markerat med en rödgul ruta typ.

Permalänk
Medlem

tänkte bara dela med mig av en rolig upplevelse på gta3..
BILD

ps. bilden är tagen på bron mellan ö nr.2 och ö nr.3

EDIT. SOm vanligt får ni trycka mellanslag efter adressen....../EDIT.

Visa signatur

.::Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke::.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zEvo
tänkte bara dela med mig av en rolig upplevelse på gta3..
BILD

ps. bilden är tagen på bron mellan ö nr.2 och ö nr.3

Det finns en kant precis under bron som man kan hoppa ner på när bron öppnas. Ifall man är uttråkad alltså.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreasdr
Haha, jag upptäckte just (ännu) en underbar detalj i Chatterbox.
Hon den där Maria som ringer in och töntar sig, hon snackar ju om att hon gjort slut med sin pojkvän och hittat en ny, sedan säger hon typ "He don't talk too much, always hanging out with the guys". Det måste ju vara Salvatores dotter med samma namn, som ställer till trubbel för en hela tiden, och killen hon snackar om måste ju vara GTA-killen själv!
eller vad tror ni?

tycker att det verkar som att du har alldeles för mycket fritid

EDIT. fan vad jag får redigera.... /EDIT

Visa signatur

.::Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke::.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zEvo
tycker att det verkar som att du har alldeles för mycket fritid

EDIT. fan vad jag får redigera.... /EDIT

Haha, det var det värsta jag hört.

Hur klarar man paramedic-missionsen och firefighter-missionsen?
Har gjort 10 med båda nu och inte fått nån belöning än.
Handlar det helt enkelt om att klara ett visst antal levlar i paramedic och ett visst antal i rad i firefighter?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rektorn
ja hittar den inte!? har du den? isåfall är du min enda och eviga gud

I readmefilen så står sökvägen till filen. Sök efter filnamnet(på microsofts hemsida dårå), men ladda då hem den svenska.

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."

Permalänk
Medlem

andreasdr: Jag har en annan kvalificerad gissning. Here it goes:

På första ön finns det uppdrag nere vid Joey's, vid hamnen. Bredvid Joey's finns det en hundmatsfabrik där man kan få uppdrag. Han gubben man får uppdrag av klagar på sin fru hela tiden, så kanske det är hans fru man får höra i Chatterbox? Han är aldrig hemma, utan hela tiden nere på hundmatsfabriken.

Varför gräva upp den här tråden igen? Den kanske iofs kan komma till nytta igen nu när Vice City snart släpps.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
andreasdr: Jag har en annan kvalificerad gissning. Here it goes:

På första ön finns det uppdrag nere vid Joey's, vid hamnen. Bredvid Joey's finns det en hundmatsfabrik där man kan få uppdrag. Han gubben man får uppdrag av klagar på sin fru hela tiden, så kanske det är hans fru man får höra i Chatterbox? Han är aldrig hemma, utan hela tiden nere på hundmatsfabriken.

Varför gräva upp den här tråden igen? Den kanske iofs kan komma till nytta igen nu när Vice City snart släpps.

Jaså, säger han det?
Får undersökas.

Jag drog ju upp tråden med frågan ovan. Hur klarar man paramedic- och firefighter-uppdragen?

EDIT: Det verkar inte bättre än att det är 100 man skall klara på firefighter.
För att få en flamethrower i hideoutet då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreasdr
Jaså, säger han det?
Får undersökas.

Jag drog ju upp tråden med frågan ovan. Hur klarar man paramedic- och firefighter-uppdragen?

EDIT: Det verkar inte bättre än att det är 100 man skall klara på firefighter.
För att få en flamethrower i hideoutet då.

Enligt sidor på nätet och diverse andra informationskällor ska man ta 20 firemissions på varje ö för att få en flamethrower i ens hideout.

För att kunna springa utan att bli trött måste man klara till level 20 när man gör paramedic-missions. På lägre levels får man hjärtan till ens hideout.

Observera att jag inte har klarat något av detta. Jag har gjort många fire-missions men har aldrig orkat klara det. Paramedic är sjukt svårt med tanke på att ambulansen suger. Man voltar snorlätt!

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iroqouiz
Enligt sidor på nätet och diverse andra informationskällor ska man ta 20 firemissions på varje ö för att få en flamethrower i ens hideout.

För att kunna springa utan att bli trött måste man klara till level 20 när man gör paramedic-missions. På lägre levels får man hjärtan till ens hideout.

Observera att jag inte har klarat något av detta. Jag har gjort många fire-missions men har aldrig orkat klara det. Paramedic är sjukt svårt med tanke på att ambulansen suger. Man voltar snorlätt!

aha, 20 på varje ö var det nog ja.

Till level 20?!
Satan!
Men det verkar ju klart värt det.

Man skall nog köra de där uppdragen på Portland innan man börjar stöta sig med något gäng, tror jag.

Permalänk

Jag klarade allt förutom dessa ambulansuppdrag. Tror jag tog mig till runt level 10, men inte längre. Det är grymt tråkigt också, vilket inte gör saker bättre. Om man ska göra dem tror jag att man måste göra dem i början av spelet, för jag fick bara ambulansen sönderskjuten hela tiden (om jag inte voltade eller körde över någon patient i ett försök att tjäna några sekunder).