Permalänk
Robot

WoodCase No2

God dag :). Här kommer lite bilder på chassit som jag bygger i slöjden. Det är i trä, mdf och faner. Racken ska byggas i alu tror jag. Bilderna är tagna med mobil (z710i). Det kommer bilder allt eftersom bygget fortsätter...

Observera!. det kommer bättre bilder på bygget när det är färdigt då jag kan fota med en riktig kamera..

Besök albumet: WoodCase No2 av kon87

Permalänk
Medlem

So far so good

Visa signatur

Bärbar: MacBook Pro 17" Unibody, tidig 2009 (första Unibody)
Stationär: SilverStone SUGO SG08 | Gigabyte Z270 ITX | Intel 7700K @ 5 ghz | Gigabyte GTX1080 Ti 11gb | 32gb Corsair Vengeance 3000 mhz | Samsung SM961 1tb | SilverStone 600W PSU | Noctua NH-C14S |

Permalänk
Avstängd

Jag tycker man ser samma jävla bilder varje gång. och varför lägga upp 3 bilder varje gång sammla hellre ihop allt när du är färdig. 1P!

Visa signatur

Riggen: Gigabyte DQ6, E66 ES @ 3,8 , 2x1gb Ballistix pc8000 ,2900XT/8800gts?, Hiper Type-R 580w, 0,84TB.
Kylning: L30, BIX 3:a, Swiftech Apogee GT
Ljud: Pioneer A221, hemmabygda lådor med 2x10", diskanthorn och dubbla mellanregister i var låda

Permalänk
Medlem

hur hade du tänkt göra den böjda luckan? för ifall om du ska laga den av fanner så skulle de no va smart att ha flera starka mallar och använda välldigt tunna faner skivor så de inte släpper om du limmar

Visa signatur

Vem vaktar vakterna?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av theman89
Jag tycker man ser samma jävla bilder varje gång. och varför lägga upp 3 bilder varje gång sammla hellre ihop allt när du är färdig. 1P!

Du verkar bli mäkta irriterad av hans bilder, tror du verkligen han ville provocera någon med de? Din stavning är åt skogen också. Är det inte lag på att alla i Sverige ska gå i grundskolan?

OnT: Jag tycker det ser bra ut än så länge, keep up the good work!

Visa signatur

Deltahead - Don't move to Finland

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av theman89

Synskadad?, detta är en bygglogg, inte ett galleri. Det är meningen att man ska ladda upp bilder allt eftersom bygget håller på...

Skit i o rösta om du tycker allt suger.

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Medlem

nemen är de inte träslöjdsalen på ekebyskolan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MoFFe-1
nemen är de inte träslöjdsalen på ekebyskolan

Jovisst

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fränt,

Visa signatur

UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA

Permalänk
Medlem

Tips & förslag:
*Leta reda på någon gammal sterio eller radio och sno rattar och andra knappar till on/off funktion fläkt-styrning m.m
*Skulle vara coolt om du hade någon analog visartavla för temeratur i underkant på fronten.
*Tycker du ska fälla in CDROM platsen 1,5 tum med en ram i trä eller metal. Så att den kommer lite längre in i lådan och det blir en kant framför.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av boldtaar
Tips & förslag:
*Leta reda på någon gammal sterio eller radio och sno rattar och andra knappar till on/off funktion fläkt-styrning m.m
*Skulle vara coolt om du hade någon analog visartavla för temeratur i underkant på fronten.
*Tycker du ska fälla in CDROM platsen 1,5 tum med en ram i trä eller metal. Så att den kommer lite längre in i lådan och det blir en kant framför.

Det där med rattar o mätare verkar coolt :), ska kika lite på det tror jag

Visa signatur