Permalänk
Slipsmannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sucker121
Jaja kittarn, du säger att du prioriterar bort supning med polarna, men hur var det nu.. Var inte du bartender;) Du småsuper säkert på arbetet istället inte sant?

Haha, prioriterar bort några av dagarna ja, inte alla..
sen så är det klart man krökar lite på jobbet, men det hade väl inte med saken att göra?

Visa signatur

- E-Penis: Fettokisse -
- Fractal Design R5, Ryzen 7 3700X@4.2ghz, Corsair H100 Hydro -
- Asus ROG Strix X570-F, 32Gb Corsair 3600mhz, Asus ROG Strix RX5700XT -
- Corsair Force MP600 M.2 1TB + 3TB Misc SSD, Corsair 850 PSU -
- Samsung 34"UW @ 1440P -

Permalänk
Medlem

Finns en sak som fattas i denna mycket imponerande och dyra samling och det är snygg uppställning på allt så det är lättanvänt. Dra sladdar snyggt och fint så dom inte syns. Det förhöjer hela känslan av att ha sköna prylar.

Finns en del häftiga dammsugare med ljus och skit som kan vara tuffa att använda för oss grabbar som tycker det är kvinnogöra

Skål!

Visa signatur

I/O-Master 5000 @ 77GHz - 512kb tvärlatensminne - VengeanceXtremeDeathboard Socket-666 - Radeon RV100 DDR

Permalänk
Slipsmannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DokujiN
Finns en sak som fattas i denna mycket imponerande och dyra samling och det är snygg uppställning på allt så det är lättanvänt. Dra sladdar snyggt och fint så dom inte syns. Det förhöjer hela känslan av att ha sköna prylar.

Ja, det är mest det där jävla klumbiga skåpet som bökar till det,
har inte riktigt orkat ta tag i det då jag har lite för litet vardagsrum,
men en vacker dag så, och då kommer sladdarna få sig en omgång med ..

Citat:

Finns en del häftiga dammsugare med ljus och skit som kan vara tuffa att använda för oss grabbar som tycker det är kvinnogöra

Skål!

För att jag skulle tycka det var ballt att dammsuga skulle det nog behöva vara flames och en kickstart på sugaren.. och ett ballt ljud

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fräck samling.. enda konsolen jag har kvar är NES.... Hur många timmar i veckan sitter du och lirar och vilken konsol tycker du är roligast?

Visa signatur

Japp jag har dyslexi, så häng inte mig pga min grammatik.
CPU: Ryzen 7 5800X || GPU: ASUS ROG Strix RTX3070Ti OC || Moderkort: ASUS ROG Strix X570-F Gaming || RAM: 64GB 3200MHz || CPU kylare: Fractal Design Celsius S24 || Primär HDD: Samsung 980 PRO M.2 1TB

Permalänk
Slipsmannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slagt
Fräck samling.. enda konsolen jag har kvar är NES.... Hur många timmar i veckan sitter du och lirar och vilken konsol tycker du är roligast?

tack ..
oj, just nu har jag jobbat rätt mkt så det har nog bara blivit ett par timmar i veckan, tjejen sitter däremot och lirar en hel del zelda ..

roligast? det beror lite på i vilket sammanhang, jag älskar bilspel och fightingspel typ, så 360 och ps3:an är ju grymmare på det sättet, med hd och dolby digital.
Rent "haha roligt" så är wii:n helt oslagbar..
varelse man står hemma och lirar raving rabbids själv eller har massa polare över på öl och sportspel

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Säger bara Miiiijooouuw!