Permalänk
Medlem

Måste säga att jag har exakt likadan låda från ikea å ja blev sugen på å göra desamma...En fil-server i ikeas låda....Tänkte lägga upp bilder om de finns nått sug å se:) Den kommer ju såklart inte att bli lik din, så du kan va lugn:)

Visa signatur

///Micke

Permalänk
Medlem

LESS IS MORE !!!

Jag tycker att du har överarbetat fronten 98% förmycket.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smurfz0r
LESS IS MORE !!!

Jag tycker att du har överarbetat fronten 98% förmycket.

jaha tur att jag inte tycker det till 98%.

Visa signatur
Permalänk

ser faktist ut och bli en riktigt udda men ändå rätt alldaglig lite mer scfi känsla över det .. fortsätt med detta härligabygget

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

snyggt faktiskt!! Kolla gärna in mitt galleri och komentera & rösta! Här blir det iaf en lätt 10!!

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

ja för att vara en filserver ser det ju bra ut var fixade du din vga skärm och för hur mkt?

Visa signatur

Athlon64 4200+ dualcore -2gb ram - hdd:850gb - 19" widescreen - creative I-Trigue 3330

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sharpz
ja för att vara en filserver ser det ju bra ut var fixade du din vga skärm och för hur mkt?

Om det inte hade varit en fileserver,hade det då inte sett bra ut?

Skärmen är köpt på komplett kostade 2495:-

skärmen

Visa signatur
Permalänk

Ah du! Kan du inte slänga upp "lite" fler bilder?

Ser mycket bra ut, funderade själv på trächassi men vågade inte riktigt gå den vägen pga. brist på erfarenhet. Gott om plats ju!

Visa signatur

"-You like sex AND money? We should hang out!" -"Idiocracy"

MSI P45 Platinum, e6850@3ghz, 4gb Corsair 6400c5dhx, 500gb+320gb, HD4850 Crossfire (Sapphire/His), Coolermaster Cosmos RC 1000

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b3h3moth81
Ah du! Kan du inte slänga upp "lite" fler bilder?

Ser mycket bra ut, funderade själv på trächassi men vågade inte riktigt gå den vägen pga. brist på erfarenhet. Gott om plats ju!

Jo det kommer, jag har lunginflamation.Så just nu klarar jag inte riktigt av det:(

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Riktigt het, som alla dina byggen.
Hur mycket väger den?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nyken
Riktigt het, som alla dina byggen.
Hur mycket väger den?

Inte en aning,jag orkar lyfta den.:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ballt!

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Fin felstavning! Control stavas med bara ett "L". Och med tanke på att det är engelska ska det troligen särskrivas. "Nuclear Control Center". Fast jag tycker du ska ta bort det helt, jag tycker det är lite löjligt med alla strålnings och biologiska varningssymboler som ska vara överallt i alla moddar.

Visa signatur

//The Mighty Spawn Of Lille Skutt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av schkutt
Fin felstavning! Control stavas med bara ett "L". Och med tanke på att det är engelska ska det troligen särskrivas. "Nuclear Control Center". Fast jag tycker du ska ta bort det helt, jag tycker det är lite löjligt med alla strålnings och biologiska varningssymboler som ska vara överallt i alla moddar.

Härifrån fick jag stavningen

controll

Å sedan finns det en massa controllcenter på nätet,det var därifrån jag fick fram ordet.

Å sedan får du tycka va f*n du vill,det är mitt bygge å jag gör som jag vill.
Vill jag skriva glassmaskin så gör jag det,Men det är ju din åsikt och du får ju faktiskt tycka till.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fint bygge. Originellt.
Jag har en sak till att säga. Du måste bli bättre på att ta negativ kritik. Om du inte kan ta negativ kritik ska du inte lägga upp en logg. Min mening men det är nog fler som delar samma.

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johii
Fint bygge. Originellt.
Jag har en sak till att säga. Du måste bli bättre på att ta negativ kritik. Om du inte kan ta negativ kritik ska du inte lägga upp en logg. Min mening men det är nog fler som delar samma.

Ja får se hur jag jag gör.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
Härifrån fick jag stavningen

controll

Å sedan finns det en massa controllcenter på nätet,det var därifrån jag fick fram ordet.

Å sedan får du tycka va f*n du vill,det är mitt bygge å jag gör som jag vill.
Vill jag skriva glassmaskin så gör jag det,Men det är ju din åsikt och du får ju faktiskt tycka till.

Ta det lugnt, han har rätt angående stavningen. Du kan ju kolla upp det på http://lexin2.nada.kth.se/swe-eng.html !

Och är det nån som sagt att du INTE får göra som du vill? Jag håller med om att det där med strålningssymboler och så är lite .. ja uttjatat. MEN jag är imponerad av din talang för att formge saker och få dem som du vill, vilket är något jag själv saknar.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Inaktiv

ett bygge i sann elitemodds anda!
lika nice som vanligt med!

Permalänk

Fyfan vad nice! Skärmen gjorde att det blev en klar 9/10!

Visa signatur

AMD X2 4000+, 4096 MB Corsair Value, Leadtek 8800GT 512MB, GIGABYTE GA-MA770 DS3, ANTEC P180

Permalänk
Medlem

DETTA var det coolsate bygget EVER, jag avgudar dig =D

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 @3.7Ghz
Vengence LPX 4x8gb @3000Mhz
Asus RTX3070
Lagring: Samsung 860 2TB SSD

Permalänk
Medlem

Inte var det snyggt iaf. =/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m4ck3
Inte var det snyggt iaf. =/

Nej ! det är ett av det fulaste jag sett.Vilket djävla ful bygget.Jag fattar inte hur nån kan visa bilder på ett så djävla vidrigt fult bygge som detta.

Visa signatur
Permalänk

Måste ju säga att jag är imponerad. Är mycket world war anda över det hela Kanske inte vad du tänkt, men jag tänker på en stor låda ammunition när jag ser det här. Riktigt läckert!

Det behöver inte vara modernt för att vara snyggt. I mina ögon är det här vacker konst!

Visa signatur

Webb:
Liendeborg (under konstruktion)
Server + Dator

Permalänk

Ska du inte bygga in en brasa också?

Visa signatur

AMD X2 4000+, 4096 MB Corsair Value, Leadtek 8800GT 512MB, GIGABYTE GA-MA770 DS3, ANTEC P180

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alienware
Ska du inte bygga in en brasa också?

Ja en elgrill och ev en liten jubelidot hade jag tänkt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd

Vill jag skriva glassmaskin så gör jag det,Men det är ju din åsikt och du får ju faktiskt tycka till.

Haha, glassmaskin... helt underbart!

Måste bara säga att gillar dina kommentarer. Jag skrattar så jag viker mig när jag läser dina svar på negativa kommentarer.

Kör hårt! Grymt bygge!

Permalänk
Medlem

snyggt

var har du köpt 90 graders böjarna

Visa signatur

amd

Permalänk

Riktigt riktigt snyggt bygge!

Permalänk

COOOOOOLT 10P

Visa signatur

FAKTOID:6800 medArctic Cooling Accelero Twin Turbo . AMD Athlon64 X2 5000+ 2.6Ghz med Cooler Master Gemini II. Gigabyte Socket AM2+.480w nätagg. 9st Revoltech Fläktar. Logitech G15 V2.Logitech MX 5500.LG 32".

Permalänk
Medlem

snyggt som fan!