World of Warcraft-tråden del 4

Permalänk
Medlem

Hur huntar man lättast med en prist på lvl 10-20? är det shield > shadow word pain > wand som gäller?

Visa signatur

Asus P5K, e4300 @ 2.8GHZ med Scythe MINE, 2gb Corsair XMS2-5400, Nvidia 250 GTS 512mb, Aerocool ExtremEngine 3T, Hiper 530W

Permalänk
Medlem

Någon som säljer ett wow + tbc billigt ? vill ha allt till ofc skiter i chars på kontot. någon ?

Visa signatur

CaseLabs fanboi, önskar bara att jag kunnat lacka mitt chassi snyggt...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IzzE
Någon som säljer ett wow + tbc billigt ? vill ha allt till ofc skiter i chars på kontot. någon ?

Köp eget så du slipper bli scammad sen när du har levlat upp. Vet så jäkla många som har haft sitt konto i kanske 1 år och sedan har han som köpte spelet tagit tillbaka.

Permalänk

ett av det bättre scammningsförsöken (konstigt ord) jag varit med om, lite mysko bara, finn 2 fel

jag fick detta mail efter att ha lagt ut en annons på blocket

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

1. Hotmail adressen och 2. "kontoret" som ligger i Kanada...
+
3. Sen frågar blizzard aldrig efter password via mail

Vad vinner jag?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

då mitt grafikkot antagligen gått sönder sitter jag på ett geforce 3 ti200 och wow är helt ospelbart... har stängt av alla effekt och grafiken är på lägstsa .. ändå hackar det för varje steg jag tar.
Tycker ändå det borde flyta bättre...eller?

Edit : verkar mer som att fpsen droppar som fan hela tiden , t.ex från 30 till 5 och senare så ökar den igen .. sen samma sak igen.
Kvittar om jag är i shattrath eller står helt ensam i Nagrand.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IzzE
Någon som säljer ett wow + tbc billigt ? vill ha allt till ofc skiter i chars på kontot. någon ?

verkligen inte lönt att köpa av någon om du inte är ute efter chars.

Köp nytt wow +tbc så får du dessutom 1 månad gratis, inte direkt dyrt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Vad vinner jag?

en kaka

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Sin secret question och answer... Jag har verkligen ingen aning om vad mitt sådant är, men går det att få reda på det och sedan ändra det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M3lker
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=13121383&pag...
En mycket bra guide jag använde mig av den för att powerlvla Cooking & fishing men det var väldigt tråkigt

Tack

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

Adressen i scammailet till kontoret är väl ändå Kalifornien, CA, inte Kanada.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
ett av det bättre scammningsförsöken (konstigt ord) jag varit med om, lite mysko bara, finn 2 fel

jag fick detta mail efter att ha lagt ut en annons på blocket

http://img254.imageshack.us/img254/9595/untitled1cs7.jpg

Felaktiv användning av too / to och felstavat verify? ^^ Det är 2 saker till. ^_^ Vad får jag?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Sin secret question och answer... Jag har verkligen ingen aning om vad mitt sådant är, men går det att få reda på det och sedan ändra det?

Om du skickar in en bild på ditt leg och CD-nyckeln. Till blizzard då alltså.

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem

Tänkte fråga lite; Har tagit upp spelande med min warlock igen, och ska spela den upp till 70. Givetvis vill jag som alla andra göra detta på mest effektiva sätt, och jag spelar inte mer än casual. Jag har nått 61.5 utan större problem men undrar lite om någon har tips/guide på hur jag kan nå 70 fortast.

En vän till mig säger att jag ska låta bli att questa eftersom många quests ger rep, och att jag ska ta denna rep efter jag nått förbi honored genom att spela i instanser. Men det borde innebära att det tar grymt mycket längre tid att nå 70?

Kanske någon guide som ni kan tipsa om?

Permalänk
Medlem

Snabbaste sättet är nog att ha en bra grupp som klarar av att köra igenom ramparts på max 15min. Sen så kör man bara ramparts om och om igen...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

någon som vet när en ny server kan tänkas anlända?:)

EDIT: alt vilken server som är den nyaste:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
någon som vet när en ny server kan tänkas anlända?:)

EDIT: alt vilken server som är den nyaste:)

Inte än på flera månader. Många av de som kom samtidigt som BC är väldigt döda idag. Man måste nästan fylla dem innan man ens kan tänka på en ny.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Ny expansion?

http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=540.0

Då kanske vi får se Northrend, Nazjatar och/eller Undermines.

Permalänk
Medlem

Ska ju komma ett nytt expansion varje år.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Ja, det är ju tur att sååååå många hunnit 'klara' den nuvarande expansionen =/. Nej, ska de trycka ut en expansion varje år så får de allt ta och fixa antingen svårighetsgraden på raids eller helt och hållet ta bort behovet av att grinda material/potions/elixirs/flasks och sånt för varenda eviga raid.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Nån som vet om nån bra site med tips om var/hur man ska samla rep med alla as ute i outlands. Blir så förvirrad med alla olika fractions. Som nu försöker jag hitta questar med skyguards och ogrilla eller vad dom heter.

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Obbe
Nån som vet om nån bra site med tips om var/hur man ska samla rep med alla as ute i outlands. Blir så förvirrad med alla olika fractions. Som nu försöker jag hitta questar med skyguards och ogrilla eller vad dom heter.

http://www.wowwiki.com/Faction

Klicka på den faction du vill kolla in.

T.ex:
http://www.wowwiki.com/Ogri%27la

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
Ja, det är ju tur att sååååå många hunnit 'klara' den nuvarande expansionen =/. Nej, ska de trycka ut en expansion varje år så får de allt ta och fixa antingen svårighetsgraden på raids eller helt och hållet ta bort behovet av att grinda material/potions/elixirs/flasks och sånt för varenda eviga raid.

Ja, måste dröja minst ett år till, dom ska ju släppa Zul amman(orkar inte stava) också, måste va en tidig tidig alpha då, kankse bara ett halv färdigt 68-71 område.

Hoppas på det

Visa signatur

Amd64 Venice 3000+ @ 9*266
Asus A8V-E Delux/ Som inte vill sammarbeta
Ati X800Xl 400/490 @ 439,71/546.75

Permalänk

Någon som har tips på void reaver?

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Säg inte att man ska behöva levla upp till 80 i nästa expansion?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isis
Säg inte att man ska behöva levla upp till 80 i nästa expansion?

TEN NEW LEVELS TO DISCOVER!!!!!!!

Skulle vara exakt som TBC.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isis
Säg inte att man ska behöva levla upp till 80 i nästa expansion?

Varför skulle man inte behöva det?

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Hur fasiken fixar man alla dessa crashar som man får med diverse ATI-kort, som jag vet att andra har haft problem med. Börjar bli lite ledsamt att behöva starta om datorn stup i kvarten (händer ibland i Wc3 också, har hört att Blizzard-spel öht har problem med den äldre generationen Radeon). Har konstaterat att det inte är något hårdvarumässigt problem, samt att jag har de senaste drivrutinerna för mitt 9800 Pro.

Tips/förslag/länkar uppskattas, tack på förhand.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haunted-
Hur fasiken fixar man alla dessa crashar som man får med diverse ATI-kort, som jag vet att andra har haft problem med. Börjar bli lite ledsamt att behöva starta om datorn stup i kvarten (händer ibland i Wc3 också, har hört att Blizzard-spel öht har problem med den äldre generationen Radeon). Har konstaterat att det inte är något hårdvarumässigt problem, samt att jag har de senaste drivrutinerna för mitt 9800 Pro.

Tips/förslag/länkar uppskattas, tack på förhand.

Har inga problem med mitt x850xt och hade inga problem med mitt 9800pro heller.

Visa signatur

CCNP