Permalänk
Avstängd

Warriors 2 Tråden.

För er som inte vet vad Warriors 2 är så är det ett spel.
www.warriors2.com

Men nu till saken, vad är det bästa item ni fått?
Your Knights Amulet of Oden (str +175, int +7, cha +35, att +623)
Har nyss börjat. Men den är väl rätt hyffsad.

Visa signatur
Permalänk

Schysst
Spelade warriors(1) för längesedan, då fanns det en sida med förteckning över alla potions och leaves, om dom är bra eller dåliga, ingen som vet om det finns sådan nu?

Har nyss börjat på Warriors2 jag med, har inte fått nåt märkvärdigt än..

Visa signatur

bozze4evigt @ xbox l!ve

Permalänk
Medlem

Har hållit på ett bra tag nu, tycker det är ett rätt ok spel för lite snabbt tidsfördriv

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk

Jag lirade det innan det blev pay to play

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem

kostar det något att spela?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Om man vill så, men spelet blir inte så roligt om man inte betalar när testperioden har gått ut, man får bara 30 turns per dag då vilket inte räcker till mycket i spelet Men det är upp till dig hur stor summa du vill betala, vet inte på rak arm vad det kostar per dag dock.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Oj oj, då har du mycket kvar Pappersrulle. Jag körde det mycket för ett år sedan. Var ledare till en av de större klanerna.

Jag hade en del riktigt grymma prylar för ett tag sedan. Minns inte riktigt men jag hade 16000 i attack om jag inte minns fel och ungefär likadana siffror på allt. Strength är viktigt att ha i mängder.

Jag hade något sword of death som gav åtskilliga tusen i attack. Var dock länge sedan så kan minnas fel

Det finns en del trick för att få väldigt bra vapen. Hihi (hint, vägen till supervapen är att känna igen saker med potential).

Kul spel, men han uppdaterar för lite.

Man kan spela gratis, men det blir bara en liten stund per dag då. Betalar man så kostar det ungefär 1kr/dagen har jag för mig. Klart värt ett tag.

/A

Permalänk
Medlem

Han håller på och uppdaterar spelet lite grand nu, ska lägga till 2 nya världsdelar varav en(eller båda?) ska vara för lågnivåkaraktärer. Skulle försöka börja på ett nytt varv idag för att försöka få testa dom, men lyckades schabbla till det (dog) Men man kanske får vara med ändå trots att man är lite högre nivå

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Avstängd

Ja, tråden är inte lite gammal heller.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f97ao
Det finns en del trick för att få väldigt bra vapen. Hihi (hint, vägen till supervapen är att känna igen saker med potential).

Vad menar du?
Är nyfiken på det där...

Visa signatur

bozze4evigt @ xbox l!ve

Permalänk
Medlem

Mina två bästa items just nu är väl antagligen:
Shield: Santas Tower Shield of Oden (str +279, att +990, def +252)
Helm: Knights War Crown of Loke (dex +119, cha +52, att +521, def +633)

Har inte spelat på skitlänge, och jag misstänker att jag har haft bättre gear innan (nära ett år sedan jag slutade spela, men började för någon vecka sedan igen)

Permalänk
Medlem

Börja lira nyss, men tänker nog inte betala.
Ingen som vet något liknande spel?

Visa signatur

Steam: KlockreN
XB1: Granholm

Permalänk
Medlem

Drar upp den här tråden då jag på nytt är addicted till detta spelet.
Och som fingervisning till hur bra jag är: är med på top20 starkaste spelarna i spelet. Är även med i en av de bästa klanerna i spelet.

Undrar om det finns någon som spelar det?

Permalänk
Medlem

Jodå börjat spela detta rätt nyligen. Rätt kul spel faktiskt, inne på andra varvet bara
Finns förresten några liknande spel där ute nånstans?

Permalänk
Medlem

Vad kul! Trodde att chansen var liten, men där ser man, det fanns en spelare till här på Swec.

Vad är ditt warrior ID? Om du inte är med i någon klan får du hemskt gärna gå med i den jag är med i (fast det är du kanske redan? )

edit:
Kom precis på att killen som startade topicen frågade om bästa item...
Dessa tre är mina favoriter just nu, resten av min gear är i princip bara *Unique* Trogolyte X of Loke
*Unique* Rune Splintmail of the Protector (str +400, int +50, dex +300, cha +600, find +230, turns +40, life +4410, att +150, def +15260)
*Unique* Rune Ring of the Warrior (str +5670, int +340, dex +420, cha +200, find +440, gold +96%, turns +50, life +200, att +7300, def +7300)
*Unique* Rune Boots of The Monster (str +3610, int -1170, dex +670, cha -1880, find +60, gold +30%, turns +76, att +16590, def +2500)

Permalänk
Medlem

Mitt Warrior ID är #203074. Är inte med i någon klan än. Hur funkar klaner i warriors2? Vad är det som är speciellt med de?:)

Oj.. där ser man.. har bara sådana saker som ger som mest typ +100-200.
Har inte hittat några alls *unique* prylar alls än Får söka lite mera då

Har du någon bra taktik för spelet?:) Just nu har jag i princip nästan bara äventyrat runt lite sporadiskt på lite olika ställen

Permalänk
Medlem

*Unique* saker kan bara hittas i Secret Mountains och the Dark Forest, och som du förstår är de väldigt ovanliga. Trots att jag hade runt 12.000 i find en gång så hittade jag inga. Jag har hittat kanske fem under hela den tiden jag har spelat (ganska länge) Mitt tips om du verkligen vill ha ** är att göra ett visst quest där man får det, och som kan göras även på låga levlar. Dock en väldigt dålig **, men trots allt **.
Mina items är inte hittade som **, utan jag tror att de flesta av dem hittades när de var Knights. Sedan har jag uppgraderat dem på diverse sätt till att bli **.

Taktik för spelet? Kör igenom alla raserna en gång och få en bra understanding för spelet, så att du vet var allting finns och hur spelmotorn funkar i enkla drag. Sedan är det dags för Titan, och då får du se en hel del nya grejer i spelet. *spoiler*Du får även en runa ungefär då ;)*/spoiler* Som du säkert vet kan du också bli en högre level när du har klarat av Titan, och då får du tillgång till en hel del andra saker. Bara fortsätt, men lite snabbare nu, tills du kan bli ännu bättre. Under tiden kan det vara bra att hitta runor som hjälper en hel del.

Klaner... är väldigt kul. Särskilt aktiva klaner där man kan få mycket hjälp. Jag är med i FWP (DTEK-delen av FWP) och där har vi en del aktiva medlemmar som är mycket trevliga. Kolla in klanens profil i spelet, eller gå in på forumet och kolla runt: www.thefwpclan.com/forum

Måste dra nu, men skicka ett meddelande till [#126065] Grand Duchess Morke the Titan [DTEK] i spelet eller skriv här så kan jag tipsa mer

Permalänk
Medlem

Eh en dum fråga kanske Men hur skickar man meddelanden i spelet? har bara hittat där man kan läsa de

Permalänk
Medlem

Gå till någons profil och klicka på send message eller vad det står. Svårare än så är det inte.

Permalänk
Medlem

Hehe ok det var enkelt det.. men nästa fråga är då hur ser man andras profiler?

Edit: Det var inget förresten Det var bara jag som var lite trött