Problem med att radera filmer

Permalänk

Problem med att radera filmer

Fan, jag är verkligen askass på datorer. Det skulle vara asschysst om någon kunde hjälpa mig med detta problem.

Jag har laddat ner två filmer från DC, ni vet såna filmer som man inte vill visa för morsan att man har. Och de går inte att radera.

När man trycker på delete så står det typ "filen används av ett program, och kan inte ändras. stäng ner programmet som används av filen" eller nåt.

De är båda .avi filer.

Snälla hjälp mig, finns det något jag kan göra för att få dem försvinna??

MVH
Random

Permalänk

Stäng dc, prova byt namn på filerna och försök sen ta bort dem igen.

Visa signatur

AMD Athlon 64 3700+ | 2GB RAM | Gainward 7800GT | Maxtor Diamondmax 200GB | Seagate Barracuda 320GB | Western Digital 80GB
Core 2 Duo E6420 | Abit F-I90HD | 2GB RAM | Antec NSK2400 | Seagate Barracuda 320GB

Permalänk

Ta bort förhandsgranskningen av filmfiler om inte ovanstående fungerar.

I kör skriv in regsvr32 /u shmedia.dll ok klicka på ok.

Permalänk

Hahaha! Gick in bara for att topicen var sa kass, men jag ser att Hjalp!! Verkligen var pa sin plats

Dags att skaffa egen dator?

(Ber om ursakt for uteblivna svenska tecken)

Visa signatur

People... What a bunch of bastards... | Mac Pro 2x2.26GHz QuadCore - Nehalem, 24GB DDR3, ATI HD4870, 3TB HDD | MacBook Pro 13.3 ", Core 2 Duo - 2.26GHz, 8GB DDR3, 9400M 256MB, 120GB SSD | PowerMac G4 MDD, Dual 1,25GHz, 2GB DDR, 1,45TB HDD | FCNSA | VCP4

Permalänk
Hedersmedlem

*Topic redigerad och tråd flyttad till windowsforumet*

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mattias.F
Ta bort förhandsgranskningen av filmfiler om inte ovanstående fungerar.

I kör skriv in regsvr32 /u shmedia.dll ok klicka på ok.

satan vad du sejvade min dag

tack som fan.

(btw, jag är 21 bast, och bor inte hemma, har egen dator,men man vill kanske ta bort dem iaf:))