Permalänk
Medlem

Hm, pockis Big Daddy figur ser inte alls ut som den jag fick. Är det någon annan modell som finns också?

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av teXmeX
Hm, pockis Big Daddy figur ser inte alls ut som den jag fick. Är det någon annan modell som finns också?

Utifall du inte har sett det, så är den modellen aningen större än den som medföljer i Collectors Edition. Dörren brevid är en dead giveaway. Förövrigt så vart min figur skadad, då toppen utav borren är av. Någon annan som har vart med om det?

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Utifall du inte har sett det, så är den modellen aningen större än den som medföljer i Collectors Edition. Dörren brevid är en dead giveaway. Förövrigt så vart min figur skadad, då toppen utav borren är av. Någon annan som har vart med om det?

Inte personligen, men om du läser på deras officiella forum så är det ett problem som 2K Games är medvetna om.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lcars
Inte personligen, men om du läser på deras officiella forum så är det ett problem som 2K Games är medvetna om.

Står inget direkt där bara. Dom ber en att vänta tills sidan är uppdaterad men, tja, sidan är inte uppdaterad sedan dom först skrev det för några veckor sedan. En Artbook vore iofs inte helt fel, men jag tjötar nog på spelbutiken så får dom kirra det.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

Är det bara jag som har problem med att byta vapen med scrollen? När jag går ett steg/hack på scrollen så går den ett helt varv i vapenlisten. Det är inte alls kul att försöka byta vapen är man har ett gäng monster runt sig.

Min mus: Microsoft Laser Mouse 6000

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk

Rätt halvkasst slut imho. 22 timmars speltid... typ 30 sekunders "hejdå"... sen plom tillbaka till menyn.

Gillade inte heller slutet vid Fontaine, ville helst se hur staden höll på att gå under och ta mig därifrån.

Dold text
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H4xXx0R
Är det bara jag som har problem med att byta vapen med scrollen? När jag går ett steg/hack på scrollen så går den ett helt varv i vapenlisten. Det är inte alls kul att försöka byta vapen är man har ett gäng monster runt sig.

Min mus: Microsoft Laser Mouse 6000

Nu vet jag inte vart felet ligger exakt med den musen med den intellimouse 4.0 jag hade från MS var så pass känslig även på lägsta att det inte gick scrolla fram vapnen i något spel.

Bytte till Logitech och har inte haft problemet sedan dess. Kan även närmna att kompisens 4.0 hade samma problem.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

ganska kul spel, har inte kört så mkt än men det är otroligt fula människor som blivit lite smått muterade. kul att man kan ha fredliga robot "grejjer" med sig!

har intew mött någon big daddy än men det kommer nog snart misstänker jag!

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem

En fråga bara, hur vet ni alla hur länge ni spelat? Sitter ni och kollar klockan hela tiden o ch summerar detta eller vad?

Kom bara o tänka på detta efter att ha läst ett flertal trådar om antal timmars speltid. Själv har jag inte en aning om hur lång tid det tog för mig att varva Bioshock.

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe | C2D E8500 3.16GHz | 4GB OCZ Reaper PC2-8500 1066MHz | Sapphire 4870 512MB | Chieftec Mesh Big Tower

Permalänk

En kort fråga: Kommer Bioshock vara spelbart med X850XT PE och 2 gig ram? Spelade nyligen klart COD4 utan problem, men Bioshock är kanske mer krävande?

Permalänk

kan säga så här, det komer starta, men i princip allting är svart, finns bara några enstaka grejer du kan se, då spelet använder sm3 till större delan av spelet, men vist du kan förvänta dig runt 100fps minimum

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk

Ja, det var ett riktigt kalle anka-svar. Men ok, om det kräver sm3.0 så får jag vänta med att spela detta.

Permalänk

Bästa spelet ! ;D

Just loving IT!

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd

bra det, Bioshock är ett alldeles underbart spel som verkligen visar vart skåpet ska stå när det gäller grafik, ljud och gameplay. Aningens obehagligt, men rysligt roligt

Mer Rapture åt folket!

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk

Klarat de på easy, Hjälpte de små flickorna och räddade dem och fick gifts.
Nu lirar man igen på nytt, och dödat redan 6-7 big dadys redan. Nu harvestar jag dem och får mer adams.

Får la se vad man kör denna gång ;D
Riktigt fett! full grafick med 1280*1024. 50-120 fps och de e så roligt ;D

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

Tror faktiskt man får mer ADAM för att rädda dom, känns iallafall som det.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Avstängd

Man får väl 200 adam ifall man inte räddar dem och hälften ifall man räddar dem samt efter vart tredje en bonus på 300 adam?

I båda fallen 600 adam efter 3 little sisters.

Det är i så fall samma mängd oavsett vad man gör... inte direkt att ens val påverkar så mycket

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

man får 160 adam om man harvestar och 80 adam om man räddar dom. Sen får du två hundra och lite smågrejjer efter tre räddade. Iaf på Hard

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk

ni som säger högsta grafik, kör ni med massa aa o sånt på?, tycker många har liknande fps som mig fast jag bara har ett x1950pro

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Jag kör i 1680x1050 utan AA och utan post processing. HDR är för tungt och gör grafiken suddigare.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalle@anka
ni som säger högsta grafik, kör ni med massa aa o sånt på?, tycker många har liknande fps som mig fast jag bara har ett x1950pro

Finns ingen AA, funkar inte med deferred shading.

Sen får man inte tok mycket fps i bioshock om man har ett bra kort, förstår inte varför...

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk

aha, jag kör ifs på 1024med så

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TinMann
Finns ingen AA, funkar inte med deferred shading.

Sen får man inte tok mycket fps i bioshock om man har ett bra kort, förstår inte varför...

Är väl fps-limiter precis som i ut3 och doom3.

Permalänk
Medlem

hmm ja funderar på om jag har råkat ut för en bugg eller nåt. spelar på 360in.

Pytte spoiler ang vart jag är:
Jag har blivit kontaktad av nån teatergubbe som vill att jag ska gå in i "The fleet hall". Stället jag är på är fort frolic.

Alltså jag har den berömda pilen och jag går rakt efter den. går in i nån kassa liknande sak o mejar ned en övervaknings kamera ovanför en glasdörr.

sen händer inte ett skit!
stirrar på den stängda glasdörren bara, man hör att nåt rör på sig när jag närmar mig dörren men dörrfan öppnas inte.
Har provat att ladda om ett tidigare sparspel och klampat in där men icke.
Dörrn öppnas inte.

Går inte slå sönder den o det går fasen inte gå runt heler.

....

Här har man grämt sig fördärmad över att man inte kunnat spela på flera dagar.. sen visar det sig att det är en hissjävel bredvid dörrn o en knapp man ska trycka på.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf