problem usb flash 32 gig

Permalänk
Medlem

problem usb flash 32 gig

Har ett sony usb flash 32 gig som inte riktigt vill som jag

Problemet är att om jag lägger in en mp3:a på minnet så funkar det men lägger jag in en till så får jag svaret att datorn inte känner till filformatet .mp3 på låt 2 när jag försöker spela upp den, första låten funkar fortfarande.

tar jag bort låt 2 och ändrar anslutnings bokstaven till typ F: el G: så kan jag lägga in en låt till av samma fil format.

Försöker jag kopiera in en mapp med flera låtar så syns mappen som den ska på usb minnet, och storleken på mappen stämmer med vad jag kopierat när jag högerklickar och kollar på egenskaper, men när jag öppnar mappen är den tom!

Kan det vara så att xp inte stödjer så stora flash minnen?

Någon som har samma ploblem ?

häls Matte

Permalänk
Medlem

Du har med största sannolikhet blivit lurad. Har du köpt det på någon auktionssida eller så? Det florerar en massa piratkopior/falska usb-minnen. Då får man ganska precis dom där problemen eftersom minnet inte alls är på 32gb, utan bara lurar i OS:et detta.
Surt sa räven.

Permalänk
Medlem

Har ett liknande problem, förmodligen samma typ av minne, (ett 32gb som är köpt på en kina resa för en spottstyvel). Mitt problem är dock att minnet nu inte har något utrymme alls. Fungerade fint tills jag hade lagt in lite filer på det (typ 2gb sammanlagt). Nu visar windows iofs att jag har satt in ett minne men när jag försöker gå in på det får jag felmedelandet "Sätt in en disk i enhet F:", vad kan detta bero på och kan man göra nått för att få igång det igen?