Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ph0ny^
Vad är det med killarna på den där sidan och stora boots? Det är FÖR JÄVLA FULT! Ser ut som skitiga punkare som försökt städa upp sig.

USCH!

Det håller jag i och för sig med om, skorna är inte så vackra.

En annan som ser bra ut är Matsuda Ryuhei, grymt bra skådespelare också och spelat tillsammans med Tadanobu Asano och Takeshi Kitano

Om jag inte missminner mig är den senaste bilden ifrån min favoritfilm med honom, Aoi Haru, eller blue spring som den heter på engelska.

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
Det håller jag i och för sig med om, skorna är inte så vackra.

En annan som ser bra ut är Matsuda Ryuhei, grymt bra skådespelare också och spelat tillsammans med Tadanobu Asano och Takeshi Kitano

http://www.nana-nana.net/images/ryuhei/official/2.jpg
http://i169.photobucket.com/albums/u229/kana_chan_666/ryuhei_...
http://i94.photobucket.com/albums/l96/demona69_photos/ASIAN%2...
http://img.photobucket.com/albums/v492/stektris/Actors/Ryuhei...

Om jag inte missminner mig är den senaste bilden ifrån min favoritfilm med honom, Aoi Haru, eller blue spring som den heter på engelska.

Vad... vacker dom är.

Edit: NauSea: Inte långt kvar tills dessa då?

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
Vad... vacker dom är.

Second that

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Medlem

På tal om manlighet så blir det ju inte mycket manligare än conan:
http://www.worldofconan.ru/images/pics/large/aoc_conan4.jpg

Visa signatur

Dator: i9 12900K @5.2 all core, Arctic Freezer II 420mm, Asus Z690 Hero, 32gb 6000MHZ CL34 DDR5, Asus RTX 3090 TUF OC , Asus Strix 1000w Nätagg, 1x1TB NVME Systemdisk, 2x500GB NVME Gamingdiskar, Fractal Meshify 2 XL, 32" Samsung Odyssey G7 240hz

Permalänk

whoopsie

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
Vad... vacker dom är.

Edit: NauSea: Inte långt kvar tills dessa då?

iya, ledsen för att jag behöver komma med moralkaka nu, men du är fullt medveten om att folk har olika smaker, right?
Eftersom sweclockers består mesta dels av killar, även de som har postat i tråden, har de inte utgått ifrån "vackra" män, utan snarare "manliga" män, med andra ord håriga, övertränade mansgrisar.
Faktum är att det är inte vad jag anser vara vackert. Som tjej, och ifrån my point of view, anser jag att vackra män/killar har vacker hy, smak för kläder och frisyr, med vackra ansiktsdrag, med en relativt tunn, smidig och inte för tränad kropp och för att inte tala om utstrålning. Androgyna killar är sexigt, så är det bara, och de behöver inte vara gay för det.

Dessutom tror jag att jag även kan få dig, tillsammans med många andra, att tycka att en japansk "tjej" ser vacker ut -tills jag avslöjar att det är en kille
Exempelvis; http://i108.photobucket.com/albums/n23/r-e-b-e-c-c-a-m-o-o-r-...
http://i207.photobucket.com/albums/bb51/Lorouche/Antic%20Cafe...

.. Eller Toshiya, Mana, Shinya och Shiyuu m.m som är eller var kända för deras visual/oshare kei-stil.

Jämfört med de sistnämnda, är de som jag postade innan knappast feminima

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem

Mansgrisar?
Var kom det ifrån?
Var inte så fördomsfull!

Och jag har utgått ifrån vackra män, vad man tycker är vackert är ju som du säger, en smaksak.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kilroy
Mansgrisar?
Var kom det ifrån?
Var inte så fördomsfull!

Och jag har utgått ifrån vackra män, vad man tycker är vackert är ju som du säger, en smaksak.

Om du läser vad folk har skrivit i tråden, så har majoriteten inte skrivit vackra, snarare "hårda", jag tvivlar på att det är samma sak.

Jag blir pikad för ett snesteg, men du ska inte påpeka vad de andra anser om mina bilder? T ex "Ser ut som skitiga punkare som försökt städa upp sig.", någon annan som påpekade piercingar m.m.
Ifall det är ok att säga, så är det lika rätt för mig att påstå att de ser ut som mansgrisar, inte sant?

Faktum är att jag fick en ban från swec en gång för ett par år sedan, i en "vackra kivnnor"-tråd, för att jag påpekade något med någon kvinna, men så fort det kommer till män så är det helt ok, och ingen ger fan i att alla klankar ner på varenda bild jag länkar. Hur jävla rättvist är det?

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea

Dessutom tror jag att jag även kan få dig, tillsammans med många andra, att tycka att en japansk "tjej" ser vacker ut -tills jag avslöjar att det är en kille
Exempelvis; http://i108.photobucket.com/albums/n23/r-e-b-e-c-c-a-m-o-o-r-...
http://i207.photobucket.com/albums/bb51/Lorouche/Antic%20Cafe...

.. Eller Toshiya, Mana, Shinya och Shiyuu m.m som är eller var kända för deras visual/oshare kei-stil.

Jämfört med de sistnämnda, är de som jag postade innan knappast feminima

Där gick du bet iaf. Det där såg ut som ett litet skogstroll eller liknande.
Men men, diskussionen för oss ingen vart. Alla har (som sagt) olika tycke och smak och jag tycker att dina bilder inte är långt ifrån youtube-länken jag postade.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
Om du läser vad folk har skrivit i tråden, så har majoriteten inte skrivit vackra, snarare "hårda", jag tvivlar på att det är samma sak.

Jag blir pikad för ett snesteg, men du ska inte påpeka vad de andra anser om mina bilder? T ex "Ser ut som skitiga punkare som försökt städa upp sig.", någon annan som påpekade piercingar m.m.
Ifall det är ok att säga, så är det lika rätt för mig att påstå att de ser ut som mansgrisar, inte sant?

Faktum är att jag fick en ban från swec en gång för ett par år sedan, i en "vackra kivnnor"-tråd, för att jag påpekade något med någon kvinna, men så fort det kommer till män så är det helt ok, och ingen ger fan i att alla klankar ner på varenda bild jag länkar. Hur jävla rättvist är det?

Jo, visst har många det.

Jag kanske har högre förväntningar på dig?
Du behöver inte sänka dig till deras nivå även om jag förstår din frustration.

Inte ett dugg.
Men det var ingen diskussion jag hade orkat ta, jag ville bara få dig att inte sänka dig till deras nivå.
Ibland behöver man lite stöd för att orka stå emot.

Detta var förövrigt en mycket fin bild tycker jag:

Permalänk

Matthew McGrory är ruggigt vacker imo.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Richard Zven Kruspe, en av Rammsteins gitarrister

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk

Hittade ingen bild som var 'passande', men Peter North!

Visa signatur

AMD64 4000+ | 2048MB Corsair Value Select | Geforce 7800GTX 256MB | Asus A8N-SLI Premium

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Gayclockers.com? :/

Homofobiskaclockers.com? :/

Visa signatur

Nvidia 7800 GT, AMD64 3500+, 1024MB RAM.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Gayclockers.com? :/

ätmittbajsochsticknån.annanstansmedsånnakommentarer.com?

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Nu höjer vi bums nivån, annars låser jag tråden.

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Medlem

Jag hittade ingen bra bild (jag orkade inte leta), men för de som kan tänka sig vara lite open minded, är personen ovan vid namn Gackt ansedd som "Mr.Perfect" i Japan.
Även mina +30år japansklärare fangirl'ade om honom.
Samt att han var modellen för bl a Cloud Strife i Final Fantasy.

Han brukar vara med i commercials varav här är två (jag antar credz till de som orkar intressera sig eller står ut med att kolla på båda 30s långa reklamer);

http://www.youtube.com/watch?v=D9kHYv2Lqg4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ALlhIw5DTbU&feature=related

Vad jag vill komma med dem är att om han nu anses som Mr.Perfect i Japan, innebär inte det att antingen
1. Japan har ett annat mansideal än Sverige?
eller
2. Majoriteten av herrarna på Sweclockers är totalt ute och cyklar när det kommer till vad kvinnor vill ha?

Möjligtvis båda, eller inget av dem.

Jag i alla fall föredrar smalare, inte allt förtränade killar med feminima drag före småfeta, håriga, till syntes dräggiga killar

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
http://i88.photobucket.com/albums/k163/xX_TyranLily_Xx/gackt....
http://img175.imageshack.us/img175/5150/cloudgacktqk5.jpg

Jag hittade ingen bra bild (jag orkade inte leta), men för de som kan tänka sig vara lite open minded, är personen ovan vid namn Gackt ansedd som "Mr.Perfect" i Japan.
Även mina +30år japansklärare fangirl'ade om honom.
Samt att han var modellen för bl a Cloud Strife i Final Fantasy.

Han brukar vara med i commercials varav här är två (jag antar credz till de som orkar intressera sig eller står ut med att kolla på båda 30s långa reklamer);

http://www.youtube.com/watch?v=D9kHYv2Lqg4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ALlhIw5DTbU&feature=related

Vad jag vill komma med dem är att om han nu anses som Mr.Perfect i Japan, innebär inte det att antingen
1. Japan har ett annat mansideal än Sverige?
eller
2. Majoriteten av herrarna på Sweclockers är totalt ute och cyklar när det kommer till vad kvinnor vill ha?

Möjligtvis båda, eller inget av dem.

Jag i alla fall föredrar smalare, inte allt förtränade killar med feminima drag före småfeta, håriga, till syntes dräggiga killar

Men de flesta av de du postar bilder på ser mer eller mindre ut som killar som vill genomgå nån form av könbyte. Iaf i mina ögon.

1. Sen är nog mansidealet ganska annorlunda beroende på vilket land man pratar om också.
2. Beror på vad man pratar om för typ av tjejer. :]

Permalänk
Medlem

Om du kopplar sånna drag så starkt till kön har du väldigt trångsynta ögon.

Permalänk

Jag tycker inte att någon av de japanska killarna i den här tråden är snygg... Trots att jag är tjej. Men var och en har sin smak.

Det som däremot faller mig i smaken är män som ser ut som MÄN, lagom med muskler (inte kroppsbyggare) och lite "hår på bröstet"!

Visa signatur

Den här anslutningen har begränsad eller ingen anslutningsmöjlighet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kilroy
Om du kopplar sånna drag så starkt till kön har du väldigt trångsynta ögon.

Titta på bilderna igen, de flesta som NauSea har postat ser ju ut som killar som vill genomgå könsbyte.

Sen verkar ju NauSea även ha nån grej för asiater.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
Vad jag vill komma med dem är att om han nu anses som Mr.Perfect i Japan, innebär inte det att antingen
1. Japan har ett annat mansideal än Sverige?
eller
2. Majoriteten av herrarna på Sweclockers är totalt ute och cyklar när det kommer till vad kvinnor vill ha?

Möjligtvis båda, eller inget av dem.

Jag i alla fall föredrar smalare, inte allt förtränade killar med feminima drag före småfeta, håriga, till syntes dräggiga killar

Då måste jag säga att nummer 1 är mer sant än nummer 2. Min flickvän förstod verkligen inte hur du kunde tycka dessa "män" var attraktiva.
Och som Bluetiger säger: Dom ser ut att vara klara för att genomgå det sista och avgörande ingreppet för att bli en kvinna.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
Det vackraste med de asiatiska killarna är att de ser så androgyna ut Vilket även anses vara vackert i Japan.

Skillnaden är väl att detta inte är japan. Utanför Japan anses androgynism (åtminstonde i Europa) inte vara vackert eller attraktivt, varken för män eller kvinnor. Det finns sociala normer och standarder på hur män och kvinnor ska se ut, någonting som verkar vara långt friare i japan (kan också ha att göra med att asiatiska män och kvinnor i allmänhet ser relativt androgyna ut från början)

Citat:

EDIT: Här tycks det inte att män är attraktiva, här är män "hårda" Uh, nejtack till det, säger jag bara :x [/B]

De flesta kvinnor/tjejer som jag varit med anser vad du kallar "hårdhet" vara manligt och attraktivt. Bilderna du visade ovan skulle snarare (som andra påpekat) antyda att männen i den snarare vill genomgå könsbyte eller är könsmässigt obestämda. Sådant anses inte vara attraktivt - i alla fall inte här.

Det enklaste för dig skulle nog vara att flytta till Japan så du kommer in i en kultur där de normer som du önskar dig finns :p. Men jag kan ju varna dig för att japaner (och asiater i allmänhet) ofta är genomgående xenofobiska på gränsen till rasism.

Rörande min syn på japanska standarden och synen på män (samt referenser till några av de bilder du visat) föreslår jag att du tittar på Zero Punctuation Mass effect review (Aka: "Less skinny, underdressed girls claiming to be men") vilket jag även tycker att de bilder du visar i tråden ser ut som :). Men, to each their own :p.

Citat:

2. Majoriteten av herrarna på Sweclockers är totalt ute och cyklar när det kommer till vad kvinnor vill ha?

Nej - den åsikt du representerar är en minoritet i samhället, antagligen i vilket Europeiskt samhälle som helst därför att synen på vad som anses vara vackert är annorlunda här. Majoriteten av kvinnor/tjejer skulle nog snarare säga att de bilder du visar är oattraktiva i jämförelse med vad som anses vara en "riktig man" här.

Citat:

Det som däremot faller mig i smaken är män som ser ut som MÄN, lagom med muskler (inte kroppsbyggare) och lite "hår på bröstet"!

Det där känns lite mer representativt för svenska kvinnor.

Det viktigaste är väl att man inte ska döma någon efter vad han/hon anser vara attraktivt. Det finns folk som tycker att överviktiga män/kvinnor är vackra. Det finns folk som tycker att det är otroligt sexigt med fötter eller händer, och det finns människor som anser androgynism är attraktivt (i det senare fallet - ganska många). Jag förstår dem inte själv eller varför någon skulle vilja ha en sådan partner, men det är upp till var och en att bestämma :).

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

Men herregud, finns väl tjejer som gillar olika slags killar precis som vi killar gillar olika slags tjejer, get over it.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Korsordsguru

Dags för mer killar.

Charlie Sheen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Med risk för att alla kommer börja klaga på min smak, igen x]

Han vann två tävlingar som sexigaste i Japan Jag tycker han ser bra ut.

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
Om du läser vad folk har skrivit i tråden, så har majoriteten inte skrivit vackra, snarare "hårda", jag tvivlar på att det är samma sak.

Jag blir pikad för ett snesteg, men du ska inte påpeka vad de andra anser om mina bilder? T ex "Ser ut som skitiga punkare som försökt städa upp sig.", någon annan som påpekade piercingar m.m.
Ifall det är ok att säga, så är det lika rätt för mig att påstå att de ser ut som mansgrisar, inte sant?

Faktum är att jag fick en ban från swec en gång för ett par år sedan, i en "vackra kivnnor"-tråd, för att jag påpekade något med någon kvinna, men så fort det kommer till män så är det helt ok, och ingen ger fan i att alla klankar ner på varenda bild jag länkar. Hur jävla rättvist är det?

Livet är inte rättvist. Vi lever i ett samhälle där folk får tycka fritt (tack och lov), och det innebär att om man är lite annorlunda och har annorlunda åsikter så får man räkna med hård kritik. Alla får givetvis ha sina åsikter men oavsett vilka åsikter man har så får man räkna med att det finns de som har precis motsatt åsikt. Likväl som du får tycka att sköra asiater är det vackraste som finns så måste det få finnas de som tycker att sköra asiater är riktigt riktigt fult.

Är man i minoritet så får man även räkna med att stöta på hårt motstånd (därmed inte sagt att man får tåla trakasserier för sina åsikter). Överlag är det för mycket grin, skrik och fjoll ang hur orättvis våran värld är. Det är bara att gråta en flod, bygga en bro och komma över skiten. Alla åsikter måste få sitt utrymme och tyvärr blir det per automatik så att majoritetens åsikter är de som syns och hörs mest. Vågar man gå emot majoriteten så är man modig men det kostar! Man kan ju inte gå och räkna med att få medhåll överallt de flesta människor är INTE objektiva och förstående utan de är insnöade och fördömmande och de har RÄTT att vara det.

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk
Medlem

Bidrar med lite fler bilder

Will Smith
http://www.imdb.com/media/rm1077319680/nm0000226

Johnny Depp
http://www.imdb.com/media/rm3363543296/nm0000136

Båda killarna i Snook är rätt fräscha

Finns ju mängder med fler vackra män, men är så jäkla dålig på namn så jag får nöja mig såhär så länge

Visa signatur

Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd

Permalänk

Oj vad svårt. Johnny Depp är ju helt klart en favorit. Honom har vi ju iofs redan sett bilder på här i tråden. Jag bidrar med en till på snyggingen.

http://sotretasdegajas.files.wordpress.com/2007/04/jhonny-dep...

Det finns ju en hel del men många vet jag inte ens vad dom heter och oftast är dom bara snygga just i den filmen eller på just den bilden.

Det är svårt när man är kräsen ;).

Visa signatur

Dream As If You'll Live Forever Live As If You'll Die Today